Mietin onkohan tuoho mitään kikka kolmosta olemassa kun Sapphiren RX 5700XT Pulse:sta ei saa tietoja ulos. Eli mikään ohjelma ei näytä kellotaajuutta, lämpöjä, tuulettimen nopeutta jne. Liitteenä kuva GPU-Z:sta. Ohjelmina ollut niin HWinfo64, Msi Afterburner, Wattman ja Trixx.
3 eri ajuria jo käynyt läpi kaikissa sama ongelma. Näytönohjain näkyy laitehallinnassa asennettuna, mutta jos kokeilee ajurien asennus laitehallinnan kautta, niin tuo ei onnistu tulee error 34 muistaakseni. Itse ajurien asennus setupin kautta menee lävitse ilman virheilmoituksia. Jotenkin tuntuisi siltä että jokin jäisi asentamatta.
Googlella löysin pari aihetta asiasta mutta mitään ratkaisua en ole vielä löytänyt. DDU:llakin olen ajurit poistanut useasti, ei vaan auta. Aina voisi kokeilla asentaa Windows 10 uudelleen, mutta ei siitä ole kuin 2 tai 3 viikkoa kun viimeksi asensin. Ei tuo suurikaan vaiva olisi, mutta laiskuus vaivaa tuon suhteen.
Edit. Korjattu tekemällä puhdas Windows 10 asennus.
Edit2. Taas olen samassa ongelmassa. Eli ei näy missään ohjelmassa mitään tietoa. Toimi siihen asti kunnes Steam:in, Afterburnerin betan ja Windowsin päivitykset asensin. Sekä Afterburnerin poistin kun se aiheutti lagia jopa työpöydällä. Sen jälkeen ei olekaan mitään tietoja näkynyt.