copter
Last Man Standing
@Awelonian, ei siinä mitään sen kummallisempaa. Kelloja voit Afterburnerilla tms hakea jos siltä tuntuu. Ihan hyvin tuntui oma ainakin kellottuvan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En näistä niin tiedä mutta olisko mahdollista ettei tuo 17.4.1 ole WHQL-ajuri?Testasin fire strikeä ja lopuksi tuli tälläinen ilmoitus 17.4.1 crimson relive ajureilla.
Mulla afterburneri teki niin epävakaan koneesta, että en sen koommiin ole käyttänyt.@Awelonian, ei siinä mitään sen kummallisempaa. Kelloja voit Afterburnerilla tms hakea jos siltä tuntuu. Ihan hyvin tuntui oma ainakin kellottuvan.
No jostain syystä amd:n omalla softalla onnistuu hyvin kellotukset, mutta jo pelkkä afterburnerin asennus tekee epävakaan koneesta. Tuo oma rx480 4g on loistoyksilö kellotusmielessä.@Urpola77, Ei se Afterburneri varmaan sitä konetta tee epävakaaksi, vaan asetukset mitä sinne on laitettu. Mutta toki pakko ei ole kellottaa.
No jostain syystä amd:n omalla softalla onnistuu hyvin kellotukset, mutta jo pelkkä afterburnerin asennus tekee epävakaan koneesta. Tuo oma rx480 4g on loistoyksilö kellotusmielessä.
Ihme jäätymisiä peleissä. Ati driver stopped yms. Luulin jo että särjin tuon kortin, mutta uninstall korjasi ongelmat.Aika omituista. Noh, pääasia että onnistuu jotain kautta.
Millaista epävakautta tuo Afterburner aiheutti?
Paljos teillä on lämmöt 480? Minun XFX 480 GTR Black Edition lämmöt pomppii 75-89c, jotenki tuntuu että tuo 89c alkaa olemaan jo liikaa?
Kellot on nyt 1421 / 2132 mutta "vakionaki" pyörii tuolla 85c kieppeillä.
Paljos teillä on lämmöt 480? Minun XFX 480 GTR Black Edition lämmöt pomppii 75-89c, jotenki tuntuu että tuo 89c alkaa olemaan jo liikaa?
Kellot on nyt 1421 / 2132 mutta "vakionaki" pyörii tuolla 85c kieppeillä.
Itse tapellut tässä Firestriken kanssa. Aluksi sai heittämällä graphics coren yli 14000 ,sitten ei hetkeen millään... Ihme softa! näyttää kuun asento määräävän pisteet;-)
I scored 9 750 in Fire Strike
Kortti siis rx 470 8g 1400MHz ja 220 muistit
Tuohon hintaeroon ottaisin XFX:n. Mitä nyt seurannut, niin MSI:ssä parempi jäähy ja komponentit, mutta XFX 8GB versio.Sori jos tuli väärään threadiin. Oon tässä kasaamassa piakkoin uutta konetta, ja pitäisi näytönohjain päättää. Kumpi näistä kannattais ostaa?
XFX RADEON RX 480 RS 8GB GDDR5 TRUE OC 1288MHZ TRIPLE X EDITION HARD SWAP BACKPLATE
MSI Radeon RX 480 GAMING X 4G Radeon RX 480 4GB GDDR5 näytönohjain
Tuohon hintaeroon ottaisin XFX:n. Mitä nyt seurannut, niin MSI:ssä parempi jäähy ja komponentit, mutta XFX 8GB versio.
miksi hitossa joku ostaiai hitaamman korttin jos yhden euron ero korteissa?.Ei nyt tarkoitukseni ole olla mikään yhden merkin tuputtaja, mutta niin on vaihdettavat tuulettimet tuossa Sapphiressakin. Toisaalta myöskään en henkilökohtaisesti tunne Jamaryä, niin en ainakaan itse osaa sanoa tekeekö hän ledeillä mitään.
Ei nyt tarkoitukseni ole olla mikään yhden merkin tuputtaja, mutta niin on vaihdettavat tuulettimet tuossa Sapphiressakin. Toisaalta myöskään en henkilökohtaisesti tunne Jamaryä, niin en ainakaan itse osaa sanoa tekeekö hän ledeillä mitään.
miksi hitossa joku ostaiai hitaamman korttin jos yhden euron ero korteissa?.
Radeon Software Crimson ReLive Edition 17.4.4 Release NotesEli ei ole järkeä flässätä RS RX480:aa RX580:ksi?
Minkäs laisia jännitteitä herrat on käyttänyt muisteille? Ja mitä softaa olette käyttänyt vakauden testaukseen? Omani menee Firestriken läpi 2300Mhz (enempää en ole koittanut) ilman näkyviä virheitä.
HWiNFO64 näyttää GPU Memory errors lukeman. 2185 menee 1000 mV ilman ensimmäistäkään erroria. 2200 vaaatii 1020 mV ilman erroreita. 2300 menee Firestriken läpi ilman, että silmä näkee virheitä... HWiNfO havaitsee tyhansia
Paljonkohan tuota jännitettä uskaltaa antaa muisteille, että ei mene ihan hullutteluksi ;-) jossain olen nähnyt jopa 1100mV kellotuksia.
Eli ei ole järkeä flässätä RS RX480:aa RX580:ksi?
Radeon Software Crimson ReLive Edition 17.4.4 Release Notes
- Warhammer 40,000: Dawn of War III™
- Up to 7% performance improvement measured on Radeon RX 580 8GB graphics when compared to Radeon Software Crimson ReLive edition 17.4.3
Samsungin muistit on joo... Hsalonen. Aika hiljaista tuntuu muuten olevan tämän treadin suhteen jutustelu rx 470 omistajien näkökulmasta. Taidan olla ainut kyseisen kortin omistaja palstalla? Tai sitten porukkaa vaivaa "penis kateus" eivätkä kehtaa omista tuloksista kertoa. Olisi yleistietoisuuden nimissä mukava nähdä, vaikka Firestriken krafiikka tuloksia eri kortti/muisti variaatioiden välillä.
Nyt odottelemaan järkevän hintaisia FullHD Freesync 2 näyttöjä, joita alkaa putoilemaan loppuvuodesta.
Mitenkäs tuo eroaa tavalliseen FreeSynciin?