- Liittynyt
- 19.10.2016
- Viestejä
- 3 444
Oikeastaan per cycle, vaikka clock usein käytetty. Ei siis reaaliajassa (seinäkello) .Rautalangasta pitää näköjään vääntää.
CCX muutos nimenomaan lisää IPC:tä, sekä ST että MT kuormilla. IPC on ihan kirjaimellisesti "instructions per clock" ja jos peli kulkee kovempaa niin se ajaa enemmän käskyjä samassa ajassa, eli IPC on korkeampi. Tämän lisäksi siellä tehtäneen ytimiin myös muita muutoksia jotka myös vaikuttavat IPC:n kasvuun.
Et voi sanoa että "CCX muutos lisää IPC:tä jo ennen mitään IPC lisää", sillä tossa lauseessa ei ole mitään järkeä.
sano mielummin että "CCX muutos jo itsessään nostaa IPC:tä paljon, puhumattkaan muista potentiaalisista arkkitehtuurimuutoksista."
"In computer architecture, instructions per cycle (IPC), commonly called instructions per clock is one aspect of a processor's performance: the average number of instructions executed for each clock cycle."
Voi olla, että sitä tarkoitit, mutta rautalanka oli nyt vähän epäselvää.