Kyllä meitä hitaita on muitakin täälä mennään vieläkin 2500K:lla ja jotta kaikki järkyttyis vielä enemmän niin kuukausikaupalla vielä ilman näyttistä kun myin 1060:sen pois kun siitä vielä sai omansa pois. Eli päivittäiset Hearthstonet vetäisen sandyn integroidulla ja tossa oon paukuttanu sillä läpi kaikki pikkupelejä ja indietavaraa jotka jääny rästiin.
Niin ja nyt ollu sitten vihdoinkin aikaa hakata ps4:sella rästiin jääneet assassins creedit ja farcryt ja ps+ kirjastoa riittää ihan helvetisti vaikka en vielä päivittäiskään.
Tosin mulla ei oo mikään älytön näyttö; 27" sampsunki perus hd resolla josta ei löydy hertsejäkään ku 72 mutta mua nyt ei netistä löydä tappamasta toisia missään shoottereissa ja näkökin on iän myötä miinuksella joten ei tämmönen puusilmä hirveitä herkkuja kaipaa, tosin toi rtx 2060 voi lähtä mukaan tässä päivitysrumbassa että pääsee testaileen.
2500K tulee olemaan pullonkaula RTX 2060:lle. Itse tossa kevättalvella hommasin tuon näyttiksen 1060 6GB tilalle, kun innostuin taas kunnolla pelaamaan. Prossuna mulla oli Xeon 1230v3@3,7GHz. Gta 5 pelatessa GPUn käyttö oli jotain n.60% luokkaa ja Apex Legendsissä karmeita frame droppeja. Sen verran tympi niin hommasin 9900K (oli tarkoitus alunperin odotella Ryzen 3000-sarjaa).