Amazon Prime Video

Joo, mä oletin että ei kai tommosta nyt NIIN huonoksi voi tehdä… Kuitenkin näyttelijällä takana 20 lähes identtistä leffaa.

Mut näköjään voi. Jotenkin näin suoratoiston aikana tehdään kyllä sairaan paljon umpipaskaa viihdettä.

Joo, mä oletin että ei kai tommosta nyt NIIN huonoksi voi tehdä… Kuitenkin näyttelijällä takana 20 lähes identtistä leffaa.

Mut näköjään voi. Jotenkin näin suoratoiston aikana tehdään kyllä sairaan paljon umpipaskaa viihdettä.

Jotenkin tuntuu että nykyään määrä korvaa laadun.
Kyä sitä vaan 80-90 luvulla tehtiin parhaat leffat, sais nää suoratoistopalvelut enemmän julkaista vanhoja elokuvia. Oikeuksia siihen luulisi olevan.

Mulle tuli tuon viimeisen osan kohdalla sellanen dejavu fiilinki että olisin nähnyt sen ennenkin muutama vuosi sitten. Oliskohan jossain b-luokan c-luokan leffassa ollut hyvin samantapainen asetelma :D

Kevin Bacon hämmästelee The Bondsman sarjan perumista

Amazon perui The Bondsman sarjan yllättäen sen saamasta suosiosta huolimatta. Primevideo on minusta pahasti näivettymässä ja pitäisi ottaa lisätilauksia, että jotain katsottavaa olisi. Kuukausittain lisätyt sisällöt eivät vaikuta kovin hääviltä.

Amazon taitaa luottaa isoihin tuotantoihinsa, kuten Sormusten herra, Fallout, Citadel. Kuitenkin noidenkin uudet kaudet on katsottu nopeasti ja sitten voi todeta taas, että kaikki on nähty. Vaikka kuinka rahaa syytäisi noihin, näyttää, että kässärit tehdään jonkun excelissä. :x3:

Joku Motorheads on tullut Prime videoon, mutta itselläni ainakin tietokoneella bugaa tuossa "soitin" ja ylä- ja alareunaan jää valkoiset surulaidat, niin ei tuota tee mieli katsoa. Tuskinpa siinä sarjassa mitään nähtävää olisikaan.
Alkaa tosiaan katseltava käymään vähiin tuolla Prime videossa, enkä ymmärrä miksi tuon The Bondsmanin päättivät peruuttaa. Tuo The Bondsman on IMDB pisteiden perusteella menestynyt itseasiassa paremmin kuin Amazonin kalliit tuotannot Rings of Power ja Citadel. Sen suhteen pahalta näyttää, että eihän tuonne Prime videoon taida olla edes tulossa mitään kummempaa nähtävää nyt lähiaikoina, poislukien Clarksonin farmi.

Varmaan kesäkuun alussa ottaa joku toinen suoratoistopalvelu käyttöön. Apple tv taitaa aikalailla ilmainen olla tällähetkellä kun käyttää koodeja, joten varmaan tuo ottaa ajoon seuraavaksi.

Vaikuttaa siltä, että Primen kanssa pitää aiempaakin enemmän itse aktiivisesti etsiä ja selata elokuvia, sillä päävalikko on pullollaan näitä vuokrattavia leffoja. Yksi kesken jäänyt elokuva jopa oli siinä yön aikana muuttunut vuokrattavaksi, kun seuraavana päivänä olisin sen katsonut loppuun. Täytyy nyt vähän paremmalla ajalla tutustua valikoimaan, sillä yleensä sentään vähän vanhempien elokuvien suhteen Prime on aina ollut aika kiva.

Tosin onhan se Netflixinkin kanssa vähän niin, että usein pitää maagisesti itse tietää mitä etsiä, sillä päävalikot ja muut tarjolla olevat tittelit on nopeasti selattu.

Vaikuttaa siltä, että Primen kanssa pitää aiempaakin enemmän itse aktiivisesti etsiä ja selata elokuvia, sillä päävalikko on pullollaan näitä vuokrattavia leffoja. Yksi kesken jäänyt elokuva jopa oli siinä yön aikana muuttunut vuokrattavaksi, kun seuraavana päivänä olisin sen katsonut loppuun. Täytyy nyt vähän paremmalla ajalla tutustua valikoimaan, sillä yleensä sentään vähän vanhempien elokuvien suhteen Prime on aina ollut aika kiva.

Tosin onhan se Netflixinkin kanssa vähän niin, että usein pitää maagisesti itse tietää mitä etsiä, sillä päävalikot ja muut tarjolla olevat tittelit on nopeasti selattu.
Ylipäätään tuo Prime videon käyttöliittymä on aika syöpäinen kun etusivulla on sekaisin jotain vuokrattavia elokuvia ja näiden lisäksi vielä mainostaa SkyShowtimen sarjoja ja elokuvia.

Clarksonin farmi jatkuu neljännellä kaudella.

IMG_0910.jpeg

Clarksonin farmi jatkuu neljännellä kaudella.

IMG_0910.jpeg
Ai että, tämä on sarja, jota en koskaan kuvitellut katsovani ensimmäistä traileria enempää ja silti siitä on tullut käytännössä odotetuin ja jollakin tavalla jopa inhimillisin tuotanto Primen tarjonnassa. Oli Primen sisältö ja käyttöliittymä nykyään nyt sitten ihan mitä tahansa, niin tämä on kyllä ihan priimaa tuotannosta ja kuvanlaadusta lähtien.

The Wheel of Time eli Ajan Pyörä -sarjaa ei uusittu / jatkokaudet peruutettu (jos oli suunnitteilla), mikä onkaan ollut tilanne, mutta siis näillä näkymin kolmas kausi jäi viimeiseksi:

Harmi. Ei tämä ihmeellinen ollut mutta 3. kausi oli selvästi paras ja pieksee ylisurkean Sormustenherra sarjan ihan 100-0. Paljon mielummin olisin tätä lisää katsonut mutta kun kerran on miljardeja makseltu oikeuksista ja muusta niin kai niiden on pakko jatkaa sitä kärsimystä väkisin.

Ai että, tämä on sarja, jota en koskaan kuvitellut katsovani ensimmäistä traileria enempää ja silti siitä on tullut käytännössä odotetuin ja jollakin tavalla jopa inhimillisin tuotanto Primen tarjonnassa. Oli Primen sisältö ja käyttöliittymä nykyään nyt sitten ihan mitä tahansa, niin tämä on kyllä ihan priimaa tuotannosta ja kuvanlaadusta lähtien.
Näinhän se varmaan meillä suurimmalla osalla sarjaa katsovista menee. Loistavaa viihdettä ja olin todella skeptinen, että vieläkö riittää paukut neljänteen kauteen, mutta pelko oll turha. Ahmin kolme jaksoa eilen ja hyvin maistui.

Pitänen pientä taukoa nyt joitakin päiviä, että riittää pidemmäksi aikaa loppujen jaksojen kanssa.

Näinhän se varmaan meillä suurimmalla osalla sarjaa katsovista menee. Loistavaa viihdettä ja olin todella skeptinen, että vieläkö riittää paukut neljänteen kauteen, mutta pelko oll turha. Ahmin kolme jaksoa eilen ja hyvin maistui.

Pitänen pientä taukoa nyt joitakin päiviä, että riittää pidemmäksi aikaa loppujen jaksojen kanssa.
Pakkokin pitää taukoa, kun vasta 30.5 aukeaa katsottaviksi jaksot 5->. Toisalta hyvä näin. Muuten olisi tullut katsottua kaikki jaksot kerralla.

IMG_20250524_091049.jpg

The Wheel of Time eli Ajan Pyörä -sarjaa ei uusittu / jatkokaudet peruutettu (jos oli suunnitteilla), mikä onkaan ollut tilanne, mutta siis näillä näkymin kolmas kausi jäi viimeiseksi:

Yhtään en ihmettele jos tämän sarjan tarina oli tässä. Kakkoskausi oli ehkä "ookoo", eka ihan paskaa ja kolman ihan taas kiikun ja kaakun. Henkilökohtaisesti ei voisi vähempää haitata että tämä loppui.

Yhtään en ihmettele jos tämän sarjan tarina oli tässä. Kakkoskausi oli ehkä "ookoo", eka ihan paskaa ja kolman ihan taas kiikun ja kaakun. Henkilökohtaisesti ei voisi vähempää haitata että tämä loppui.
WOT on hyvä esimerkki huonosta käsikirjoituksesta, jota Primevideossa näkee liikaa. Erittäin kalliilla tuotettu sarja, mutta käsikirjoitus ja kaikki muu toteutettu varmaan tekoälyä hyödyntäen ja sen huomaa. Nämä uudet sarjat on yhtä heikkoja kuin Netflixin tusinasarjat. Voi toki olla, että fantasia genrenä on minulle niin etäännyttävää katsottavaa. Ei siis yhtään haittaa minuakaan, että näitä kalliita sarjoja loppuu.

Appletv on minulle ollut kyllä iloinen yllätys. Sarjat on hyvin haudutettuja, käsikirjoitettuja jne. vain harva (esim. Prime target) on ollut aika kökkö. Jatkuvasti löytyy katsottavaa, mutta tällainen kausi oli Primenkin kanssa. Kaikki hyvä vaan on nähty ja mitään sinne ei oikein näytä enää tulevan. :x3: Apple taitaa olla enää ainoita palveluita, jotka panostavat tuotantoihin oikeasti.

Itsellä ei kyllä hirveästi ole edes intoa aloittaa monia uusia sarjoja, kun niin moni jää kesken. Se katselumalli taas ruokkii koko ongelmaa eli, kun porukka ei katso uusia sarjoja niin ne ei saa vähäisten katselumäärien takia jatkokausia jne.

Esim. primella Outer Range oli tuotantoarvoiltaan tosi hyvä ja isoimmat ongelmat liittyi tarinan etenemiseen sekä yleiseen sulavuuteen. Eli käsikirjoitusta hiomalla olisi isoimmat ongelmat saatu korjattua.

Kyseinen sarja ei saanut jatkoa toisen kauden jälkeen, vaikka loppu selkeästi ei ollut tarkoitettu koko sarjan lopetukseksi. Ei sinällään harmita, että sarja tuli katsottua, mutta kyllä se vähän lannisti sitä katseluelämyksen kokonaisuutta näin jälkikäteen, kun kyseessä oli sarja mitä olisi mielellään nähnyt vielä lisää.

Olen pettynyt Wheel of Timen jäämisestä torsoksi.
Koska olen lukenut ne kirjat, 12000 sivua, ja oli kiva nähdä joitain tarinan kohokohtia tv-sarjan muodossa.

Viimeksi muokattu:
Olen katsellut viime aikoina jo monta jaksoa aika vinksahtanutta the Patriot-sarjaa. Taidan varmaan olla vähän itsekin...

Jep, uniikki mm. sillä tavoin että harvoin näkee niin monta kohtausta, jossa parannetaan maailmaa kusilaarilla. Se missä ranskalainen takatukkaetsivä päti miehuudellaan oli aivan huippu. Samainen heppu kysyi myös työvuoron alkaessa kollegaltaan kuinka monelle naiselle hän oli jättänyt antamatta istumapaikkaa työmatkallaan...

Statistiikka

Viestiketjuista
278 166
Jäsenet
77 711
Uusin jäsen
J3rb4

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom