Amazon Prime Video

Joo, mä oletin että ei kai tommosta nyt NIIN huonoksi voi tehdä… Kuitenkin näyttelijällä takana 20 lähes identtistä leffaa.

Mut näköjään voi. Jotenkin näin suoratoiston aikana tehdään kyllä sairaan paljon umpipaskaa viihdettä.

Joo, mä oletin että ei kai tommosta nyt NIIN huonoksi voi tehdä… Kuitenkin näyttelijällä takana 20 lähes identtistä leffaa.

Mut näköjään voi. Jotenkin näin suoratoiston aikana tehdään kyllä sairaan paljon umpipaskaa viihdettä.

Jotenkin tuntuu että nykyään määrä korvaa laadun.
Kyä sitä vaan 80-90 luvulla tehtiin parhaat leffat, sais nää suoratoistopalvelut enemmän julkaista vanhoja elokuvia. Oikeuksia siihen luulisi olevan.

Mulle tuli tuon viimeisen osan kohdalla sellanen dejavu fiilinki että olisin nähnyt sen ennenkin muutama vuosi sitten. Oliskohan jossain b-luokan c-luokan leffassa ollut hyvin samantapainen asetelma :D

Kevin Bacon hämmästelee The Bondsman sarjan perumista

Amazon perui The Bondsman sarjan yllättäen sen saamasta suosiosta huolimatta. Primevideo on minusta pahasti näivettymässä ja pitäisi ottaa lisätilauksia, että jotain katsottavaa olisi. Kuukausittain lisätyt sisällöt eivät vaikuta kovin hääviltä.

Amazon taitaa luottaa isoihin tuotantoihinsa, kuten Sormusten herra, Fallout, Citadel. Kuitenkin noidenkin uudet kaudet on katsottu nopeasti ja sitten voi todeta taas, että kaikki on nähty. Vaikka kuinka rahaa syytäisi noihin, näyttää, että kässärit tehdään jonkun excelissä. :x3:

Joku Motorheads on tullut Prime videoon, mutta itselläni ainakin tietokoneella bugaa tuossa "soitin" ja ylä- ja alareunaan jää valkoiset surulaidat, niin ei tuota tee mieli katsoa. Tuskinpa siinä sarjassa mitään nähtävää olisikaan.
Alkaa tosiaan katseltava käymään vähiin tuolla Prime videossa, enkä ymmärrä miksi tuon The Bondsmanin päättivät peruuttaa. Tuo The Bondsman on IMDB pisteiden perusteella menestynyt itseasiassa paremmin kuin Amazonin kalliit tuotannot Rings of Power ja Citadel. Sen suhteen pahalta näyttää, että eihän tuonne Prime videoon taida olla edes tulossa mitään kummempaa nähtävää nyt lähiaikoina, poislukien Clarksonin farmi.

Varmaan kesäkuun alussa ottaa joku toinen suoratoistopalvelu käyttöön. Apple tv taitaa aikalailla ilmainen olla tällähetkellä kun käyttää koodeja, joten varmaan tuo ottaa ajoon seuraavaksi.

Vaikuttaa siltä, että Primen kanssa pitää aiempaakin enemmän itse aktiivisesti etsiä ja selata elokuvia, sillä päävalikko on pullollaan näitä vuokrattavia leffoja. Yksi kesken jäänyt elokuva jopa oli siinä yön aikana muuttunut vuokrattavaksi, kun seuraavana päivänä olisin sen katsonut loppuun. Täytyy nyt vähän paremmalla ajalla tutustua valikoimaan, sillä yleensä sentään vähän vanhempien elokuvien suhteen Prime on aina ollut aika kiva.

Tosin onhan se Netflixinkin kanssa vähän niin, että usein pitää maagisesti itse tietää mitä etsiä, sillä päävalikot ja muut tarjolla olevat tittelit on nopeasti selattu.

Vaikuttaa siltä, että Primen kanssa pitää aiempaakin enemmän itse aktiivisesti etsiä ja selata elokuvia, sillä päävalikko on pullollaan näitä vuokrattavia leffoja. Yksi kesken jäänyt elokuva jopa oli siinä yön aikana muuttunut vuokrattavaksi, kun seuraavana päivänä olisin sen katsonut loppuun. Täytyy nyt vähän paremmalla ajalla tutustua valikoimaan, sillä yleensä sentään vähän vanhempien elokuvien suhteen Prime on aina ollut aika kiva.

Tosin onhan se Netflixinkin kanssa vähän niin, että usein pitää maagisesti itse tietää mitä etsiä, sillä päävalikot ja muut tarjolla olevat tittelit on nopeasti selattu.
Ylipäätään tuo Prime videon käyttöliittymä on aika syöpäinen kun etusivulla on sekaisin jotain vuokrattavia elokuvia ja näiden lisäksi vielä mainostaa SkyShowtimen sarjoja ja elokuvia.

Statistiikka

Viestiketjuista
277 804
Jäsenet
77 677
Uusin jäsen
slips

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom