Amazon Prime Video

Joo, mä oletin että ei kai tommosta nyt NIIN huonoksi voi tehdä… Kuitenkin näyttelijällä takana 20 lähes identtistä leffaa.

Mut näköjään voi. Jotenkin näin suoratoiston aikana tehdään kyllä sairaan paljon umpipaskaa viihdettä.

Joo, mä oletin että ei kai tommosta nyt NIIN huonoksi voi tehdä… Kuitenkin näyttelijällä takana 20 lähes identtistä leffaa.

Mut näköjään voi. Jotenkin näin suoratoiston aikana tehdään kyllä sairaan paljon umpipaskaa viihdettä.

Jotenkin tuntuu että nykyään määrä korvaa laadun.
Kyä sitä vaan 80-90 luvulla tehtiin parhaat leffat, sais nää suoratoistopalvelut enemmän julkaista vanhoja elokuvia. Oikeuksia siihen luulisi olevan.

Mulle tuli tuon viimeisen osan kohdalla sellanen dejavu fiilinki että olisin nähnyt sen ennenkin muutama vuosi sitten. Oliskohan jossain b-luokan c-luokan leffassa ollut hyvin samantapainen asetelma :D

Kevin Bacon hämmästelee The Bondsman sarjan perumista

Amazon perui The Bondsman sarjan yllättäen sen saamasta suosiosta huolimatta. Primevideo on minusta pahasti näivettymässä ja pitäisi ottaa lisätilauksia, että jotain katsottavaa olisi. Kuukausittain lisätyt sisällöt eivät vaikuta kovin hääviltä.

Amazon taitaa luottaa isoihin tuotantoihinsa, kuten Sormusten herra, Fallout, Citadel. Kuitenkin noidenkin uudet kaudet on katsottu nopeasti ja sitten voi todeta taas, että kaikki on nähty. Vaikka kuinka rahaa syytäisi noihin, näyttää, että kässärit tehdään jonkun excelissä. :x3:

Mitä vittua? Ei vielä kauan sitten puhuttiin jatkosta varmana. Bezos ansaitsisi vähintään parit lintsarit.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
277 699
Jäsenet
77 661
Uusin jäsen
b456s

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom