Amazon Prime Video

juhei

Tukijäsen
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 877
Ihan sivuhuomiona, että Grand Tourin viimeinen jakso julkaistaan 13.9., eilen tuli teaseri jakoon
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
20 524
Aika yllätyksenä tuli tuossa kun katselin Primen valikoimaa, että sinne on ilmaantunut melkoisesti musiikkisisältöä. Siellä on useampiakin laadukkaita livekeikkoja (mm. Phil Collins, Toto, Deep Purple, The Who) ja kaikenlaisia dokkareita kuuluisien bändien uran varrelta (mm. Metallica, Def Leppard, Pink Floyd, Beatles, Peter Gabriel). Kannattaa vilkaista.

Nuo tasoittavat edes vähän pettymystä näistä uusista lisämaksuista. Tosin noistakin osa oli katsottavissa vain vuokramaksulla, mutta suurin osa näkyy kuitenkin kuukausimaksulla.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 433
Näkeekö jostain listan poistuvista sarjoista?
Pohdin et onko toi Goldbergs oikeasti nyt poistumassa vaiko uusitaan taas viimeisinä päivinä…
 
Liittynyt
02.11.2017
Viestejä
396
EIpä oikein näe. JustWatch ei toimi poistuvien osalta kuin osittain Netflixin kanssa ja IMDB kertoo vain yleisesti tulevista uutuuksista, muita en itse tiedä.

Goldbergista ei ole tullut tänne asti kausia 9 ja 10 mutta Prime tosiaan sanoo kaikkien kausien katoavan 8 päivässä palvelusta. Useinhan esitysoikeus on joko lainassa tai menossa lainaan ja siksi poistuu valikoimasta. Star Trekit ovat tästä Skyn puolella tuorein esimerkki kun ne siirtyivät takaisin Netflixille.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 180
Toistaneet itseään yli puolet tuosta. Alkoi olemaan ankeeta katsottavaa. Samat vitsit ja surkeinta, että ne kliseet ja päästä keksityt "viat" jne. päätyvät autoharrastajien toistettaviksi myös, vaikka on ihan käsikirjoitettua paskaa.
No onneksi ovat toistaneet itseään, sen takiahan sitä katsotaan. Kyllä minulla olisi jäänyt katsomatta, jos siinä olisi ruvettu neuvomaan miten hevosella ratsastetaan ja miten sitä hoidetaan.
Ei kait kauneissa ja rohkeissakaan ole vaihdettu komediaan?
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
20 524
Onpas muuttunut huonoksi tuo Primen X-ray - ominaisuus. Ennen sillä näki kätevästi kullakin hetkellä ruudulla näkyvien näyttelijöiden nimet ja jotain taustatietoja, mutta nyt siitä tulee laiskasti koko leffan näyttelijäkaarti yhtenä pötkönä.

Edit.
Korjataan tätä sen verran, että on se in-scene -listauskin näköjään edelleen joissakin leffoissa.
 
Viimeksi muokattu:

emagdnim

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
10 856
Onpas muuttunut huonoksi tuo Primen X-ray - ominaisuus. Ennen sillä näki kätevästi kullakin hetkellä ruudulla näkyvien näyttelijöiden nimet ja jotain taustatietoja, mutta nyt siitä tulee laiskasti koko leffan näyttelijäkaarti yhtenä pötkönä.
Toi kyl vaihtelee, mut en vielä ole aatellut syy-yhteyttä. Katon leffoja tosi vähän, liittyykö siihen? Leffoihin siis?
 
Liittynyt
02.11.2017
Viestejä
396
Itse olen katsonut tässä parin päivän aikana pari leffaa ja useampaa sarjaa ja jokaisessa on Xray toiminut niinkuin ennenkin.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
303
Tänään tuli pieni pettymys, mietin jopa jos katkaisisi primen. Sähköpostiin tuli viesti että Twisters katsottavissa, aattelin että sehän tuli nopeasti suoratoistoon. Olihan se siellä vuokrattavissa:(
Oishan tuo voinut lukea mainosviestissä että on vuokrattavissa tarkennuksena. Vähemmän olisi tympinyt.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
20 524
Itse olen katsonut tässä parin päivän aikana pari leffaa ja useampaa sarjaa ja jokaisessa on Xray toiminut niinkuin ennenkin.
Nyt näyttää toimivan taas normaalisti niissäkin missä se tuota edellistä kokemusta kirjoittaessa näytti pelkästään tylyn listauksen ruudun oikealla puolella koko leffan näyttelijäkaartista, eli sen saman minkä näkee nyt, jos klikkaa X-rayssa "All"-painiketta ja sieltä "Cast". "In-scene" -listausta ei ollut siis kaikissa titteleissä lainkaan, mutta nyt on niissäkin. Toivotaan, että se oli vain joku hetkellinen bugi.
 
Liittynyt
18.07.2024
Viestejä
12
Hyvät Primen käyttäjät, näkyykö teillä loggautuneena Snowpiercer - Season 4?? :og: Jäi niin jännään kohtaan S3 jälkeen. Näköjään S4 saadaan pakettiin jo viikon päästä 22.9. :hmm:
 
Liittynyt
18.07.2024
Viestejä
12

Minulla ei ole Primea eli en voi testata. Vissiin jollakin regionilla jo pelittää, mutta tärkein ois toki suomi julkaisun ajankohta.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
20 524

Minulla ei ole Primea eli en voi testata. Vissiin jollakin regionilla jo pelittää, mutta tärkein ois toki suomi julkaisun ajankohta.
Primeen tämä ei liity mitenkään. Aiemmat kaudet on esitetty Netflixillä, mutta neloskauden ensiesityksen oikeudet ovat amerikkalaisella AMC:lla. Suomen aikataulua ei ole tiedossa.

Eiköhän tieto täältä löydy sitten kun sarja on katsottavissa:
 
Liittynyt
18.07.2024
Viestejä
12
Sais Prime putsailla vähän nettisivuiltaan sisällöt pois, joita heillä ei ole, eikä oo aikomustakaan hommata. Linkki kuiteskin Prime Suomesta :D

Löysin jonkun muunkin valituksen aiheesta, et Primen sivuilla mainoksia sisällöistä, joita ei kuiteskaan omasta regionista saa toimii. Tapauksessa nyt sentään ees jokin tuotantokausi on ollu oikeudet, mut sit liukuvalikosta uusin kausi ollu tyhjä arpa. :(
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
461
Miksiköhän Fear the Walking Deadin kausi 8. ei ole katsottavissa? Näkyy kyllä jaksojen kuvaukset, mutta pyörimään noita ei voi laittaa. 2023 julkaistu kausi. Juuri pääsin 7. kauden loppuun, niin ihme kun ei voi seuraavaan jatkaa.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
20 524
Sais Prime putsailla vähän nettisivuiltaan sisällöt pois, joita heillä ei ole, eikä oo aikomustakaan hommata. Linkki kuiteskin Prime Suomesta :D
Ei minulla ainakaan löydy Snowpierceriä Primestä.

Se on totta, että siellä on osa listatusta sisällöstä sellaista, jota ei kuitenkaan voi toistaa aluerajoituksen vuoksi. Ne olisi syytä poistaa listalta.
 
Liittynyt
07.09.2018
Viestejä
1 306
Miksiköhän Fear the Walking Deadin kausi 8. ei ole katsottavissa? Näkyy kyllä jaksojen kuvaukset, mutta pyörimään noita ei voi laittaa. 2023 julkaistu kausi. Juuri pääsin 7. kauden loppuun, niin ihme kun ei voi seuraavaan jatkaa.
Tuota vähän itsekin kummastellut.
Onneksi itsellä menossa vasta 4. kausi joten vielä on aikaa odotella...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
12 284
Nythän perus-WD häviää myös Viaplaysta jossa se viimeisenä ollut, saa nähdä onko kohta ettei mitään WD:tä missään palvelussa. Olisi aika historiallinen tilanne.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 100
Nythän perus-WD häviää myös Viaplaysta jossa se viimeisenä ollut, saa nähdä onko kohta ettei mitään WD:tä missään palvelussa. Olisi aika historiallinen tilanne.
Kiitos tiedosta, olin ajatellut käyttää kahden kuukauden koodin juuri WD:n katsomiseen loppuun kunhan syksy pimenee vielä, toivoen että koodi on tosiaan voimassa kuten piti.

Mutta jospa syynä on vain Viaplayn säästöohjelma ja joku muu palvelu ottaa sen. Esim. Saksassa meillä tunnetuista palveluista Netflix ja Disney+ sisältää täydet 11 kautta ja Prime 10 kautta, joten voisi hyvinkin mahtua jonkun ohjelmistoon.
 
Liittynyt
25.05.2021
Viestejä
15
Pidän kyllä Primen sisällöstä, mutta onhan tuo meininki ihan hälläväliä asenteesta kertovaa. Minulla on esim etusivun isolla taululla mainostettu kovasti "The Mallorca Files" sarjaa, joka ei ole katsottavissa. En tiedä ketä tämä hyödyttää.

Samoin viikonloppuna näytti tulleen POWER sarja palveluun, mutta kiintoisasti vain kaudet 2 ja 3. Toki lohduttaa, että 2x01 jakso alkaa "Aiemmin tapahtunutta..." kertauksella. Saa olla kyllä melko puutteessa, että joku alkaa katsomaan sarjoja noin, tai sitten olen vain erkaantunut nykyaikaisesta mediankulutuskulttuurista.

Toki myös vasta tullut The Spanish Princess näytti olevan vain 2. kausi palvelussa. Tarkempi selvittely kertoo, että siihen on vahingossa tungettu kausi 1 kaudeksi 2, ja kausi 2 myös kaudeksi kaksi. Eli palvelusta löytyy: KAUSI 1 (ei saatavilla), KAUSI 2 (oikeasti 1) ja KAUSI 2 (kausi 2).

Ihan ymmärrettävää toki, jos on kyse jostain nyrkkipajasta, jolla ei yksinkertaisesti ole budjettia laittaa asioita kuntoon. Elämme vaikeita taloudellisia aikoja itse kukin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
12 284
Juu, kyllä itsekin uskon että joku palvelu sen ottaa. Olisiko sitten juuri Netflix, kun muuten viimeksi täällä ollut WD Maxissa, Primessä ja Viaplayssa vielä juuri nyt. Toki ellei joku Disney esim hanki oikeuksia.
 
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
590
The Mallorca Filesiä ei näy ainakaan minulla eikä löydy haulla. Olisiko mahdollisesti käytössä joku muu kuin kokonaan suomalaisnäkymä?
 
Liittynyt
25.09.2018
Viestejä
36
Osaako joku neuvoa kuinka tuon Puolan Amazon Prime tilauksen saa toimimaan?

Prime Gaming ei aktivoidu. Se herjaa numerosta eikä omalla numerolla ole suostunut reikisterköitymään, oletettavasti haluaa puolalaisen numeron.
 

voffer

huru-hara
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 060
Osaako joku neuvoa kuinka tuon Puolan Amazon Prime tilauksen saa toimimaan?

Prime Gaming ei aktivoidu. Se herjaa numerosta eikä omalla numerolla ole suostunut reikisterköitymään, oletettavasti haluaa puolalaisen numeron.
Muistaakseni ite sain sen toimimaan, kun odotin että ilmainen kuukausi Puolasta oli mennyt ohi ja oli vuosimaksu mennyt. Saattoi olla että piti silloinkin vielä ottaa erikseen kokeilujakso Saksan Primestä tms. säätöä, ja sen aikana sai tuon Prime Gamingin aktivoitua.
 
Liittynyt
25.09.2018
Viestejä
36
Muistaakseni ite sain sen toimimaan, kun odotin että ilmainen kuukausi Puolasta oli mennyt ohi ja oli vuosimaksu mennyt. Saattoi olla että piti silloinkin vielä ottaa erikseen kokeilujakso Saksan Primestä tms. säätöä, ja sen aikana sai tuon Prime Gamingin aktivoitua.
Okei kiitos. Pitää sit odotella, ei tossa paljon häviä vaikkei sit toimiskaan.
Menee tosin nää nykyiset Prime Gaming pelit ohi:confused2:
 
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
590
Joo, olen näitä Puolan suomalaisia, mutta valikoimaksi on säädetty Suomi. Silti se jotenkin kummittelee toi The Mallorca Files.
Samat puolat täälläkin. Vaatii siis kokonaan oikein toimiakseen erikseen vielä lokaation vaihdon, josta opastetaan tuolla:
Ennen kunnollista lokaation vaihtoa minullakin näkyi esim. Stargaten joku sarjoista, joka katosi kun suomiasetukset tulivat oikeasti päälle. Sen jälkeen ei enää mainostanut seassa kaikenlaisia puolan jätöksiä.
 
Liittynyt
02.11.2017
Viestejä
396
Samat puolat täälläkin. Vaatii siis kokonaan oikein toimiakseen erikseen vielä lokaation vaihdon, josta opastetaan tuolla:
Ennen kunnollista lokaation vaihtoa minullakin näkyi esim. Stargaten joku sarjoista, joka katosi kun suomiasetukset tulivat oikeasti päälle. Sen jälkeen ei enää mainostanut seassa kaikenlaisia puolan jätöksiä.
Tosin ei vaikuta tosiaan siihen tosiasiaan, että Amazon näyttää listallaan olemattomia kausia mihin ei taida edes VPN-yhteys toiseen maahan auttaa.

Viime vuosi oli jännä kun näkyi vuokrattavia leffoja, saksalaisia sarjoja ja tekstit olivat saksaksi vaikka lokaatio oli Suomi( ja Saksa-prime). Kun vaihdoin Puolaan oli lokalisointiongelmia viikon eikä sen jälkeen ole ollut ongelmia. Siksi jännitin kun otin Saksan Primen tänä vuonna( viime vuonna otin US-Primen kun Saksa-paketissa oli ongelmia, jotka eivät lopulta olleetkaan ongelmia vaan tulkintoja) Puolan päälle kuukaudeksi primepäivien vuoksi käykö tuo viimevuotinen sisältösekoilu uudelleen(, jolloin suomisisältö muuttui kahdeksi kuukaudeksi saksasisällöksi)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
253 063
Viestejä
4 404 856
Jäsenet
73 092
Uusin jäsen
Lufcdeano

Hinta.fi

Ylös Bottom