Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sekin vielä. No onneks se tilaus on voimassa sinne saakka.Ihan sivuhuomiona, että Grand Tourin viimeinen jakso julkaistaan 13.9., eilen tuli teaseri jakoon
Se ois sit viimonen...
22 vuotta tehnyt loistavaa viihdettä, ainakin omasta mielestä...
? Mikäs tämä nyt on?Ts flixissä olleet koko ajan, jo monta vuotta.
No onneksi ovat toistaneet itseään, sen takiahan sitä katsotaan. Kyllä minulla olisi jäänyt katsomatta, jos siinä olisi ruvettu neuvomaan miten hevosella ratsastetaan ja miten sitä hoidetaan.Toistaneet itseään yli puolet tuosta. Alkoi olemaan ankeeta katsottavaa. Samat vitsit ja surkeinta, että ne kliseet ja päästä keksityt "viat" jne. päätyvät autoharrastajien toistettaviksi myös, vaikka on ihan käsikirjoitettua paskaa.
Toi kyl vaihtelee, mut en vielä ole aatellut syy-yhteyttä. Katon leffoja tosi vähän, liittyykö siihen? Leffoihin siis?Onpas muuttunut huonoksi tuo Primen X-ray - ominaisuus. Ennen sillä näki kätevästi kullakin hetkellä ruudulla näkyvien näyttelijöiden nimet ja jotain taustatietoja, mutta nyt siitä tulee laiskasti koko leffan näyttelijäkaarti yhtenä pötkönä.
Nyt näyttää toimivan taas normaalisti niissäkin missä se tuota edellistä kokemusta kirjoittaessa näytti pelkästään tylyn listauksen ruudun oikealla puolella koko leffan näyttelijäkaartista, eli sen saman minkä näkee nyt, jos klikkaa X-rayssa "All"-painiketta ja sieltä "Cast". "In-scene" -listausta ei ollut siis kaikissa titteleissä lainkaan, mutta nyt on niissäkin. Toivotaan, että se oli vain joku hetkellinen bugi.Itse olen katsonut tässä parin päivän aikana pari leffaa ja useampaa sarjaa ja jokaisessa on Xray toiminut niinkuin ennenkin.
Nyt tullut pitempi kunnon trailer...
Öö ei sitä koko sarjaa ole Primessa, joten ei tietenkään näy?Hyvät Primen käyttäjät, näkyykö teillä loggautuneena Snowpiercer - Season 4?? Jäi niin jännään kohtaan S3 jälkeen. Näköjään S4 saadaan pakettiin jo viikon päästä 22.9.
Primeen tämä ei liity mitenkään. Aiemmat kaudet on esitetty Netflixillä, mutta neloskauden ensiesityksen oikeudet ovat amerikkalaisella AMC:lla. Suomen aikataulua ei ole tiedossa.Katso sarjan Snowpiercer kausi 4 – Prime Video
Set more than seven years after the world has become a frozen wasteland, this series centers on the remaining people, who inhabit a gigantic, perpetually-moving train that circles the globe.www.primevideo.com
Minulla ei ole Primea eli en voi testata. Vissiin jollakin regionilla jo pelittää, mutta tärkein ois toki suomi julkaisun ajankohta.
Ei minulla ainakaan löydy Snowpierceriä Primestä.Sais Prime putsailla vähän nettisivuiltaan sisällöt pois, joita heillä ei ole, eikä oo aikomustakaan hommata. Linkki kuiteskin Prime Suomesta
Tuota vähän itsekin kummastellut.Miksiköhän Fear the Walking Deadin kausi 8. ei ole katsottavissa? Näkyy kyllä jaksojen kuvaukset, mutta pyörimään noita ei voi laittaa. 2023 julkaistu kausi. Juuri pääsin 7. kauden loppuun, niin ihme kun ei voi seuraavaan jatkaa.
Kiitos tiedosta, olin ajatellut käyttää kahden kuukauden koodin juuri WD:n katsomiseen loppuun kunhan syksy pimenee vielä, toivoen että koodi on tosiaan voimassa kuten piti.Nythän perus-WD häviää myös Viaplaysta jossa se viimeisenä ollut, saa nähdä onko kohta ettei mitään WD:tä missään palvelussa. Olisi aika historiallinen tilanne.
WD:n emosarjan kansainväliset oikeudet on ainakin ennen kuulunut Foxille/Disneylle.Toki ellei joku Disney esim hanki oikeuksia.
Muistaakseni ite sain sen toimimaan, kun odotin että ilmainen kuukausi Puolasta oli mennyt ohi ja oli vuosimaksu mennyt. Saattoi olla että piti silloinkin vielä ottaa erikseen kokeilujakso Saksan Primestä tms. säätöä, ja sen aikana sai tuon Prime Gamingin aktivoitua.Osaako joku neuvoa kuinka tuon Puolan Amazon Prime tilauksen saa toimimaan?
Prime Gaming ei aktivoidu. Se herjaa numerosta eikä omalla numerolla ole suostunut reikisterköitymään, oletettavasti haluaa puolalaisen numeron.
Okei kiitos. Pitää sit odotella, ei tossa paljon häviä vaikkei sit toimiskaan.Muistaakseni ite sain sen toimimaan, kun odotin että ilmainen kuukausi Puolasta oli mennyt ohi ja oli vuosimaksu mennyt. Saattoi olla että piti silloinkin vielä ottaa erikseen kokeilujakso Saksan Primestä tms. säätöä, ja sen aikana sai tuon Prime Gamingin aktivoitua.
Joo, olen näitä Puolan suomalaisia, mutta valikoimaksi on säädetty Suomi. Silti se jotenkin kummittelee toi The Mallorca Files.The Mallorca Filesiä ei näy ainakaan minulla eikä löydy haulla. Olisiko mahdollisesti käytössä joku muu kuin kokonaan suomalaisnäkymä?
Samat puolat täälläkin. Vaatii siis kokonaan oikein toimiakseen erikseen vielä lokaation vaihdon, josta opastetaan tuolla:Joo, olen näitä Puolan suomalaisia, mutta valikoimaksi on säädetty Suomi. Silti se jotenkin kummittelee toi The Mallorca Files.
Tosin ei vaikuta tosiaan siihen tosiasiaan, että Amazon näyttää listallaan olemattomia kausia mihin ei taida edes VPN-yhteys toiseen maahan auttaa.Samat puolat täälläkin. Vaatii siis kokonaan oikein toimiakseen erikseen vielä lokaation vaihdon, josta opastetaan tuolla:
Ennen kunnollista lokaation vaihtoa minullakin näkyi esim. Stargaten joku sarjoista, joka katosi kun suomiasetukset tulivat oikeasti päälle. Sen jälkeen ei enää mainostanut seassa kaikenlaisia puolan jätöksiä.Penninvenyttäjän suoratoistopalvelut
Nämä säästö- ja kikkailuviestit monesti sotkee eri striimauspalvelujen keskustelua ja vähän väliä tulee "turhaa" keskustelua enemmänkin, niin kokeillaas toimisko tämmöinen yleinen ketju penninvenyttämiselle ja hintakikkailulle. Kiitokset etukäteen kaikille, etenki heille joiden vinkkejä tässä...bbs.io-tech.fi
Samat puolat täälläkin. Vaatii siis kokonaan oikein toimiakseen erikseen vielä lokaation vaihdon, josta opastetaan tuolla:
Ennen kunnollista lokaation vaihtoa minullakin näkyi esim. Stargaten joku sarjoista, joka katosi kun suomiasetukset tulivat oikeasti päälle. Sen jälkeen ei enää mainostanut seassa kaikenlaisia puolan jätöksiä.Penninvenyttäjän suoratoistopalvelut
Nämä säästö- ja kikkailuviestit monesti sotkee eri striimauspalvelujen keskustelua ja vähän väliä tulee "turhaa" keskustelua enemmänkin, niin kokeillaas toimisko tämmöinen yleinen ketju penninvenyttämiselle ja hintakikkailulle. Kiitokset etukäteen kaikille, etenki heille joiden vinkkejä tässä...bbs.io-tech.fi
Joo ei. Sekoilua riittää. Huomasin muuten että tuo POWER-sarja on ilmestynyt myös Viaplaylle ja kuusi kautta noiden ihmeellisten 2 ja 3 kausien sijaan, mitä Primessä.Tämä on toki jo tehtynä, ja muutoin palvelu toiminut jo toista vuotta ihan jees täysin Suomen vastaavana. Silläpä ihmettelin tätä The Mallorca Filesiä.
Tämäkään ei kyllä selittäisi noita kausien kanssa sekoiluja.
Ei ole suomeb primen valikoimassa. Esimerkiksi Puolan tai Belgian Prinessä on 1 kausi.Those About to Die on alkamassa "yksinoikeudella" MTV3:lla ja se vaikuttaa mielenkiintoiselta, mutta haluaisin nähdä sen 4K:na ja kaikilla herkuilla. Olinkin iloinen, kun huomasin sen olevan Amazon Primen sarjoja. En kuitenkaan kuolemaksenikaan löydä sarjaa Primestäni. Joten mitä kettua?
Se ei ole Amazonin tuottama sarja, joten ei se ole hirmu outoa.Ok, kiitos. Mut onhan se nyt perkelettä, että maikkari näyttää sen ilmaseks, mutta Primellä itsellään ei ole sitä tarjota Suomessa...
Ei ole suomeb primen valikoimassa. Esimerkiksi Puolan tai Belgian Prinessä on 1 kausi.
Edit. Eli Ota vaikka puolan Amazon primen (ei primevideon) ilmainen kuukauden kokeilu ja katso sillä sarja. Suomi tekstityksiä ei varmaan ole.
Tuskin löytyy ilman VPN:ää. Loppukesällä yritin katsoa kyseistä sarjaa, olisi useiden maiden Primessä, mutta omat VPN:t tunnistettiin eikä suostunut käynnistämään toistoa.Mulla on nyt puolan prime suomenkielisenä, eikä valikoimasta suoraan edes haulla tuota löytynyt.