Amazon Prime Video

voffer

ɹǝɟɟoʌ
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 045
Näkyy olevan Primessä. Pitänee taas hetki ottaa tilausta.
Tuonhan saa 30 päiväksi ilmaiseksi, kun liittyy Amazon Primeen. Eli siis Amazon Primen saa kokeilujaksoksi ja siihen kuuluu myös tuo Prime Video.
Ja siis josnolet vaikka joskus ottanut ilmaiskuukauden Primeä amazon.de:stä, voit ottaa nyt esim. Amazon.comista sen toiseksi 30 päiväksi.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 108
Näkyy olevan Primessä. Pitänee taas hetki ottaa tilausta.
Jenkeissä kyllä, Suomessa ei. Tai ainakaan mun appi ei sitä anna tulpksiin kun hakee.
Bosch Legacy season 1 löytyy kyllä mutta tavan Bosch on Suomi-primessä vain 6 kauteen asti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 089
Jenkeissä kyllä, Suomessa ei. Tai ainakaan mun appi ei sitä anna tulpksiin kun hakee.
Bosch Legacy season 1 löytyy kyllä mutta tavan Bosch on Suomi-primessä vain 6 kauteen asti.
Itselläni meni 7 ja Legacy sekaisin, olin vastaavinani Legacyn olemassaolo kysymykseen, enkä kysyttyyn seiskaan.

@voffer juu, tuo oli tiedossa tai peruuttamalla rahat takaisin.. :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 885
Taitaa olla niin, että Bosch 7 on HBO MAX:issa ja Bosch:Legacy Prime Videossa. Hitto, kun nykyään pitää olla 5+ streamauspalvelua, että näkee kaikki uutuudet.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 108
Taitaa olla niin, että Bosch 7 on HBO MAX:issa ja Bosch:Legacy Prime Videossa. Hitto, kun nykyään pitää olla 5+ streamauspalvelua, että näkee kaikki uutuudet.
Niin muuten onkin, mä olen näköjään jopa katsonut sen sieltä...
Meni ittellä 6 ja 7 kaudet sekaisin enkä edes muistanut :dead:

Joo, mutta tää palveluiden pirstaloituminen on kyllä perseestä. Ennen oli Netflix 7,90 eur/kk ja nykyään Netflix, HBO, Prime, Disney ja satunnaisesti joku Ruutuplussakin vielä
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 797

Stargate leffa tullut. Vielä se sarja saisi tulla.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
Uuh, kolme jaksoa The Boysia tullut katsottavaksi ihan yllättäen. Muutama jopa aiempaakin rajumpi (mutta humoristinen) kohtaus laitettu mukaan herättelemään katsojia ja aiheuttamaan paheksuntaa somessa. :D

Edit. Typo korjattu
 
Viimeksi muokattu:

namlepo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 604
Turhaa ulinaa jostain ihan pätöhommasta. En huomannut katsoessa hirveesti paheksua. Kyllä mulla facebookissa ja youtuubassa oli mainoksia sen verran tästä The Boysta, että osasin jo ootella.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
3 578
Kun ovat Viaplayssa niin onko siellä yksinoikeus?
Kannatti tulla lukemaan välillä Prime ketjua. Oli nimittäin mennyt täysin ohi, että Boschista edes on 7.kausi. Luulin että loppui kutoseen. :D
Bosch on pomppinut ja suoratoistosta toiseen. ^^ No täytyy otta Prime jossain vaiheessa tuota Bosch Legacya ja The Boys:ia varten.
 

GGoljatti

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
1 639
Kannatti tulla lukemaan välillä Prime ketjua. Oli nimittäin mennyt täysin ohi, että Boschista edes on 7.kausi. Luulin että loppui kutoseen. :D
Bosch on pomppinut ja suoratoistosta toiseen. ^^ No täytyy otta Prime jossain vaiheessa tuota Bosch Legacya ja The Boys:ia varten.
Legacy oli oikein mainio. Samaa Boschia mutta yksityisdekkari-asenteella. Ei voi virkamerkkiä vilautella joka välissä.
 
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 683
Legacy oli oikein mainio. Samaa Boschia mutta yksityisdekkari-asenteella. Ei voi virkamerkkiä vilautella joka välissä.
Olihan tuo hyvää viihdettä vaikka aika paljon oli tungettu käänteitä yhteen kauteen. Ikävä kyllä Boschin tytär sai lisää aikaa olla esillä, ärsyttävä harppu. :)
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 143
Aloitin The Boysin uuden kauden ja sarja vei taas mukanaan, 4 jaksoa katsottu parilta istumalta, oli vaikea pakottaa itsensä nukkumaan. Karl Urban aka Butcher ja Antony Starr aka Homelander ne vaan sopii rooleihinsa kuin sana Tech IO:n perään.:thumbsup:
 
Liittynyt
08.11.2018
Viestejä
1 005
En oikein tiedä miksi mulla on jäänyt Bosch 5.kauteen. Nyt kun ei näillä helteillä jaksa kun maata tuulettimen edessä, niin 6. ja 7.kausi + Legacy tullut katsottua vajaassa kolmessa päivässä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 085
Tulipa katsottua tuo Reacher season 1 parissa päivässä läpi. Viihdyttävää over the top settiä. Sen verran tiesin Reacherista että olen katsonut Cruisen yhden elokuvan mutta se oli jotenkin koominen kun 160cm pitkä "ammattitappaja" teki mitä halusi. Tämän sarjan päänäyttelijä oli jo sinne päin käsittääkseni miten kirjat on kirjoitettu, vaikka en ole lukenut. Kirjoissa Reacher varmaankin painaa 200kg ja on puhdasta lihasta ilman grammaakaan rasvaa.
 
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 683
Parin jakson perusteella ihan katsottava toimintatrilleri: The Terminal List.


Tuli katsottua koko ensimmäinen kausi ja olihan tuo ihan ok kolistelua ilman liikaa realismia. Vähän semmonen Jack Ryan, Reacher, Designated survivor, 24 tyyppinen sekoitus. Sopii hyvin vanhoille kalkkiksille kuten itse, ei sisältänyt mitään lumihiutaleita tai yksisarvisia. :rofl:
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
505
Terminal List tuli katsottua läpi, ihan hyvä jälkimaku jäi. Pari suomalaista arvostelua teilasi täysin, toisessa moitittiin tylsäksi ja Prattia karismattomaksi. En kyllä näihin mielipiteisiin osaa yhtyä.
Jack Carr, jonka kirjoihin sarja perustuu, oli keväällä Joe Roganilla haastattelussa. Pitääkin ottaa kuunteluun jakso uudelleen, nyt kun sarja on nähty.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
252
Miksihän Prime on todella hidas Google TV:ssä? Itse sovellus käynnistyy hitaasti ja aina alkuun tulee herja huonosta internet-yhteydestä saksaksi ja japaniksi. Katsottavan ohjelman käynnistymiseen menee niin minuutti. Telkku Sony A80J ja nettiyhteys on piuhalla. Muissa sovelluksissa videot lähtee päälle heti.
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
868
Miksihän Prime on todella hidas Google TV:ssä? Itse sovellus käynnistyy hitaasti ja aina alkuun tulee herja huonosta internet-yhteydestä saksaksi ja japaniksi. Katsottavan ohjelman käynnistymiseen menee niin minuutti. Telkku Sony A80J ja nettiyhteys on piuhalla. Muissa sovelluksissa videot lähtee päälle heti.
Itsellä sama tv ja sovellus toimii ihan moitteetta. Paremmasta netistäkään tuskin on kyse, koska televisio on wifin kautta 4g mokkulassa. Auttaako sovelluksen uudelleenasennus?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
464
Miksihän Prime on todella hidas Google TV:ssä? Itse sovellus käynnistyy hitaasti ja aina alkuun tulee herja huonosta internet-yhteydestä saksaksi ja japaniksi. Katsottavan ohjelman käynnistymiseen menee niin minuutti. Telkku Sony A80J ja nettiyhteys on piuhalla. Muissa sovelluksissa videot lähtee päälle heti.
Kannattaa myös kokeilla tyhjentää tiedot sovelluksesta ja kokeilla josko sillä tokenisi.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
252
Itsellä sama tv ja sovellus toimii ihan moitteetta. Paremmasta netistäkään tuskin on kyse, koska televisio on wifin kautta 4g mokkulassa. Auttaako sovelluksen uudelleenasennus?
Kannattaa myös kokeilla tyhjentää tiedot sovelluksesta ja kokeilla josko sillä tokenisi.
On kokeiltu tyhjentää kaikki, TV ja modeemi buutattu. Kokeiltu myös wifissä. Onkohan mulla jotenkin lokaatio solmussa kun tulee tuo saksankielinen herja nettiyhteydestä? Täytyy kokeilla olla yhteydessä Amazonin tukeen kun muu ei tunnu auttavan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
464
On kokeiltu tyhjentää kaikki, TV ja modeemi buutattu. Kokeiltu myös wifissä. Onkohan mulla jotenkin lokaatio solmussa kun tulee tuo saksankielinen herja nettiyhteydestä? Täytyy kokeilla olla yhteydessä Amazonin tukeen kun muu ei tunnu auttavan.
Mulla oli myös koko appi saksankielinen kun olin luonut Prime-tilin Amazon.de:ssa. Kielen saa sieltä Amazon.de:sta vaihdettua jälkikäteen niin ei ole enää germaniaa näkynyt sovelluksessa.
Toki jossain poikkeustilanteessa saattaa sekoilla omiaan.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
593
Terminal List tuli katsottua läpi, ihan hyvä jälkimaku jäi. Pari suomalaista arvostelua teilasi täysin, toisessa moitittiin tylsäksi ja Prattia karismattomaksi. En kyllä näihin mielipiteisiin osaa yhtyä.
Jack Carr, jonka kirjoihin sarja perustuu, oli keväällä Joe Roganilla haastattelussa. Pitääkin ottaa kuunteluun jakso uudelleen, nyt kun sarja on nähty.
Ite tykkäsin Terminal Lististä kovasti. Näytti siltä että oli nähty vähän vaivaa siihen miten sotilaat liikkuvat yms, näytti aika tarkalta toiminnalta. Ja hauskana pointtina, olikohan vika vai tokavika jakso, niin siinä näkyvän veneen nimi taisi olla "Sisu"
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
252
Miksihän Prime on todella hidas Google TV:ssä? Itse sovellus käynnistyy hitaasti ja aina alkuun tulee herja huonosta internet-yhteydestä saksaksi ja japaniksi. Katsottavan ohjelman käynnistymiseen menee niin minuutti. Telkku Sony A80J ja nettiyhteys on piuhalla. Muissa sovelluksissa videot lähtee päälle heti.
Nyt vasta älysin kokeilla puhelimen jaetun yhteyden kautta ja sittenhän se toimii niinkuin pitääkin. Eli vika taitaa olla Dna:n kaapelimodeemissa. Hassua vaan että Amazon on ainoa sovellus joka oikuttelee.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 335
Miten tuolta esim. saksan amazonista voi sen 30 päivän testin ottaa? Ensin yrittää väkisin lähettää primevideo.comiin jossa tarjolla vain 7 päivän testijakso, ja jos yrittää jatkaa vain amazon.de:n kautta niin valittaa, että luottokortti ja osoite pitää olla saksalainen.
 
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
1 126
Miten tuolta esim. saksan amazonista voi sen 30 päivän testin ottaa? Ensin yrittää väkisin lähettää primevideo.comiin jossa tarjolla vain 7 päivän testijakso, ja jos yrittää jatkaa vain amazon.de:n kautta niin valittaa, että luottokortti ja osoite pitää olla saksalainen.
Amazon.de:n tavallisessa Amazon Prime -jäsenyydessä (johon kuuluu Video) ei ole maarajoitusta, Amazon.de:n Prime Video -jäsenyydessä on.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 335
@Anssi_H tuossa jo aiemmin kerkesi neuvomaan miten homma onnistuu.

Muutamia vuosia vierähtänyt kun viimeksi testasin palvelua ja silloin oli aivan surkeassa jamassa (esim. edes jotkut englantitekstit eivät olleet synkassa). Nyt yhden leffan jälkeen, suomitekstit toimivat kyllä mutta kuva nyki tietyin väliajoin, eli ilmeisesti tehty joku 3:2/2:3 pulldown joka aiheuttaa nykimistä. Saa nähdä onko muissakin samaa ongelmaa.

EDIT: Ai niin, piti kysyä vielä, että voiko prime videon tilauksen lopettaa sillä lailla, että se loppuu tilausjakson loppuun, teki sen peruutuksen milloin tahansa?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
594
EDIT: Ai niin, piti kysyä vielä, että voiko prime videon tilauksen lopettaa sillä lailla, että se loppuu tilausjakson loppuun, teki sen peruutuksen milloin tahansa?
Kyllä voi, eli jos peruutat tänään tilauksen, voit katsoa prime video-palvelua tilauksen (maksettuun) loppupäivämäärään asti.
 
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
2 241
Mistä tietää, että ilmaisessa Prime-tilauksessa on myös pelipuoli mukana?
Amazon Prime on eri asia kuin Prime Video. Prime Video (jota tämä ketju käsittää) on vain elokuvien ja sarjojen suoratoistopalvelu. Amazon Prime käsittää sitten paljon muuta, kuten sen pelipuolen, sekä myös Prime Videon.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 054
Mistä tietää, että ilmaisessa Prime-tilauksessa on myös pelipuoli mukana?
Omien kokemusteni mukaan ainakin amazon.se, .nl, .ca ja .fr antavat myös Prime Gamingin. Sen sijaan Amazon.comin Prime-trial ei anna itselleni pelipuolta.

Ja itselläni noista vain Ruotsin Amazon antoi sellaisen trialin, että mukana tuli myös ilmainen Twitch-kanavatilaus; muut eivät.

Enkä tiedä, miten paljon nämä vaihtelee tapauskohtaisesti eli onko anekdooteistani mitään hyötyä muille.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 054
Amazon Prime on eri asia kuin Prime Video. Prime Video (jota tämä ketju käsittää) on vain elokuvien ja sarjojen suoratoistopalvelu. Amazon Prime käsittää sitten paljon muuta, kuten sen pelipuolen, sekä myös Prime Videon.
Ja täsmennän tähän että "suora" Prime Video -tilaus sisältää aina Prime Gamingin. Eli jos on esim mahdollista ottaa PrimeVideo.comin viikon kokeilu, niin se kyllä sisältää Prime Gamingin ilmaispeleineen, joskaan todennäköisesti ei ilmaista Twitch-kanavatilausta. Maksullinen PrimeVideo.com-tilaus tarjoaa sen kanavatilauksenkin.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 055
Ja täsmennän tähän että "suora" Prime Video -tilaus sisältää aina Prime Gamingin. Eli jos on esim mahdollista ottaa PrimeVideo.comin viikon kokeilu, niin se kyllä sisältää Prime Gamingin ilmaispeleineen, joskaan todennäköisesti ei ilmaista Twitch-kanavatilausta. Maksullinen PrimeVideo.com-tilaus tarjoaa sen kanavatilauksenkin.
No nyt menin minäkin kärryiltä.. Tilaan prime videon, nii saan sen lisäksi muutaki?
 
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
2 241
Ja täsmennän tähän että "suora" Prime Video -tilaus sisältää aina Prime Gamingin. Eli jos on esim mahdollista ottaa PrimeVideo.comin viikon kokeilu, niin se kyllä sisältää Prime Gamingin ilmaispeleineen, joskaan todennäköisesti ei ilmaista Twitch-kanavatilausta. Maksullinen PrimeVideo.com-tilaus tarjoaa sen kanavatilauksenkin.
Ai kappas en edes tiettyn, että Prime Video tilaukseen kuuluu tuo Prime Gamingin perusvesio.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 054
Ai kappas en edes tiettyn, että Prime Video tilaukseen kuuluu tuo Prime Gamingin perusvesio.
Juu, Primevideo.com onkin juuri se mihin ohjataan jos Twitchin kautta pyrkii tilaamaan Prime Gamingin. Eli primevideo.com tuntuu olevan juuri tarkoitettu tapa hankkia Prime Gaming Suomesta käsin.
 
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
2 241
Juu, Primevideo.com onkin juuri se mihin ohjataan jos Twitchin kautta pyrkii tilaamaan Prime Gamingin. Eli primevideo.com tuntuu olevan juuri tarkoitettu tapa hankkia Prime Gaming Suomesta käsin.
Miksikähän tuota Gaming palvelua ei mainosteta missään jos asiakas ottaa vain primevideo.com sivustolta jäsenyyden :hmm:
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 054
Miksikähän tuota Gaming palvelua ei mainosteta missään jos asiakas ottaa vain primevideo.com sivustolta jäsenyyden :hmm:
Veikkaan että uskovat/luulevat/tietävät kiinnostuksen siihen olevan liian marginaalista että sitä kannattaa markkinoida. Mutta silloin kun Prime Videon vielä sai johdonmukaisesti 3 eurolla/kk, niin tilasin sen itse usempaankin kertaan käytännössä pelkästään Twitch Primen (nyk. Prime Gaming) takia.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
768
Itse ottanu noita ilmasia prime trialeita eri euroopan amazoneista ja aina toiminu myös prime gaming mutta nyt otin jenkkiamazonista niin prime video toimi muttei gaming.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 483
Viestejä
4 163 825
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom