Miten voi olla samaan aikaan hieno ja keskinkertainen?
Minä kerroin jo aiemmin niitä pointteja, joiden vuoksi elokuva oli mielestäni huono. Ei tässä ketjussa ole jokaisen tarkoitus kirjoitella mitään syväluotaavia arvosteluita. Siinä oli todella naiivi ja epälooginen käsikirjoitus ja tuotannossa oli monin paikoin menty riman alta (mm. kökkö CGI jne). CGI-ongelmat olisi voinut vielä niellä tällaisessa tuotannossa, mutta käsikirjoituksen ongelmat olivat ainakin minulle liikaa nieltäväksi ja siitä syystä vuoksi tämä oli mielestäni yksinkertaisesti huono elokuva (parhaimmillaankin korkeintaan keskinkertainen), eikä siihen siten kannata välttämättä tuhlata aikaansa ainakaan ennen kuin on lukenut jokusen arvostelun.
Tästä voi aloittaa ja loput vaikka
täältä.
Sinä saat toki pitää siitä, eikä se ole minulta pois. En ymmärrä miten mielipideasiat edes voisi ottaa henkilökohtaisesti.
Minä en tuhlaa senttiäkään rahaa selvittämättä ensin edes kohtuullisella tasolla mitä olen katsomassa, joten en olisi tätä mennyt koskaan teatteriin katsomaan. Jos kuitenkin olisin jotenkin tullut sinne harhautetuksi, niin pettymys olisi ollut suuri. Nyt tämä tuli katsottua, kun se sattui olemaan Primen tarjoamalla suosittelulistalla ja oli sopivasti luppoaikaa. Vaikka scifin ystävä olenkin, niin tällaiseen en haluaisi käyttää aikaani. Tämä oli aivotonta rymistelyä, joka yritti säälittävästi olla jotain muutakin, mutta kun ei niin ei.
Aika puskista tuli tämä vertaus.
Joo, nämä transformer-supersankarirainat ovat olleet jo pitkään 100% lapsille ja lapsenmielisille suunnattua tusinatuotantoa, enkä ole jaksanut enää katsella niitä lainkaan.