Mulla on Amazon Primen kanssa todella hämmentävä ongelma. En voi juuri nyt testata toisella selaimella, koska tässä oon kirjautuneena tyttöystävän tunnuksilla, mutta tapahtuu ainakin Chromella:
Mutta jos avaan Amazon Prime Videon videolistauksen, niin selainruutuun ilmestyy parin sekunnin välein pari lyhyttä vaaleaa vaakaviivaa satunnaisiin kohtiin. Jos Amazon Prime Videon pidän toisella välilehdellä auki, niin nämä samat glitchaus valkoiset rivit ilmestyvät myös toisille selaintäbeille. Heti kun suljen kyseisen välilehden, glitchaus loppuu. Samaten jos yritän katsoa Amazon Prime videosta yhtään mitään videota, niin tuo glitchaus tapahtuu, ja videon katsominen on mahdotonta, koska video töksähtää bufferoimaan 5 sekunnin välein, joten se on täysin epäkelvoton katsella yhtään mitään.
En oikein jaksa uskoa, että tämä olisi minun raudastani kiinni, koska näytönohjaimen ajurit on päivitetty, näytönohjain on pyörittänyt tässä ties mitä pelejä ongelmitta, Youtube/Areena/kaikki muut sivustot pyörivät täysin ongelmitta, ja raudakiihdytyksen kytkeminen pois ei muuta tilannetta mihinkään. Ei ole niin yhtikäs mitään muita ongelmia, mutta Amazon Prime Video ei vain suostu toimimaan, ainakaan Chromella.
...ja muistelisin sitä kokeilukauden käyttäneeni kuitenkin joskus aiemmin ongelmitta.
Pitänee katsoa huomenna mitä sanoo Edgellä tai Firefoxilla, mutta on kyllä perin kummallinen ongelma. Ensimmäisen kerran kun tuo tapahtui kun selasin tarjontaa tässä pari päivää takaperin, pelästyin jo että näytönohjain lahoaa juuri nyt pahimpaan aikaan, mutta nyt kun olen kohdistanut sen tasan tuohon yhteen nettisivuun ja kaikki muu toimii ongelmitta, niin ehhhh.....