Amazon Prime Video

Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 824
Saas nähdä millon mulla tulee. Itellä on Nordean kortti linkitetty yhteen Google payn kanssa Nordean puolelta.
 
Liittynyt
10.09.2019
Viestejä
290
Joo, niin näky olevan. Ei tuo Prime Video ainakaan kortilta saanut veloitettua kk maksua. Prime Videon sivuilla luki sitten että seuraava veloitus on ensi kuulla.
Minulle tuli sähköposti, että maksu pitää erikseen käydä vahvistamassa. Kävin painamassa nappia "vahvista" tjsp, mutta mitään ei tapahtunut ja maksu ei menny. Katselemaan kyllä pystyy vieläkin.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
3 578
Näköjään tullut tuollainen "UHD" -leima videoihin jotka ovat sillä tarkkuudella saatavilla. Ainakin siis LG TV:n apissa. :thumbsup:
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
327
Sisältö oli saksankielistä kun kokeilin viime vuoden lopulla ilmaisen kuukauden. Sisältökuvaukset ja jotkut sarjat dubattu täysin saksaksi ja jossain ruututekstit saksaksi, mutta sai englannin valittua ääneksi. Onko asialle tehty mitään?
Amazon.com sivustolla ei pystynyt katsomaan, vaan se usutti amazon.de sivustolle.
 
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
1 126
Sisältö oli saksankielistä kun kokeilin viime vuoden lopulla ilmaisen kuukauden. Sisältökuvaukset ja jotkut sarjat dubattu täysin saksaksi ja jossain ruututekstit saksaksi, mutta sai englannin valittua ääneksi. Onko asialle tehty mitään?
Amazon.com sivustolla ei pystynyt katsomaan, vaan se usutti amazon.de sivustolle.
Jos on primevideo.com :sta ihan tavallinen suomalainen tilaus niin kaikki on englanniksi tai suomeksi.

Tässä threadissa on aiemmin ollut keskusteluja että saksalaisenkin tilauksen saisi järkevän kieliseksi mutta tästä ei ole kokemusta itsellä.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
327
Jos on primevideo.com :sta ihan tavallinen suomalainen tilaus niin kaikki on englanniksi tai suomeksi.

Tässä threadissa on aiemmin ollut keskusteluja että saksalaisenkin tilauksen saisi järkevän kieliseksi mutta tästä ei ole kokemusta itsellä.
Joo eipä tullut tollanen osote ikinä eteen mun kokeilujaksolla. Win10 app:nkin asensin ja se oli samaa saksankielistä soopaa.
 
Liittynyt
26.03.2018
Viestejä
73
Minulle tuli sähköposti, että maksu pitää erikseen käydä vahvistamassa. Kävin painamassa nappia "vahvista" tjsp, mutta mitään ei tapahtunut ja maksu ei menny. Katselemaan kyllä pystyy vieläkin.
Tappelin tuon kanssa jo joulukuussa AWS:n ja Dansken kanssa. Ongelma poistui, kun vaihtoi kortin Norwegianin Visaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
42
Jos on primevideo.com :sta ihan tavallinen suomalainen tilaus niin kaikki on englanniksi tai suomeksi.

Tässä threadissa on aiemmin ollut keskusteluja että saksalaisenkin tilauksen saisi järkevän kieliseksi mutta tästä ei ole kokemusta itsellä.
Vaikka muuten vaihtoi käyttökieleksi saksan, niin sain Androidin Primevideo-appissa ainakin tekstityksen halutunlaiseksi (suomeksi).
 

FinMaky

Tekee sitä ATK:ta
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
678
Mulla oli tunnarit suomeksi joskus, mutta joulualla otin amazon.de osoitteesta primen. Meni kaikki saksaksi, mutta näin kirjoitin Elisa Viihteen keskusteluun:
Saat takaisin suomeksi kirjautumalla selaimella primevideo.com ja tili ja asetukset valikon kun valitsee niin saattaa jo suoraan kysyä että katsot nyt saksanversiota ja haluatko vaihtaa. Vaihda suomeksi ja sitten vaihtui viihteestä avattaessakin suomeksi.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
281
Minulle tuli sähköposti, että maksu pitää erikseen käydä vahvistamassa. Kävin painamassa nappia "vahvista" tjsp, mutta mitään ei tapahtunut ja maksu ei menny. Katselemaan kyllä pystyy vieläkin.
Sama homma minulla. Danske Bankilta kun kysyin pitäisi myyjäliikkeen tukea "3DS tekniikkaa", onko tuo joku mastecard tunnistus. Ilmeisesti PrimeVideo ei tuota vielä tue? DanskeBank sanoi että tässä tapauksessa pitäisi odottaa että myyjäliike saa ongelman korjattua.
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
682
Onkos muissa mailla seikkaileville tiedossa, onko animet siellä vielä saatavilla? Täällä Suomessa ne poistunut listauksesta ja ne jotka on vielä, niin tyylin yksi jakso keskeltä katsottavissa. Ei lasketa Pokemoneja ja Yu-Gi-Oheja :D
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
281
Sama homma minulla. Danske Bankilta kun kysyin pitäisi myyjäliikkeen tukea "3DS tekniikkaa", onko tuo joku mastecard tunnistus. Ilmeisesti PrimeVideo ei tuota vielä tue? DanskeBank sanoi että tässä tapauksessa pitäisi odottaa että myyjäliike saa ongelman korjattua.
Laitetaan tämä päivitys tilanteeseen vielä. Pistin S-Panki Visa Debit kortin numeron. Ei kyselly vahvistuksia ja teki kuukausimaksusta katevarauksen.
 
Liittynyt
26.03.2018
Viestejä
73
Laitetaan tämä päivitys tilanteeseen vielä. Pistin S-Panki Visa Debit kortin numeron. Ei kyselly vahvistuksia ja teki kuukausimaksusta katevarauksen.
Näissä ongelmissa tuntuu yhteisenä nimittäjänä olevan tuo danske ja mastercard. Eli ainakin tuo s-pankki ja norskin visa pelaa toistaiseksi.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
93
Amazon Primen android tv -appiksessa saa rutkasti statistiikkaa videotoistosta (ja muustakin sovelluksen toiminnasta) kun painaa toistonäkymässä seuraavia värinappeja järjestyksessä: punainen, vihreä, sininen, keltainen. Siinä on useampi sivukin, joita voi selata samantyyppisillä yhdistelmillä. Muistaakseni ohjeet tähän on sivun alaosassa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 283
Tuosta en tiennytkään, monihan on tuskaillut kun ei primestä ole kätevästi saanut esim bitratea näkyviin.
 
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
1 160
Mulla oli 12.2 asti voimassa prime sopimus a7.99€ katkaisin sen 11.2 niin tuli vaihtoehdot käytätkö loppuun tämän kuluvan ajan (1päivä) vai palautetaanko tämän kuukauden 7.99€ :D voitte arvata kumman valitsin. Aattelin että ei voi olla totta ja tulee muutama sentti 1 päivältä mutta ei koko rahat palautettuna eilen tilillä.
 

Mawe

Thread Killer
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
738
Sisältö oli saksankielistä kun kokeilin viime vuoden lopulla ilmaisen kuukauden. Sisältökuvaukset ja jotkut sarjat dubattu täysin saksaksi ja jossain ruututekstit saksaksi, mutta sai englannin valittua ääneksi. Onko asialle tehty mitään?
Amazon.com sivustolla ei pystynyt katsomaan, vaan se usutti amazon.de sivustolle.
Amazon.de tarjosi taasen 30-pv ilmaisen primen, kun olin tilaamassa tavaraa tuolta.
Minulla meni käteen systeemit ja oli alussa saksaksi kaikki.
En muista enää miten sain sen toimimaan, sekoitti kait lisää kun oli .DE ja .UK Amazonit samalla maililla.

Nyt oli mennyt sitten kahdesti veloitus, toinen .DE ja toinen .UK.
Mihin ihmeeseen otan yhteyttä?
Mistään en löytänyt kohtaa josta voisi laittaa viestiä tuonne...
 
Liittynyt
08.12.2016
Viestejä
422
Minulla meni käteen systeemit ja oli alussa saksaksi kaikki.
En muista enää miten sain sen toimimaan, sekoitti kait lisää kun oli .DE ja .UK Amazonit samalla maililla.

Nyt oli mennyt sitten kahdesti veloitus, toinen .DE ja toinen .UK.
Mihin ihmeeseen otan yhteyttä?
Mistään en löytänyt kohtaa josta voisi laittaa viestiä tuonne...
Primevideo.com saa vaihdettua suomenkieliseksi. Muusta en tiedä.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
39
Minulla meni käteen systeemit ja oli alussa saksaksi kaikki.
En muista enää miten sain sen toimimaan, sekoitti kait lisää kun oli .DE ja .UK Amazonit samalla maililla.

Nyt oli mennyt sitten kahdesti veloitus, toinen .DE ja toinen .UK.
Mihin ihmeeseen otan yhteyttä?
Mistään en löytänyt kohtaa josta voisi laittaa viestiä tuonne...
Lyö VPN ja korkki kiinni niin onnistuu helposti, niinku ohjeet kertoo:) . PS. saman kokeillut.
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
595
Onko porukka katsonut tuota The Walking Dead: World Beyond sarjaa? Paraneeko tuo tuosta yhtään? Nyt ekaa jaksoa koittanut katsoa niin on aika tuskaa.:thumbsdown:
Mitä lie tuotannolla ollut mielessä kun ovat palkanneet päänäyttelijäksi sairaanloisen ylipainoisen tytön sarjaan, joka sijoittuu zombi invaasion jälkeiseen aikaan, jossa ruoka on vähissä. Myös toinen päänäyttelijä poika on yhtä pullukka.:facepalm:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 274
Onko porukka katsonut tuota The Walking Dead: World Beyond sarjaa? Paraneeko tuo tuosta yhtään? Nyt ekaa jaksoa koittanut katsoa niin on aika tuskaa.:thumbsdown:
Mitä lie tuotannolla ollut mielessä kun ovat palkanneet päänäyttelijäksi sairaanloisen ylipainoisen tytön sarjaan, joka sijoittuu zombi invaasion jälkeiseen aikaan, jossa ruoka on vähissä. Myös toinen päänäyttelijä poika on yhtä pullukka.:facepalm:
4 jaksoa olen katsonut, eikä juurikaan ole siihen mennessä parantunut. Varmaan jossain välissä yritän vielä jatkaa, nyt jo yli kuukauden tauko katselussa koska on niin paljon muuta mielenkiintoisempaa katsottavaa.
 

finWeazel

Chief Karpfen
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
7 816
Jo jonkin aikaa Amazoni on ollut omaan makuuni paras (ja halvin!) videopalvelu. Myös kuvanlaatu on yleisesti ottaen parempi kuin Netflixissä. Plussaa myös telkkarin kaukosäätimen Amazon -napista:lol:

Katsottujen sarjojen listaa:
- Expanse, ei vissiin tarvi perustella..
- Good Omens, vanhalle Neil Gaiman fanille ja brittiohjelmien ystävälle silkkaa mannaa
- Fleabag. myöskin britti, mutta aika uudella otteella..
- Jack Ryan, eka kausi just ja just menetteli viihteenä, toinen ampuu yli aivan kaikessa.
- The Boys, tällaiseen ei Netflix ole vielä pystynyt, aivan loistava supersankarisatiiri. Paljon K18 matskua, eikä yhtään puhtaasti mustavalkoista hahmoa. Tai ehkä mustia muutama..
- The Man In The High Castle, mainio dystopia natsien valloittamasta Amerikasta. Hienoa on paljon, loppua kohti vähän lässähtää ehkä.
- Mr Robot
- American Gods, jälleen Neil Gaimania, tämä ei vaan oikein mielestäni lähtenyt samalla mallilla ollenkaan, kuin Good Omens.
- The Grand Tourit
- South Park Season 23 tuli juuri

Mitähän seuraavaksi katsoisi?:hmm:
Marvelous Mrs Maisel oli mun makuun melko hauska. Hömppää, mutta sopii jos haluaa laittaa aivot narikkaan ja parit naurut väliin.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 108
Onko porukka katsonut tuota The Walking Dead: World Beyond sarjaa? Paraneeko tuo tuosta yhtään? Nyt ekaa jaksoa koittanut katsoa niin on aika tuskaa.:thumbsdown:
Mitä lie tuotannolla ollut mielessä kun ovat palkanneet päänäyttelijäksi sairaanloisen ylipainoisen tytön sarjaan, joka sijoittuu zombi invaasion jälkeiseen aikaan, jossa ruoka on vähissä. Myös toinen päänäyttelijä poika on yhtä pullukka.:facepalm:
Muutaman jakson katsoin mutta ei jaksanu kiinnostaa niin paljoa että olis jaksanu enempää. Ehkä sitten kun kaikki muu on maailmasta katottu jatkan tota. Ehkä.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
3 578
Onko porukka katsonut tuota The Walking Dead: World Beyond sarjaa? Paraneeko tuo tuosta yhtään? Nyt ekaa jaksoa koittanut katsoa niin on aika tuskaa.:thumbsdown:
Mitä lie tuotannolla ollut mielessä kun ovat palkanneet päänäyttelijäksi sairaanloisen ylipainoisen tytön sarjaan, joka sijoittuu zombi invaasion jälkeiseen aikaan, jossa ruoka on vähissä. Myös toinen päänäyttelijä poika on yhtä pullukka.:facepalm:
3 tai 4 jaksoa yritin katsoa. Niistäkään ei varmaan yhtään kerralla kokonaan. Ihan lasten sarjahan tuo on. Paskempia henkilöhahmoja/näytelijöitä saa hakea. Liekö tässä yritetetään jotain uutta sukupolvea saada houkuteltua Walking Dead brändin pariin, mutta ehkä paskin spinoff ikinä. Imdb 4,2 kertoo kaiken oleellisen. Toinen kausi näköjään tulossa. :D
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
595
Itselläkin tais mennä 3-4 päivää tuon ensimmäisen jakson katsomiseen, kun oli niin tuskaa katsoa henkilöhahmoja ja näyttelijöitä jotka eivät yhtään sovi maailmanlopun jälkeiseen aikaan ja näyttely on aivan järkyttävää. Itsekkin sain semmoisen kuvan tuosta sarjasta ensimmäisen jakson perusteella, että se on varmaan tehty jollekkin K12 ikäsuositukselle ja nuorille suunnattu.
Monta hyvää korkean Imdb arvosanan sarjaa on lopetettu kesken kaiken, kuten Heroes, Terra Nova ja Terminator sarja. Mutta tämmöisestä kurasta sitten tulee monta kautta. :facepalm:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 914
Kysästäänpä täältä. Millä nimellä tuo veloitus menee tililtä? Huomasin kun avasin prime video -sovelluksen, että minulla olisi olemassa tilaus 5,90€/kk voimassa. Olen kyllä 100% varma, että olen sen perunu jo aikoja sitten enkä kyllä huomannut mitään veloitusta kun tiliotteesta hain "amazon" nimellä. Kortin numerokin on oikein ettei se mene joltain toiselta kortilta. Seuraava veloitus menisi huomenna ja taidan odottaa niin näkee meneekö siitä joku maksu.
 
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
1 126
Kysästäänpä täältä. Millä nimellä tuo veloitus menee tililtä? Huomasin kun avasin prime video -sovelluksen, että minulla olisi olemassa tilaus 5,90€/kk voimassa. Olen kyllä 100% varma, että olen sen perunu jo aikoja sitten enkä kyllä huomannut mitään veloitusta kun tiliotteesta hain "amazon" nimellä. Kortin numerokin on oikein ettei se mene joltain toiselta kortilta. Seuraava veloitus menisi huomenna ja taidan odottaa niin näkee meneekö siitä joku maksu.
Itsellä näin (normaali primevideo.com-tilaus): Amazon Video*ABCDEF amazon.com
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
208
Parin vuoden tauon jälkeen otin taas testiin tämän primevideon amazon.de kautta kuukaudeksi ilmaiseksi.
Ulkoasu ja toiminteet hieman edistyneet mutta toiminnallisuus edelleen aika kurja:

Teksitykset saattavat toimia automaattisesti tai sitten ei ja ne pitää laittaa manuaalisesti päälle. Skip Intro valintaa ei aina tule kaikille samankaan sarjan jaksoille. Jack Ryan:in tapauksessa Skip Intron valinnasta tulee 90% tod. näk. Something went wrong ilmoitus kuten myös jos yrittää kelata jaksoa eteenpäin. Sarjojen resume valinta voi toimia oikein tai sitten ei. Välillä alkaa näyttämään väärää jaksoa mistäliekohdasta, välillä oikeaa jaksoa väärästä kohdasta. HDR sarjoissa kauittimista kuulu välillä pieni naksaus ääni ja äänentaso voi kasvaa tai laskea. Tässä tosin osasyyllisenä voi olla oma TV/AVR kombo vaikkakaan Netflixissä ei esiinny moista. Välillä saattaa mustia frameja vilkutella pitkänkin aikaa joku HDR sarja, tämä kait on resoluution vaihtumisesta johtuvaa tmv mutta häiritsevää silti. Toisten sarjojen mainostrailerit muiden sarjojen jaksojen alussa, ärsyttävää.

Katson katsottavat pois nopsaan ja sitten pois tämä kurja tekele odottamaan parempia päiviä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 274
@Filpos En tiedä johtuuko laitteistosta vai mistä, mutta itsellä ei tuollaisia ongelmia esiinny, vaikka HDR ym. on käytössä. Ainoastaan tekstitysten kanssa voi ilmetä sitä että silloin tällöin tai ainakin uudella laitteella pitää valita ne päälle, mutta kyllä se sitten muistissa pysyy. Nuo sarjojen mainostrailerit on kyllä ärsyttävä ominaisuus mitä ei olisi tarvinnut tulla, mutta muuten kyllä pärjää toiminnaltaan netflixille, osa jutuista tehty jopa paremmin. Sisältöhän se on loppupeleissä se mikä ratkaisee mitä palvelua milloinkin tilaa.
 
  • Tykkää
Reactions: M_M
Liittynyt
08.07.2017
Viestejä
316
Parin vuoden tauon jälkeen otin taas testiin tämän primevideon amazon.de kautta kuukaudeksi ilmaiseksi.
Ulkoasu ja toiminteet hieman edistyneet mutta toiminnallisuus edelleen aika kurja:

Teksitykset saattavat toimia automaattisesti tai sitten ei ja ne pitää laittaa manuaalisesti päälle. Skip Intro valintaa ei aina tule kaikille samankaan sarjan jaksoille. Jack Ryan:in tapauksessa Skip Intron valinnasta tulee 90% tod. näk. Something went wrong ilmoitus kuten myös jos yrittää kelata jaksoa eteenpäin. Sarjojen resume valinta voi toimia oikein tai sitten ei. Välillä alkaa näyttämään väärää jaksoa mistäliekohdasta, välillä oikeaa jaksoa väärästä kohdasta. HDR sarjoissa kauittimista kuulu välillä pieni naksaus ääni ja äänentaso voi kasvaa tai laskea. Tässä tosin osasyyllisenä voi olla oma TV/AVR kombo vaikkakaan Netflixissä ei esiinny moista. Välillä saattaa mustia frameja vilkutella pitkänkin aikaa joku HDR sarja, tämä kait on resoluution vaihtumisesta johtuvaa tmv mutta häiritsevää silti. Toisten sarjojen mainostrailerit muiden sarjojen jaksojen alussa, ärsyttävää.

Katson katsottavat pois nopsaan ja sitten pois tämä kurja tekele odottamaan parempia päiviä.
Ei ole minulla ollut ongelmia. Epäilen vahvasti, että sinun laitteessa (?) on jokin vanha FW (?)tms.

Ainakin Apple APP on saanut päivityksiä about kerran kuussa...
 
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
911
Nyt näyttäisi olevan primevideo saatavilla myös "suomessa". 5,99€ kuussa. Onko kukaan verrannut eroaako tuo mitenkään esim Saksan vastaavasta?
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
810
Nyt näyttäisi olevan primevideo saatavilla myös "suomessa". 5,99€ kuussa. Onko kukaan verrannut eroaako tuo mitenkään esim Saksan vastaavasta?
No onhan tuo ollut jo muutaman vuoden saatavilla. Sama palvelu, mutta eri hinta eri maissa. Samalla tavalla sisällössä on pieniä eroja eri maiden välillä kuten esim. Netflixissäkin. Katsoaksesi jonkun muun maan sisältöä tarvitset vpn-yhteyden kyseiseen maahan.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 108
Nyt näyttäisi olevan primevideo saatavilla myös "suomessa". 5,99€ kuussa. Onko kukaan verrannut eroaako tuo mitenkään esim Saksan vastaavasta?
Oikeampi taitaisi olla että saatavilla ”suomeksi”, tämä kun on ollut saatavilla muuten suomessa ja ohjelmat suomi-teksteillä jo jostain vuodesta 2019 lähtien, mutta käyttöliittymä on ollut englanninkielinen. Nykyään tarjolla on myös suomenkielinen käyttöliittymä, mikään muu ei varmaan ole muuttunut aiemmasta...
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 057
Oikeampi taitaisi olla että saatavilla ”suomeksi”, tämä kun on ollut saatavilla muuten suomessa ja ohjelmat suomi-teksteillä jo jostain vuodesta 2019 lähtien, mutta käyttöliittymä on ollut englanninkielinen. Nykyään tarjolla on myös suomenkielinen käyttöliittymä, mikään muu ei varmaan ole muuttunut aiemmasta...
On tuo käyttöliittymäki ollut suomeksi jo pitkään? Vai milloinkas tuo on tullut?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 574
Hei muuten! Mitenkäs kun oon avannut suoraan tuolta Primevideo.comin kautta tuon tilin Amazon Prime Videoon. Niin mites mun kuuluu toimia jos muutan tuon Turkkiin? Voin vain katkaista tuon tilauksen ja maksaa Turkin Amazonista Prime-tilin ja sillä hoituu? Ja toki avaamisen ajaksi joku toimiva vpn Turkkiin päälle? Mikä vpn olisi ilmainen jolla tuon hetken voisi sitä käyttää? Freedomessa kun ei ole Turkkia ja se on päällä muussa käytössä.
 
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
1 126
Oikeampi taitaisi olla että saatavilla ”suomeksi”, tämä kun on ollut saatavilla muuten suomessa ja ohjelmat suomi-teksteillä jo jostain vuodesta 2019 lähtien, mutta käyttöliittymä on ollut englanninkielinen. Nykyään tarjolla on myös suomenkielinen käyttöliittymä, mikään muu ei varmaan ole muuttunut aiemmasta...
Prime Video tuli saataville Suomessa 14.12.2016: Amazon Prime Video Now Available in More Than 200 Countries and Territories Around the World | Amazon.com, Inc. - Press Room
Suomen kieli lisättiin käyttöliittymäkieleksi 24.7.2019: Amazon Prime Video
Heti 2016 lähtien osa sisällöstä oli suomeksi tekstitetty.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
208
Ei ole minulla ollut ongelmia. Epäilen vahvasti, että sinun laitteessa (?) on jokin vanha FW (?)tms.

Ainakin Apple APP on saanut päivityksiä about kerran kuussa...
@Filpos En tiedä johtuuko laitteistosta vai mistä, mutta itsellä ei tuollaisia ongelmia esiinny, vaikka HDR ym. on käytössä. Ainoastaan tekstitysten kanssa voi ilmetä sitä että silloin tällöin tai ainakin uudella laitteella pitää valita ne päälle, mutta kyllä se sitten muistissa pysyy. Nuo sarjojen mainostrailerit on kyllä ärsyttävä ominaisuus mitä ei olisi tarvinnut tulla, mutta muuten kyllä pärjää toiminnaltaan netflixille, osa jutuista tehty jopa paremmin. Sisältöhän se on loppupeleissä se mikä ratkaisee mitä palvelua milloinkin tilaa.
Oli TV päättänyt yhdistää 2.4Ghz wifiin jossain välissä niin tuosta aiheutui ainakin ääniongelmat. 5Ghz:ssa ei moista tapahdu. Muut onkkelmat toki jatkuvat mutta eivät toki niin usein enää. Eniten ehkä harmittaa, ettei prime muista aina oikein kohtaa mihin on jäänyt jossain sarjassa ja Resume jatkaa väärästä jaksosta ja väärästä kohtaa.
No kälynen tarjonta muutenkin primessä, eteenkin kun on ne hyvät setit mitkä itseä eniten kiinnostaa jo katsonut eli Expanse ja Man in the High Castle jne... Loppuu katsottava aika nopeasti. Paljon kuraa tuolla on mutta ei kiinnosta tuhlata aikaa niihin. Jack Ryanin just ja just pystyi katsomaan vaikka on todella america-fuck-yeah-propagandaa. Paisuttavat muuten tarjontaa esittämällä jokaisen sarjan eri kaudet erillisinä kohteina ja jos erehdyt valitsemaan väärään kauden niin resume tietenkin koittaa aloittaa tuon väärän kauden ekasta jaksosta katsomisen vaikka olisi vielä ekakin kausi kesken.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
610
Mistä näkee Suomen Primen tarjonnan ennen tilausta? Jotkin vanhat sarjat tuolta kiinnostaisi katsoa kuten Rescue Me ja The Shield.
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 877
säätääköhän noi jotenkin ääntä. Kun esim netflixissä leffoja ,jossain leffoissa keskiääni kuuluu hyvin vaimeasti verraten efektit huutaa. Mutta amazon primessä ollu aina suhkot balansissa
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 574
säätääköhän noi jotenkin ääntä. Kun esim netflixissä leffoja ,jossain leffoissa keskiääni kuuluu hyvin vaimeasti verraten efektit huutaa. Mutta amazon primessä ollu aina suhkot balansissa
Sanoisin että ihan sarja- ja jopa jaksokohtaista niissäkin. Esim Dr. Whota kun olen katsellut niin joissain jaksoissa on tuota samaa jopa saman kauden sisällä. Osa efekteistä on törkeän kovalla verrattuna dialogiin ja joissain ei vaikka efektit on suht yhteneviä jaksojen välillä (räjähdykset jne). Ja itsellä siis hyvin maltillisesti nouseva house curve mitattuna umikilla.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 534
Viestejä
4 165 740
Jäsenet
70 422
Uusin jäsen
Minibee

Hinta.fi

Ylös Bottom