AM5-emolevyt

Ite laiskana miehenä tein joskus pikakuvakkeen jolla pääsee biosiin, siihen vain toi rimpsu paikkaan Kohde: C:\Windows\System32\shutdown.exe /r /fw /f /t 0

muoks

Sama ongelma on esiintynyt minulla muutaman eri OLED-näytön kanssa. Näyttö pysyy pimeänä, eikä BIOS-asetuksiin pääse ilman uudelleen käynnistystä Windowsin kautta. Ainakin Asus- ja ASRock-emolevyt tekivät tätä mulle.

Ongelma ratkesi siten, että näytön valikko klikattiin näkyviin ennen tietokoneen käynnistämistä. Kokeilin myös eri kaapeleita, BIOS-päivityksiä ja muuta, mutta sama ongelma jatkui :/

Siirryin OLED-näytöstä 32" IPS-näyttöön, eikä tällä ole ollut mitään ongelmia – aina tulee kuvaa.
Ainakin HDMI-liitännän kanssa on vastaavaa koettu, näitä kättelyongelmia, joissa HDMI-piuhan tuuletus taikka näytön uudelleenkytkeminen saattaa palauttaa kuvan. Edellisen TV:n kanssa kylmäkäynnistyksellä pääsi BIOS:iin joka kerta ja Windowsin uudelleenkäynnistyksellä keskimäärin joka toinen kerta.

9800x3D himottais oikein kovasti ja saisin Gigabyten B650E aorus Masterin hintaan 270€. Onko jollain pahaa sanottavaa tuosta. Joskus luin jostain VRM ongelmista ?

9800x3D himottais oikein kovasti ja saisin Gigabyten B650E aorus Masterin hintaan 270€. Onko jollain pahaa sanottavaa tuosta. Joskus luin jostain VRM ongelmista ?
Jos tarkoitat virransyöttöä, niin tuossa on erittäin järeä 16-vaiheinen ei pitäisi olla mitään probleemia millään prossulla.

en tiedä mistä olet lukenut tai mistä emosta mutta esim hardwareunboxedin 35 b650(e) emon vrm vertailussa tuo emo oli listan kärjessä eli kuten red tuossa edellä jo mainitsi niin ei virransyöttö ole tuolla emolla ongelma.

Jos en väärin muista oli B650E Aorus Masterista oli aluksi maanantaikappaleita liikenteessä, tuskin enää ongelma.

Hiukan täytyy vetää arvosteluja takaisin, ainoastaan ainoa epäkohta on tuo biosiin pääsyn kikkailu.
Muuten vakiona mutta muistit EXPO-asetuksilla tehot riittää mulle ja AIO pitää lämmöt mukavan alhaalla.

Hiukan täytyy vetää arvosteluja takaisin, ainoastaan ainoa epäkohta on tuo biosiin pääsyn kikkailu.
Muuten vakiona mutta muistit EXPO-asetuksilla tehot riittää mulle ja AIO pitää lämmöt mukavan alhaalla.

Paljossako pyörii lämmöt pelikäytössä ja mikä AIO?

Alle 70, enimmäkseen 55- 65 välimaastossa, mutta ei mitään ihmeellisi pelejäkään , Arma3 kylläkin nostaa juuri prossun lämpöjä
enemmän kuin näyttiksen.
AIO on Asus ProArt 420.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
258 652
Jäsenet
74 266
Uusin jäsen
ufozz112

Hinta.fi

Back