Ostetaan AM5 ATX setti (prosessori, emolevy, muistit) Lahti

Tuote: AM5 ATX Emolevy, prosessori, muistit
Hinta: Tarjoa
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Takuu ja kuitti plussaa
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Takuu ja kuitti plussaa
Muuta huomioitavaa:
Hakusessa AM5 ATX setti emo, prossu ja muistit. Muisteina mieluusti 6000MHz tai nopeampi. 7600(x) tasoinen setti ensisijassa.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Lahti
Toimitustapa: Nouto, toimitus, posti.
Maksutapa: Mobilepay, käteinen, tilisiirto

Viimeksi muokattu:
600€ Vuosi sitten ostettu Jimmsiltä.

jimms.PNG

Corsairin 6400mhz ddr5 muistikitti. Ostettu helmikuun lopulla. Käytetty koneessa kiinni. Todettu että ei expo toimi 4x16 kammoilla. Eli käytännössä ihan uudet. Hp 90e + postit. Kuitti on.

Myydä voin 2 kampaa tai 4 kampaa. Expo toimii 2 kammalla. Entiiä missä vika mutta ymmärsin että expo toiminto on optimoitu kahdelle tikulle. En tiennyt tätä ennenkuin olin tilannu. Mutta kaikki 4 kampaa toimii vaan jos kaikki on kiinni koneessa ei saa tuota 6400mhz, mutta kahdella tikulla saa 32gb 6400mhz

Myydä voin 2 kampaa tai 4 kampaa. Expo toimii 2 kammalla. Entiiä missä vika mutta ymmärsin että expo toiminto on optimoitu kahdelle tikulle. En tiennyt tätä ennenkuin olin tilannu. Mutta kaikki 4 kampaa toimii vaan jos kaikki on kiinni koneessa ei saa tuota 6400mhz, mutta kahdella tikulla saa 32gb 6400mhz
Oliko mitkä Corsairin muistit? 32gb kiinnostelisi.

mua kiinnostelisi sitten ne toiset 2x16gb jos tosiaan niillä toimii amd expo.

Statistiikka

Viestiketjuista
271 804
Jäsenet
76 797
Uusin jäsen
sewe

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom