Älysormukset

Laitoin palautetta menemään. Kyllähän tuo kyrpii kun noinkin kalliissa vehkeessä akku alkaa hyytymään jo tässä vaiheessa. Ei tuota selitä enää mikään happisaturaatio-ominaisuus, vaikka sen myötä monilla muillakin on ainakin palautteiden perusteella hieman huonontunut akkukesto.
Veikkaus että pyytävät lupaa katsoa sormuksen akkudatan ja se paljastaa että ei toimi oikein --> Tulee uusi sormus.
 
Löytyykö keltään vinkkejä akkukeston parantamiseen? Tosin eipä se mieltä ylennä jos ominaisuuksia pitäisi ottaa pois käytöstä, jotta saisi akun kestämään. Mulla kestää 3rd Genin akku enää kaksi yötä. Tänäkin yönä klo 01.00 nukkuessa oli tullut ilmoitus, että lataa sormus ennen nukkumaanmenoa. Aamulla ei sitten näkynyt mitään unitietoja ja akku oli loppunut. Ei jumalauta mitä paskaa. Ouran sivuilla mainostetaan jopa 7 päivän akkukestoa, mutta en ole tuohon lukemaan päässyt ikinä. Huononee vain suht nopeasti. Lisäksi sormus ei ole tunnistanut kahta viimeisintä päiväunisessiota ollenkaan. Sormuskin on suht tiukasti kiinni nimettömässä eli siitäkään ei pitäisi olla kiinni.

Joo ei kyllä täälläkään oo gen3:lla ikinä päästy lähellekään 7 päivää. Gen2:lla vielä joskus oli aika lähellä. Mutta tosiaan ei kuulosta normaalille, laita sinne Ouralle suoraan viestiä. Niillä oli massiivisia akkuongelmia gen2:n sormusten kanssa, ja en ihmettelisi jos sama meno jatkuu. :dead:
 
Keväällä meni noin 2,5 vuotias gen 2 vaihtoon, kun akku kesti juuri ja juuri pari yötä. Kysyivät lupaa akkutietoihin ja lopputuloksena lähettivät uuden 3. genin ja elinikäisen Oura-jäsenyyden. Kannatti valittaa.
 
Onhan tuo aika heikkoa mainontaa. Akun kestoksi sanotaan jopa 7 päivää, mutta max kolme yötä ei yllä edes puoleen väliin, saatika kaksi yötä eli ilman muuta jotain on vialla kuten moni jo sanoikin. Ja kun 7 päivää nostetaan lukemaksi mainokseen niin kyllähän siihen pitäisi yltää myös kaikki ominaisuudet päällä eikä niin, että akku voi kestää JOPA 7 päivää kytkemällä kaikki mahdolliset ominaisuudet pois. Ja mikä ihmettä tuo "latautuu täyteen 20-80 minuutissa" tarkoittaa? Ei mulla ole koskaan ladannut tyhjästä täyteen lähellekään 20 minuutissa, ei muistaakseni tunnissakaan. Tuohan on ihan paskapuhetta. Toki jos sormuksen laittaa latinkiin 99% varauksella niin silloin lataa vieläkin nopeampaa, mutta eiköhän latausaika kuulu ilmoittaa tyhjästä täyteen eikä sieltä täältä jostain prosentista täyteen. Tuskin kenenkään Oura yltää mainoksen parhaisiin akkulukemiin eli kesto 7 päivää ja latausaika 20 minuuttia. Miksi tuollaisia lukuja pitää edes mainostaa jos ne ovat täyttä valetta?


oura-mainos.JPG
 
Onhan tuo aika heikkoa mainontaa. Akun kestoksi sanotaan jopa 7 päivää, mutta max kolme yötä ei yllä edes puoleen väliin, saatika kaksi yötä eli ilman muuta jotain on vialla kuten moni jo sanoikin. Ja kun 7 päivää nostetaan lukemaksi mainokseen niin kyllähän siihen pitäisi yltää myös kaikki ominaisuudet päällä eikä niin, että akku voi kestää JOPA 7 päivää kytkemällä kaikki mahdolliset ominaisuudet pois. Ja mikä ihmettä tuo "latautuu täyteen 20-80 minuutissa" tarkoittaa? Ei mulla ole koskaan ladannut tyhjästä täyteen lähellekään 20 minuutissa, ei muistaakseni tunnissakaan. Tuohan on ihan paskapuhetta. Toki jos sormuksen laittaa latinkiin 99% varauksella niin silloin lataa vieläkin nopeampaa, mutta eiköhän latausaika kuulu ilmoittaa tyhjästä täyteen eikä sieltä täältä jostain prosentista täyteen. Tuskin kenenkään Oura yltää mainoksen parhaisiin akkulukemiin eli kesto 7 päivää ja latausaika 20 minuuttia. Miksi tuollaisia lukuja pitää edes mainostaa jos ne ovat täyttä valetta?


oura-mainos.JPG

Itsellä omalle +2 vuotiaalle gen2 sormukselle riittää edelleen n. kerran viikossa lataus. Sormuskäsi on ilmeisen vähällä käytöllä tai jotain. Toivoin kyllä, että akku olisi kilahtanut jo, mutta ei vaan hyydy. Sormukseni on isointa kokoa. Näissähän akkukoko taisi riippua myös sormuksen koosta.
 
Aspa pahoitteli asiaa ja laittoi ongelman teknisen tuen selvitettäväksi. Teknisestä tuesta sanottiin, että ota happisaturaatio-ominaisuus pois käytöstä ja lataa akkua useammin. :D Siinähän se onkin ratkaisu huonoon akkukestoon, että otetaan yksi hehkutettu ominaisuus pois käytöstä ja ladataan sormus joka päivä. :D

Laittelin vähän jo tuohtunutta vastausta. Katsotaan tutkivatko asiaa tarkemmin. Eilen aamulla latasin täyteen ja ekan yön jälkeen on alle 60% taas jäljellä. Ei tule kestämään kahta yötä enempää tälläkään latauksella.
 
Eilen aamulla latasin täyteen ja ekan yön jälkeen on alle 60% taas jäljellä. Ei tule kestämään kahta yötä enempää tälläkään latauksella.
Ei hyvä tosiaan. Itse latasin sunnuntai-iltana ja nyt kahden yön jälkeen 67% akkutaso. Happisaturaation mittaus on päällä ja sormus pientä kokoa eli pienemmällä akulla.

Tosin nyt otin tuon saturaatiomittauksen pois, koska ainakin tällä hetkellä itselleni täysin turha ominaisuus.
 
Laitoin vain kunnon kritisointiviestin tuosta aspan vastauksesta ja seuraavassa viestissä ilmoittivat, että ovat tarkastaneet akun tiedot ja se ei toimi normaalisti. Pyysivät tilausnumeron, osoitetiedot ynnä muut uuden sormuksen toimitusta varten.

Ilmeisesti firman kannattaa laittaa ensin kokeiluviesti, että ota ominaisuus pois käytöstä ja lataa useammin. Jotku varmaan tyytyvät tuohon vinkkiin. Sitten kun sanoo, että ei sellainen peli vetele niin heti tutkitaan tilastoja ja annetaan uusi sormus. Noh, hyvin kävi lopulta. :)
 
Noh, hyvin kävi lopulta. :)

Lisätään nyt vielä tähän keissiin, että sormus saapui pari yötä sitten.

Kahden nukutun yön jäljeen akkua on jäljellä 71%. Onhan tässä eroa entiseen kuin yöllä ja päivällä. En olisi varmaan tajunnut valittaa asiasta jos akku ei olisi loppunut pari kertaa kesken toisen yön.

Entinen sormus meni äitille käyttöön. Kestänee vielä pitkän tovin kunhan lataa joka päivä. Siinä voisi testata happisaturaation poiskytkentää jos sattuisi kestämään paremmin kaksi yötä.

Seuraavaaksi pitää alkaa tutkimaan edellisen sukupolven sormuksen akkukestoa. Siinäkin olisi takuuta jäljellä. Sehän taisi olla 2 vuotta. Onhan se nyt perseestä, ettei nämä kestä edes takuuaikaa, saatika virhevastuuaikaa.

Virhevastuun puitteissa luulisi vaihtojen tarvittaessa onnistuvan takuuajan jälkeenkin, koska tämän hintaiselta laitteelta pitää voida vaatia enemmän kestoa kuin halppistuotteilta. Vaikka akku heikkenee iän myötä niin jotain rotia tuossa hyytymisessä pitää olla.
 
Sähköpostiin tuli viestiä että unialgoritmia on parannettu ja alkaa nyt tulemaan käyttäjille. Vaikea varmaan sanoa että mikä muuttuu kun ei ole vertailukohtaa.

Hesarissa sen sijaan oli mielenkiintoinen juttu Ourasta joku aika sitten, liittyen nimenomaan firmaan toimintaan ja edelliseen toimitusjohtajaan.

Vuonna 2018 Oura onnistui keräämään kahdella rahoituskierroksella yhteensä lähes kymmenen miljoonaa euroa. Suurimpana sijoittajana oli muun muassa yhdysvaltalainen Bold Capital Partners. Muita sijoittajia näillä rahoituskierroksilla olivat tietokoneyhtiö Dellin perustajan ja toimitusjohtajan Michael Dellin sijoitusyhtiö MSD Capital ja Youtuben perustajiin kuuluva Steve Chen ja pelipalvelu Twitchin perustaja Kevin Lin.

Samalla Ouran toimitusjohtajana aloitti yhdysvaltalainen Harpreet Singh Rai, joka oli aiemmin toiminut sijoitusyhtiö Eminence Capitalin salkunhoitajana – mutta jolla ei ollut johtajakokemusta startupeista tai teknologiayhtiöistä. Rai oli liittynyt yhtiöön sijoittajana alun perin jo 2016.

PETTERI LAHTELAN mukaan yhtiöllä oli alkuvaiheessa hyvää onnea sijoittajien kanssa. Rahoituksen kerääminen laitevalmistajana oli kuitenkin vaikeaa aivan uudenlaiselle kuluttajatuotteelle.

”Sitten oli myös huonoa tuuria parin sijoittajan kanssa. He onnistuivat saamaan liian ison vallan yrityksessä. Se johti siihen, että meillä ei ollut enää elintilaa”, Lahtela kertoo.

Joulukuussa 2021 Oura tiedotti, että sen toimitusjohtajana vuodesta 2018 lähtien toiminut Harpreet Singh Rai jättää tehtävänsä.

Kyllähän tuosta suoraan tai rivien välistä voi lukea että noi perustajat ja entiset omistajat syyttävät Harpeet Singh Raita aika suoraan Ouran ongelmista, ja kenkäähän se tosiaan sai. Saa nähdä mihin suuntaan firma tästä jatkaa.
 
Jaaha nytkö Oura perseilee gen2 kanssa? Juuri päivittynyt Android luuri ja Oura sovellus. Sovellus vaikuttaisi näyttävän vain "valmius" ja "unitietoja".
 
Jaaha nytkö Oura perseilee gen2 kanssa? Juuri päivittynyt Android luuri ja Oura sovellus. Sovellus vaikuttaisi näyttävän vain "valmius" ja "unitietoja".

Jos uusi puhelin, oletko antanut sovellukselle luvan seurata liikkumista? Tuo saattaisi estää aktiivisuuden seurannan. Rouvan gen2 näyttää edelleen kaiken. Sovellusversio Play-kaupan uusin, puhelin vanhempi eli Note 10.
 
Onkohan käytetyille minkäänlaisia markkinoita. Taidan laittaa oman gen3 kokonaan mäkeen ( koko 13 ).
Ei tuolla tosiaan tee mitään ilman sitä kuukausitilausta.
 
Onkohan käytetyille minkäänlaisia markkinoita. Taidan laittaa oman gen3 kokonaan mäkeen ( koko 13 ).
Ei tuolla tosiaan tee mitään ilman sitä kuukausitilausta.

Kyllä noille tuntuu olevan, ja olen itsekin myynyt aiemman gen2-sormuksen eteenpäin. Noille ääripään koon sormuksille voi joutua ostajaa hetken etsiskelemään, mutta eiköhän nekin mene kun vaan hinta on kohdillaan. (Lue: Torin halvin)
 
Mitä Gen 3:lla näkee ilman tilausta? Näkyykö unen ja valmiuden valikoista ne levollisuudet, leposykkeet ja muut? Entä sanallinen palaute unesta ja valmiudesta?

Muistanko väärin, että tuo Gen 3:sta mainostettiin niin, että vain "ylimääräinen" sisältö eli suunnilleen tuo sisältö-välilehti ja Gen 3:n erikoisominaisuudet jää näkemättä ilman tilausta? Jäi sellainen kuva, että kaikki näkyy mitä näkyi Gen 2:llakin.
 
Jaaha nytkö Oura perseilee gen2 kanssa? Juuri päivittynyt Android luuri ja Oura sovellus. Sovellus vaikuttaisi näyttävän vain "valmius" ja "unitietoja".
Jos uusi puhelin, oletko antanut sovellukselle luvan seurata liikkumista? Tuo saattaisi estää aktiivisuuden seurannan. Rouvan gen2 näyttää edelleen kaiken. Sovellusversio Play-kaupan uusin, puhelin vanhempi eli Note 10.

Lisäsin sovellukselle oikeuksia (lähellä olevat laitteet) ja hävinneet ominaisuudet näyttäisivät ilmaantuneen takaisin.
 
Mitä Gen 3:lla näkee ilman tilausta? Näkyykö unen ja valmiuden valikoista ne levollisuudet, leposykkeet ja muut? Entä sanallinen palaute unesta ja valmiudesta?

Muistanko väärin, että tuo Gen 3:sta mainostettiin niin, että vain "ylimääräinen" sisältö eli suunnilleen tuo sisältö-välilehti ja Gen 3:n erikoisominaisuudet jää näkemättä ilman tilausta? Jäi sellainen kuva, että kaikki näkyy mitä näkyi Gen 2:llakin.
Ei näe mitään.
 
Kyllä noille tuntuu olevan, ja olen itsekin myynyt aiemman gen2-sormuksen eteenpäin. Noille ääripään koon sormuksille voi joutua ostajaa hetken etsiskelemään, mutta eiköhän nekin mene kun vaan hinta on kohdillaan. (Lue: Torin halvin)
Tosi, heti kelpasi sopivaan hintaan. Saa ostaja pari vuotta maksella uuden hinnalla kuukausimaksuja (Y).
 
Pitäisiköhän kokeilla paljonko saa gen3:sta jos antaa mukaan lifetime jäsenyydellisen käyttäjätilin...
 
Itselläkin 6kk kokeilujakso loppui parisen viikkoa sitten, sen jälkee sormus tainnut olla kaksi yötä sormessa. Ei tuolla tee kyllä enää mitään, ennen sentään nice to know dataa ja highlight taisi olla juhannuksena koronatartunnan seuranta. Muutenkin käytin vain öisin, koska päivisin ja urheillessa urheilukello jne. En olisi itse koskaan ostanut ja harmittaa lahjan saajan puolesta, että rahat meni hukkaan. Voisi harkita satunnaiseen unen seurantaan, jos jostain saisi järkevällä diilillä elinikäisen jäsenyyden, mutta siltikin urheilukello tallentaa reenit jne aktiivisuuden, enkä siihen tarvitse sormusta.
 
Harmillisesti ei selvitty ilman ongelmia tämänkään generaation Ouran kanssa. Sormuksesta ilmeisesti hajosi yksi sensori, mikä sitten vilkuttelee vihreää valoa on-off muutaman sekunnin välein riippumatta siitä onko sormus sormessa, irrallaan vai laturissa. Sinällään mielenkiintoista, että sormus edelleen ainakin luulee mittaavansa kaikkea tavalliseen tapaan, eikä mitään dataa puutu sovelluksesta. :hmm:

Ouran aspan ensimmäinen taso jälleen taattua outsource-chatbot-tason roskaa, missä ongelmakuvausta ei edes viitsitä lukea vaan haetaan knowledgebasesta satunnaisella hakusanalla artikkeli ja copy-pastetaan jotain asiaan täysin liittymätöntä skeidaa. Tuosta kun sitten pääsi ohi seuraavalle henkilölle, niin palvelu pelaa mainiosti ja uusi sormus hyvinkin nopealla aikataululla toimituksessa.
 
Kuinkahan kauan Oura meinaa jatka tuota uuden unialgoritmin betaa. Omalta osalta tuntuu, että uusi algoritmi pitää paremmin paikkaansa kuin vanha, niin olisi kiva jos pisteetkin laskettaisiin sen mukaan.
 
Nyt tuli melkoinen ”aprillipila” Ouralta viime yön unesta. Heräsin siis klo 8 aikaan ja laitoin edellisen yön NHL-matsin telkkariin pyörimään. Ei se nyt noin tylsä peli ollut.

Mutta oikeasti ihmettelen miten algoritmi laskee unen kestäneen noin pitkään, kun siinä lopussa ei ole muita unen vaiheita kuin valveilla olo.
IMG_0120.jpeg
 
Viimeksi muokattu:
Onko kokemuksia viime ajoilta Ouran takuusta? Alkuvuodesta 2022 ostetun gen 3 sormuksen akku kestää nykyään maksimissaan 2 vuorokautta, välillä kesto ollut jotain 1,5vrk luokka. Alussa oli sen 4-5 vuorokautta mikä ihan ok mielestäni. Takuu siis voimassa eikä tämä nyt mielestäni enää vastaa sitä miten tämän pitäisi toimia.
 
Onko kokemuksia viime ajoilta Ouran takuusta? Alkuvuodesta 2022 ostetun gen 3 sormuksen akku kestää nykyään maksimissaan 2 vuorokautta, välillä kesto ollut jotain 1,5vrk luokka. Alussa oli sen 4-5 vuorokautta mikä ihan ok mielestäni. Takuu siis voimassa eikä tämä nyt mielestäni enää vastaa sitä miten tämän pitäisi toimia.
Saikohan veli uuden sormuksen suoraan. Aspaan oli yhteydessä. Tästä aikaa pari kk ellen väärin muista.
 
Onko kokemuksia viime ajoilta Ouran takuusta? Alkuvuodesta 2022 ostetun gen 3 sormuksen akku kestää nykyään maksimissaan 2 vuorokautta, välillä kesto ollut jotain 1,5vrk luokka. Alussa oli sen 4-5 vuorokautta mikä ihan ok mielestäni. Takuu siis voimassa eikä tämä nyt mielestäni enää vastaa sitä miten tämän pitäisi toimia.

On. Lue ketjua vähän taaksepäin. Marraskuussa lähettivät uuden sormuksen akkuvikaisen tilalle ja entisen sai pitää.
 
Eipä antaneet armoa mun gen 3 ouralle. Käskivät lähettämään heille jonkun tiedoston josta tutkivat että kunnossa on sormus. Oireet olivat juurikin noita yhtäkkiä lyhentyneitä akunkestoja. Nyt kestää enää yhden vrk:n akku, vajaa 2 vuotta vanha sormus.
 
Eipä antaneet armoa mun gen 3 ouralle. Käskivät lähettämään heille jonkun tiedoston josta tutkivat että kunnossa on sormus. Oireet olivat juurikin noita yhtäkkiä lyhentyneitä akunkestoja. Nyt kestää enää yhden vrk:n akku, vajaa 2 vuotta vanha sormus.

Katsotaan mitä tapahtuu. Ite olen nyt pari kuukautta kerännyt akun kestoa ihan vaan tekstitiedostoon, eihän sillä sinällään mitään arvoa ole mutta kertoo ainakin käyttäjäkokemuksen.
 
Eipä antaneet armoa mun gen 3 ouralle. Käskivät lähettämään heille jonkun tiedoston josta tutkivat että kunnossa on sormus. Oireet olivat juurikin noita yhtäkkiä lyhentyneitä akunkestoja. Nyt kestää enää yhden vrk:n akku, vajaa 2 vuotta vanha sormus.

Voi jumankauta. Minulle tutkivat tuon perusteella, että ei ole kunnossa. Ensin neuvoivat ottamaan ominaisuuksia pois käytöstä akkukeston parantamiseksi, mikä ei tietenkään käynyt. Heille pitää erikseen kertoa mitä he itse mainostavat akkukestosta.

Jos on takuuta (olikohan se 2v) niin ilman muuta uudestaan yhteyttä ja kuluttajansuojat, virhevastuut ynnä muut valitukset kehiin. Tuohan on päivänselvää, että takuuseen pitää mennä jos akkukesto luvataan ihan eri levelille, mutta akku kestääkin 24h. :D
 
No, pistinpä nyt sitten taas uutta viestiä ouran suuntaan asiasta, katsotaan mitä saadaan aikaiseksi.
 
Itsekin laitoin nyt tosiaan viestin että akun kunto ei vastaa sitä mitä on luvattu, ja takuuta jäljellä. Pitää raportoida tänne miten etenee.

Nettisivujen pohja oli englanniksi joten englanniksi kirjoitin, geneerinen "kiitos viestistäsi" vastaus tuli sähköpostiin suomeksi. Ainakin aikoinaan aspan toiminnassa taisi olla paljonkin eroa sen suhteen että millä kielellä kirjoitti (eli minkä maan helpdeskiin meni).
 
Kappas, tulikin vastaus todella nopsaan ja ovat todenneet ongelman sormukseni akussa!?
Nyt tsekataan kuulemma vielä onko takuu voimassa...
 
Eka vastaus supportista suomeksi, ja nyt parissa tunnissa ekan levelin vastaus

After reviewing your Oura Ring data, we have discovered an issue with your ring’s battery.
Your case will now be reviewed for your warranty status. Please note this review process does not guarantee a replacement if your warranty is determined to have expired.

Toivotaan että menee takuun piikkiin. Toi eka lause vähän viittaisi siihen että ovat katsoneet akun tiedot, lupaa siihen ei kysytty erikseen. lisätietoja kysyvät ostoon liittyen, huomenna taidan noi tarvittavat tiedot laittaa eli milloin ja mistä ostettu, mikä laturin numero jne.
 
Kans viime kuussa (kesäkuu) ouran gen.3 akun lataus tippui 70% muutaman tunti latauksesta irrottamisen jälkeen. Tein sovelluksesta tiketin ja totesivat suoraan että näkevät akun olevan viallinen ja laittavat uutta tulemaan. Viikossa tuli sitten uusi sormus.
 
Aamulla lähetin tiedot nykyisen sormuksen tilauksesta ja oman osoitteen, nyt tuli ilmoitus että tilaus luotu ja normaali lähetysaika 2-5 päivää. Nopeaa toimintaa, tästä propsit Ouran suuntaan. Muistan vaan ne kommentit gen3 aikaan kun niillä oli aspa ihan sekaisin, melkoinen parannus.
 
Jonkun aikaa on nyt tullut seurattua tuon uuden takuusta tulleen sormuksen akunkestoa. Jos illlalla lataa täyteen, niin 5 yötä kestää. Jos tämä taso säilyy, niin ihan riittävä olisi, pitää vaan muistaa tuo että lataa nimenomaan illalla. Esimerkkinä
  • 10.9.2023 klo 20.05 - 100%
  • 13.9.2023 klo 13.19 - 51%
  • 15.9.2023 klo 18.00 - 15%
Aamulla jos lataa täyteen niin ei kestä 5 yötä, kun nukkumaan mennessä on laskenut akku siihen 25% tienoille.
 
Täälläkin tämän takuuseen tulleen uuden kokoa 13 olevan sormuksen akku kestää sen 5, ehkä jopa kuusi yötä jos tosiaan illalla lataa juuri ennen nukkumaanmenoa.
 
Täälläkin tämän takuuseen tulleen uuden kokoa 13 olevan sormuksen akku kestää sen 5, ehkä jopa kuusi yötä jos tosiaan illalla lataa juuri ennen nukkumaanmenoa.

Minulla on kokoa 10. Kuutta yötä tällä ei mitenkään kyllä pärjää, mutta sullahan on myös vähän isompi akku tuossa kun on kokoa 13.
 
Minulla on kokoa 10. Kuutta yötä tällä ei mitenkään kyllä pärjää, mutta sullahan on myös vähän isompi akku tuossa kun on kokoa 13.

Niinhän näissä taisi tosiaan olla että akku on sitä isompi mitä suurempi sormus on, siksi tuon koon tuossa mainitsinkin.
 
Gen2 Oura toimii nykyään muutaman päivän viikosta :(

Appi löytää sormuksen ja näyttää synkkaavan, muttei näytä lopulta mitään dataa. iPad näyttää unen keston ilman nukahtamis- heräämisaikaa eikä mitään muuta.

Sormus on päivät laturissa ja aamulla varmaan 3/4 jäljellä, niin ei pitäisi siitäkään johtua. Tehdasasetusten palautusta kokeiltu viimeksi viikonloppuna.

Pitää kokeilla mitä Oura vastaa.
 

Oura julkaisi Gen 3 sormuksille stressitason seurannan uutena ominaisuutena. Itsellä jo appi päivittyi puhelimassa, mutta stressitasoa ei vielä tullut näkyville.

Jokinlainen AI-avusteinen päiväkirjatoiminto myös tulossa sekä resilienssin seuranta talven aikana.
 

Oura julkaisi Gen 3 sormuksille stressitason seurannan uutena ominaisuutena. Itsellä jo appi päivittyi puhelimassa, mutta stressitasoa ei vielä tullut näkyville.

Jokinlainen AI-avusteinen päiväkirjatoiminto myös tulossa sekä resilienssin seuranta talven aikana.
Ois kivoja juttuja jos akku kestäis enemmän ku kaks päi ää
 
Meikäläistä vois kiinnostella koon 13 Oura jos jonkun laatikossa nyt sellainen lojuu, paiskaa DM.
 
Gen3:n kanssa näyttää olevan sama akkuongelma kuin gen2:n, eli akku kestää juuri ja juuri takuuajan (jos sitäkään) ja Oura joutuu uusimaan laitteita takuun puitteissa. Pitäisi melkein pitkästä aikaa testailla laatikossa lojuvaa takuusta tullutta gen2:sta, että miten siinä vielä akku kestää...

EDIT: https://support.ouraring.com/hc/fi/articles/360046218953-Akku-ja-latausvinkkejä Näköjään Ouralla on ihan vinkit lataamisen suhteen. Ei saisi esim. alle 30% päästää akkua, jos haluaa unitiedot. Myös vihjaillaan, että akkua kannattaisi ladata päivittäin.
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
262 296
Viestejä
4 551 571
Jäsenet
74 954
Uusin jäsen
Sese

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom