Pixel 3a on puhelin ja oon kyllä aika kattavasti käynyt nuo virranhallinta-asetukset läpiOnko huawein puhelin?
Mene asetuksiin, appeihin, flowiin ja valkkaa sieltä virranhallinta asetuksista että manuaalinen ja anna olla aina päällä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pixel 3a on puhelin ja oon kyllä aika kattavasti käynyt nuo virranhallinta-asetukset läpiOnko huawein puhelin?
Mene asetuksiin, appeihin, flowiin ja valkkaa sieltä virranhallinta asetuksista että manuaalinen ja anna olla aina päällä.
Akun optimointi (eli doze) otettu ko. softalta pois käytöstä?!Pixel 3a on puhelin ja oon kyllä aika kattavasti käynyt nuo virranhallinta-asetukset läpi
Vieläkö (Wear OS) Permanent Proxy toimii? Tässä koitan saada säädettyä, otin Hetzneriltä servun saksasta. Korttilisäykseen asti menee läpi, kunnes sanoo ettei tuettu maassasi.
Juu, kyllä tuon saksankin "pitäisi" toimia, mutta ei toiminut. Jenkeistä servu ja Pay toimi ~heti.Toimii. Tee oma proxy Google cloudiin.
Tuolta ohjeet:
![]()
[Wear OS App] Enable Google Pay in unsupported countries using Permanent Proxy!
Simple app to set the built-in proxy setting on a Wear OS device and enable geo-restricted apps like Google Pay in unsupported regions! Sometimes big companies decide that Geoblocking is a good idea. I don't agree. So that's why I created this...forum.xda-developers.com
Ei kai kukaan kellossa suojalasia käytä?Heip!
Kello on Huawei GT 2e ja siihen pitäisi hankkia suojalasi. Onko tämä ok / yhteensopiva?
![]()
Näytönsuojalasi älykelloon Huawei Watch GT2e - 2.5D, 9H, 0,33mm, Full Glue - Läpinäkyvä älykellon suojalasi
Älykellon suojalasi suojaa näyttöä naarmuilta. Ohut suojalasikalvo on helppo asentaa älykelloon tai urheilukelloon ja säilyttää näytön käyttömukavuudenwww.subtel.fi
Jos ei, mitä suosittelette?
En ole koskaan onnistunut naarmuttamaan kelloa tai kännykkää, kyllä se on sitten laakista mennyt paskaksi kokonaan ja siinä ei kalvot paljoa auta.Kiva tietää.
Itse olen naarmuttanut muutamankin kellon aikanaan. Esimerkiksi rakennus- tai puutarhatöissä yms.
Paska lasi, ei siinä sen kummempaaOmaan Fossil Gen5seen tullut näyttävät naarmut 4kk aikana, edelliseen Huawei Watch 1 kelloon ei tullut käytännössä mitään 5vuoden aikana.
Totta kai kalvoon tulee naarmuja kun on pehmeää lasia...Itse laittanut aina älykelloihin lasikalvon ja aina ilmestynyt naarmuja kalvoon. Ranteessa kello kuitenkin aina heiluu ja on alttiina ottamaan osumaa. Yhteen Polarin kellon näyttöön sain oikein syvän naarmun, kun heilautin sen vahingossa peltihyllyn terävään kulmaan.
Ihan karkaistua lasia, eli ei mitään pehmeintä, vaikka tuskin kellon omaa lasia voittaa. Kuitenkin kännyköiden gorilla-lasiinkin saanut naarmuja aikaan ja kello ottaa itsellä enemmän osumaa kuin kännykkä. Kerran huitaisee vahingossa rannetta jotain karheaa tai terävää päin, niin sitten on pysyvät naarmut ilman kalvoa.Totta kai kalvoon tulee naarmuja kun on pehmeää lasia...
Itellä tuli kunnon naarmut Moto 360:n lasiin, kun kello jäi ranteen betoniseinän karkean rappauksen väliin. Tässä nykysessä Ticwatch E:ssa on ollu suojalasi, mutta ei tämä vastaavassa tilanteessa naarmuuntuis, kun näyttö on syvennyksessä.Ei kai kukaan kellossa suojalasia käytä?
En käytä edes puhelimessa...
Minulla oli samaa ongelmaa äitini joululahja-Huawein kanssa. Sain ratkottua ongelman asentamalla Huawei Appgalleryn, sieltä asensin Huawei Healthin, johon löytyi myös päivityksiä. Play Storessa on vanha versio, joka ei päivittynyt.Huawei Watch Fitiä en saa toimimaan Androidissa (OnePlus 7T) koska Huawei Health ei suostu päivittämään laiteluetteloa. Väittää että yhteydessä olisi ongelmaa vaikka käytän toimivaa wifi-verkkoa. Tuntuu olevan muillakin samaa ongelmaa. Eikö tähän ole korjausta vai voiko johtua ruuhkasta Huawein palvelimilla näin aattoiltana? Tämähän pitää palauttaa kauppaan samantien jos ei saa toimimaan.
Mistä latasit tuon sovelluksen kun en löydä Play Storesta?Minulla oli samaa ongelmaa äitini joululahja-Huawein kanssa. Sain ratkottua ongelman asentamalla Huawei Appgalleryn, sieltä asensin Huawei Healthin, johon löytyi myös päivityksiä. Play Storessa on vanha versio, joka ei päivittynyt.
Tuo Appgallery on Huawein oma vastine Google Play Storelle.
Huawein sivuiltaMistä latasit tuon sovelluksen kun en löydä Play Storesta?
Näin se toimii. Kiitos.Huawein sivuilta
HUAWEI AppGallery | HUAWEI Suomi
HUAWEI AppGallery on paras paikka löytää ja ladata haluamasi sovellukset HUAWEI-puhelimeesi tai -tablettiisi. AppGallery tarjoaa sinulle turvattuja, erikseen valittuja ja monipuolisia kokemuksia.consumer.huawei.com
Omasta kokemuksesta amazfitit ovat urheilukelloksi vitsi, niiden sykemittaus on tyyliin ”jaa nyt se liikkuu tätä vaihtia arvotaan sille tällanen syke”, tuntuu ettei mitenkään oikeasti mittaa sykettä vaan jonkin kaavan kautta ehdottelee, en missään nimessä ostaisi.Mulla on Amazfit GTS, vähän yli 100€, GPS piirtää tarkasti kartan puhelimeen, näyttää korkeuden, nopeuden, sykkeen ym.
Mulle ihan tarpeeksi toimintoja akkukin kestää pari viikkoa.
Muualta saa halvemmalla, en jaksa laittaa linkkejä enempää.[404] Sivua ei löytynyt
www.verkkokauppa.com
![]()
Notify for Amazfit & Zepp – Google Play ‑sovellukset
Sydän- ja aktiviteettiseuranta, ilmoitukset, kartat, painiketoiminnot ja muut työkalutplay.google.com
Tämä puhelimeen, niin tulee lisää kikkailtavaa reilusti, kellotauluja on satoja.
Tässä nyt yrittänyt ottaa itseään niskasta kiinni ja käydä päivittäin lenkkeilemässä, niin ajattelin josko älykellosta ois siihen "apuja". Kännykkää en jaksa roudata mukana, niin GPS ois kiva olla, että voi seurailla lenkkien pituutta ja kestoa, myös muita statistiikkoja ois kiva seurata (syke, verenpaine, happisaturaatio) ajanmittaan, että näkee tapahtuuko mitään kehitystä.
Tässä nyt mielessä Huawein GT2 Pro 199€ tarjouksella. Mennäänkö sillä, vai onko parempaa tarjolla ~samaan hintaan, tai halvemmalla? Akkukeston puolesta toi vaikuttas myös houkuttelevalta, ettei tartte joka päivä latailla.
Kerkesin ton jo käydä hakemassa.Toiminut ainakin itselläni tosi hyvin jo vuoden, akunkesto oli syy miksi ostin ja viikko menee leikiten yhdellä latauksella vaikka käytän urheilun seurantaan ym.
Sovelluksia tuohon ei saa ja muutenkin älyominaisuudet on aika rajoitetut mutta urheilu ja syke asiat on kunnossa ja tiedot luotettavia. Kello on nopea ei lagaa tms. ja hyvä näköinen kello.
Aavistuksen myöhässä vastaan. Minulla oli Versa 1 iluurin kanssa ja olin ihan tyytyväinen, sitten se onneksi putosi järveen ja hommasin applen kellon. Ero kuin yöllä ja päivällä. Eli ota suoraan se apple, et kadu.Onko kellään kokemusta yhdistelmästä iPhone + Fitbit Versa 2?
Onko toiminut hyvin? Erityisesti minua kiinnostaa urheilusuoritusten ja unen seuraaminen. Onko järkevä hankinta vai kannattaako ennemmin ostaa esim Watch se?
Ei onnistu, mutta lepotilan sykehälytykset löytää Samsung Healthista kellollaSaako Samsung Galaxy watchiin sykerajojen hälytykset jotenkin? Eli urheillessa jos haluaa pitää sykkeen tietyllä ennalta määritellyllä alueella ja haluaisin äänihälytyksen jos syke meinaa laskea alle tai nousta yli tuon ennalta määritellyn alueen. Tällainen ominaisuus oli jo yli 10 vuotta vanhassa Polarin sykemittarissa niin kai tuollainen onnistuu nykyaikaisella älykellolla? Googlella en oikein löytänyt mitään tai sitten en osannut.
Ainakin sovelluksesta puhelimella näkee kun on aktiviteetin tehnyt max bpmOnko joku keksinyt miten sais takaisin galaxy active 2 aktiviteetin jälkeen kelloon tulevaan summary ruutuun maksimisykkeen?
Ärsyttää ku viime päivityksestä saakka siinä näkyny vaa keskisyke....
Hyvin toimii. Suomessa ei saatavilla suoraan vaan pitää kikkailla vähän. Jos englanti sujuu ja osaa vähän tietokoneen kanssa kikkailla niin tässä todella selvät ohjeet. Enable ECG(BP Featur) On Non-Samsung Phones for Galaxy Watch 3, Active 2 Step-By-StepOnko kukaan laittanut actice 2 puhelimeen ekg toimimaan ? Syyskuussa päivitys tullut, ja hommasin kellon juuri. Yllätys olikin ettei tuo suomessa toimi. Joku saanut toimimaan ?
BP / onko watch 3 käytössä ?Hyvin toimii. Suomessa ei saatavilla suoraan vaan pitää kikkailla vähän. Jos englanti sujuu ja osaa vähän tietokoneen kanssa kikkailla niin tässä todella selvät ohjeet. Enable ECG(BP Featur) On Non-Samsung Phones for Galaxy Watch 3, Active 2 Step-By-Step
EKG ja BP toimii molemmat hyvin.
Näin jälkivisaampana Global (USA) serveri on paljon nopeampi kuin Origin kun lataa Tizen Studioita.
Galaxy Watch Active 2. BP pitää kyllä kalibroida verenpainemittarilla jota itselläni ei ole.BP / onko watch 3 käytössä ?
Ei tuo takuuseen vaikuta ?Galaxy Watch Active 2. BP pitää kyllä kalibroida verenpainemittarilla jota itselläni ei ole.
Ei tuo takuuseen vaikuta ?
APK kännykkäversio voisi omille koodaustaidoille helpompi vaihtoehto.
Tuosta kokemuksia ?
Osassa ohjeissa puhelimen healt monitor ilman modia, tuossa pitkässä ohjeessa modattu versio pitää olla.Ei, pelkkä sovellus kelloon ja puhelimeen vain. Muistaa vaan sammuttaa kellosta mitä laittoi päälle kun on valmis.
Edit: itse kokeilin jotain APK sovellusta kelloon ja puhelimeen, eivät toimineet. Voihan kokeilla, jotkut ovat onnistuneet mitä redditistä olen lukenut.
Kuvat saa ainakin näkyviin whatsappilta kun laittaa ne automaattisesti latautuun kun vastaanottaa.. voisikohan saman tehdä ääniviesteille?Ei tohon samppaan kukaan oo sattumalta keksiny miten sais ääniviestit whatsapista perille kelloon? Puhelimena Oneplus.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.