Mikäs se olisi nyt tämän hetken hyvä ostos vaimolle sekä itselle urheilukelloksi juoksuun, pyöräilyyn ja hiihtoon pääsääntöisesti?
Mulla on H7 Polarin sykevyö, olisi tietysti hyvä jos kello tukisi sitä.
Mi Band 4:t molemmilla ranteissa ja herätyskello ja puheluiden hallinta näissä on kyllä hyviä, mutta mitään hyviä urheiluominaisuuksia ei löydy..
Tekeekö esim. Polar M430 mitään? Kello voisi olla siis ranteessa ainoastaan urheillessa, toki parempaa unidataakin olisi mielenkiintoista saada kuin se mitä Mi Band antaa..
Ostin sitten M430 torista 35€ hintaan, onhan tämä urheiluhommiin tosi pätevä kello sisäsen gps:n ja hyvän lajien kustomoitavuuden kanssa. Nyt kun oon tätä pari viikkoa käyttänyt, huomaan Mi Bandiin erona sen, että puhelimen muistutukset rannekkeeseen toimii vaan kun Flow-sovellus on puhelimessa käynnissä ja sehän ei pysy kokoaikaisesti päällä (ilmeisesti?). Lähinnä ois kiva jos kello värisisi aina puhelun tullessa, mutta nyt on tullut skipattua vahingossa useita puheluita kun tuo ilmoitus ei ole toiminut. Osaattekohan kukaan sanoa miksi? Mi Bandissahan nuo ilmoitukset tuli aina poikkeuksetta läpi, johtuikohan siitä että ranneke itse synkkaa automaattisesti tiedot puhelimen kanssa kun tässä Polarissa joutuu rannekkeen napista aloittamaan synkronoinnin, mene ja tiedä..
Muutenhan M430 on urheilukelloksi kyllä hyvä, värinä on vähän ikävän kuuloinen vrt. Mi Band mutta kyllä pärjäilee. Unen seuranta huomattavasti parempi kuin Mi Bandeissa urheilun träkkäämisestä puhumattakaan.
Onkohan samaa ongelmaa esim. Vantagessa tai Ignitessä Polarilla?