Joo, en mä sitä etteikö sille jotain käyttökohteita löytyisi, mutta omalla kohdalla sellaisia ei kuitenkaan tule mieleen, kun puhelin on tosiaan mukana aina ja kaikkialla. Ehkä jossakin lenkillä voisi joskus olla kätevä jättää luuri matkasta, mutta toisaalta valitsen puhelimenkin aina sen mukaan, että sitä voi kuljettaa mukana. Kuntosalillakin mulla on luuri aina mukana, kun siellä on harjoitusohjelma ja muistiinpanot jne, mutta jokainen tavallaan. Jos kellon LTE-version saisi samaan hintaan ja lisäksi operaattorilta eSimmin (Multi-SIMin) ilman kuukausimaksuja, niin sitten se voisi toki olla taustalla valmiina, jos vaikka tulisi joskus käyttöä.Onhan se varmaankin kätevä tilanteissa, joissa puhelin on tiellä, kuten vaikka juoksulenkillä tai muussa urheilussa. Ainakin jos on joku painava syy pystyä aina soittamaan tai olemaan saavutettavissa. Jos tuosta hyötyy päivittäin tai edes muutaman kerran viikossa, niin hyvähän se eSim on ottaa jos on LTE-versio kellosta.
Käsittääkseni se 4G-yhteys vie myös akkua enemmän, joten sitä ei kannata pitää muutenkaan aina päällä.
Onpa aika sekavat ohjeet onnistuttu tekemään tuohon ja videoversiossakin heppu höpöttää ja sohii/klikkailee hiirellä sellaisella vauhdilla, että hyvä kun penkillä pysyy. Tämä tuntuu tosin olevan noissa XDA:ssa julkaistuissa projekteissa jonkinlainen luonnonvakio.XDA:sta löytyy modattu Samsung Health Monitor appi puhelimeen ja kelloon joka ohittaa puhelinmalli- ja maarajoitukset linkki. Ei vaadi kummankaan roottaamista ja devin tekemällä Companion Appilla asennus onnistuu myös ilman että tarvitsee koneella pelata ADB:n kanssa. Tuon laitoin heti kellon käyttöönotossa GW6:seen (Pixel 7a puhelimena) eikä ole ilmaantunut ongelmia ja EKG ja verenpaineenmittaus toimii.
No, ei passaa liikaa valittaa, kun kerran ilmaiseksi saa ja virallisia softia ei ole.
Tuo ei ole toiminut minulla Huawei GT2:ssakaan. Vaikka laittaa luurin äänettömälle, niin kello saattaa silti alkaa ulisemaan jos joku soittaa. Tosi kiva, jos unohtaa jossakin leffassa laittaa luurin lisäksi kellon mykäksi.DND synkkaus puhelimen kanssa sen sijaan ei näytä toimivan, en käytä kummassakaan niin en ole kiinnittänyt huomiota ennen kuin nyt kokeilin.
Viimeksi muokattu: