Tehty viikonloppuna viiden pullon testitilaus vinosonline.es, nyt kun tuota drinkologya selailin niin on kyllä jäätävän hyvä valikoima ja hinnat kohdillaan... Vaikuttaa kaikin puolin paremmalta kaupalta?![]()
Paremmasta en tiedä. Kyllä Vinosonline vaikuttaa mun mielestä ainakin rommien ja viskien osalta oikein hyvältä vaihtoehdolta, kun katsotaan saatavilla olevien tuotteiden hintoja. Drinkologyn valikoima toki näyttää selvästi paremmalta.
Tässä hintavertailua sellaisista tuotteista, joita olen itse tilannut Vinosonlinesta ja joita on saatavilla samassa pullokoossa myös Drinkologysta. Ensimmäisenä Vinosonlinen ja jäljelmpänä Drinkologyn hinnat:
Don Papa Rum - 31,45 / 36,50
Ron Diplomático Reserva Exclusiva - 33,84 / 42,95
Captain Morgan Black Spiced Rum - 18,15 / 19,95
Goslings Black Seal - 20,95 / 23,50
Pampero Aniversario Rum - 23,09 / 24,50
Bowmore 15 - 52,39 / 64,50
Kraken Black Spiced Rum - 24,39 / 27,50
Vinosonlinen ongelma on nyt vaan se, että kun sieltä loppui tuo postitustarjous, niin tuskin enää sieltä tilailen mitään. FedExin rahti on edullinen, mutta en vaan jaksa yhtään sen firman pelleilyä enää. UPS:n kohdalla ongelma taas on kalleus, kun 12 pullon tilaus maksaa 61,80. Drinkologylla UPS-toimituksen hinta on 12 pullosta vain 20 euroa, joka sitten monien tilausten kohdalla voi tehdä tuolta tilaamisen järkevämmäksi kuin Vinosonlinesta tilaamisen.
Vinosonlinen kanssa tilausten toimitus sujuu aina niin uskomattoman hyvin, että siinä Drinkology ei voi ainakaan paremmaksi laittaa.