Oliko päiväystä sentään?
Joo, kesäkuulle 2022.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliko päiväystä sentään?
Tänään kuski toi kotiin.Ei paha toimitusaika.4.7 tilaus Netprisiltä ja 7.7 kuljetus siirtynyt Budbeelle.Ehkä ensiviikon alussa Oulussa.
Totta tuokin, mutta toisaalta 2.3.3 myös maininat:Ja kohta 2.3.3 kertoo poikkeuksia tuohon Toki noissa tapauksissa ei kysymystäkään, jossa kuljetusfirma ja myyjä ovat samaa taustayritystä, mutta hyvä silti ottaa huomioon ennen kuin julistaa tuota 2.3.2:sta absoluuttiseksi faktaksi.
Nojoo just mulla myös tämä.A24plus. Onko kenelläkään käynyt niin, että sähköpostiin tullut linkki Norrlogille ei tunnistakaan sähköpostiosoitetta? Mulla nyt tuo tilanne.
Ok. Sama homma. Itsekin odottelen rauhassa huomiseen.Nojoo just mulla myös tämä.
Vartoon vielä huomiseen kun ei tässä nyt ehi tuonne aspaankaan viestiä virittelemään.
Kyllä suurimmasta osasta omista tilatuista viini pulloistakin on saanut pantin. Taitaa olla ainakin et niistä mitä muutenkin saa alkosta ostettua niin niistä saa pantit.Nyt tarvii sitä .jpg tai muuta todistetta.
Vinello.eu itse pulloviinejä tilannut. Toimituskulut myös tänne pks ulkopuoliseen periferiaan 12 euroa 12 pulloa kohtuulliset.Lueskelin muutaman sivun läpi, mutta harva on viiniä tilannut ulkomailta. Onko näin ettei se hinnan puolesta kannata, jos kannattaa niin onko se tuo vinesonline mistä tilaus kannattaa sitten tehdä? Itse ei kaljaa voi niin paljoa juoda ettei voisi suomesta niitä ostaa, mutta viinejä voisi hyllyyn ostaa varastoon.
Discandoosta tilatut yllätysolutlaatikot saapuivat tänään. Tuli kaks laatikkoa Slots Classicia. Luulin, että nämä yllärilootat on jotain sekalaisia oluita, mutta eipä näemmä.
Korjaus! Olinkin tilannut pikku pöhnässä pari päivää aiemmin tuota Slotsia ja ne tulivat tuossa maanantaina. Yllätyslaatikot onkin tulossa vasta tänään! Eli taitaa sieltä sittenkin tulla niitä sekalaisia...
Jep. Kuten sanoin, niin tuossa (liian painavan paketin) tapauksessa pienempi pahvilaatikko riittäisi. Tai jos laittaa sinne pahvilaatikkoon kaksi laatikkoa, niin vaihtoehtoisesti viiltäisi pahvilaatikon kulmat ja teippaisi "läpät" yli. Tuo ylimääräisen muoviroskan postittaminen turhaan on mielestäni aivan älytöntä.Taisit tilata budbeella ? Budbee laittoi aika paljon takaisin lähettäjälle 3x24 samaan laatikkoon pakattuja tölkkejä saatesanoilla "nää on liian painavia"
Kiitos vinkistä! Näyttäisi olevan myös puhdasta etämyyntiä, kun kerralla maksetaan tilaus + toimitus, maksutavoissa myös paypal. Tilannut en vielä, mutta ostoskoriin asti kokeilin.Vinello.eu itse pulloviinejä tilannut. Toimituskulut myös tänne pks ulkopuoliseen periferiaan 12 euroa 12 pulloa kohtuulliset.
Onhan tuolla melkoisesti edullisempia keskihintaisia viinejä. Ihan pistokokeena Zenaton Ripasso 14e vs alkon 21e, vastaavia eroja löytyy kyllä kun kaivelee.Kerkesin jo innostua ja menin vertailemaan hintoja, ~20 viinistä suurin osa oli kalliimpia kuin pitkäripaisessa. Toki jos vaikka tuota 3,76€ pulloa tilaa ison lastin kun postikulut ei näytä nousevan tuosta 12€ tai haluaa jotain mitä täältä ei saa. Vai onko tuolla joissain pulloissa isokin hintaero?
Moi! Oletko päässyt eteenpäin? Asiakaspalvelu ei ole aiemmin vastannut minkäänlaisiin yhteydenottoihin.Nojoo just mulla myös tämä.
Vartoon vielä huomiseen kun ei tässä nyt ehi tuonne aspaankaan viestiä virittelemään.
Itse lähetin shippiille viestiä perjantaina aamukasilta, vastasivat tiistaiaamuna. Netpris on aiemmin vastannut parissa tunnissa, mutta nyt tämä viimeisin viestini (lähetetty eilen klo 8) on edelleen vastaamatta.Nyt ei Netpris ja Shippii enää vastaa edes sähköposteihin, joka on hiukan huono enne.
Annoin tästä samasta asiasta palautetta keväällä, laatikot aivan paskana kun ylisuuria tavaraan nähden ja yksi laatikko jäikin matkalle kun hajonnut. Uskomatonta, ettei noilla tavaramäärillä ymmärretä asiaa,ja edelleen laitetaan ylisuuria laatikoita eteenpäin.Jep. Kuten sanoin, niin tuossa (liian painavan paketin) tapauksessa pienempi pahvilaatikko riittäisi. Tai jos laittaa sinne pahvilaatikkoon kaksi laatikkoa, niin vaihtoehtoisesti viiltäisi pahvilaatikon kulmat ja teippaisi "läpät" yli. Tuo ylimääräisen muoviroskan postittaminen turhaan on mielestäni aivan älytöntä.
Voi perkele, mulle tuli juuri viikko sitten tuota IPAa (tilattu 17.6) ja nyt kun tarkisti, mennyt tosiaan vanhaksi 7.7... Voikohan tästä saada mitään hyvitystä? :| Aika paskan maun jättää kyllä suuhun tämmöinen toiminta, vaikkakaan ei kirjaimellisesti.Meinasin alkc:stä laittaa olutta ja ronkeloa tulemaan. Näyttävät myyvän 7.7. vanhentunutta india pale alea ja 28.8. vanhentuvaa saku tumea ihan normi hinnalla. Jätetään tilaus tekemättä sitten, ei nyt ihan kaikkeen viitsi ryhtyä.
Meinasin alkc:stä laittaa olutta ja ronkeloa tulemaan. Näyttävät myyvän 7.7. vanhentunutta india pale alea ja 28.8. vanhentuvaa saku tumea ihan normi hinnalla. Jätetään tilaus tekemättä sitten, ei nyt ihan kaikkeen viitsi ryhtyä.
Taitaa tuolla myytävä Lapin kulta tehty lisenssillä Tanskassa.
Hartwall nykyään tanskalaisen Royal Unibrew:n omistama.
Noilla painolaskuri heittää. Saattaisin välttää.Tuli tänään sähköpostiin juomatarjous Sjoppii nimiseltä yritykseltä. Nimen perusteella ja sen, että olen vain tilannut Netprisistä ennen, antaa vähän kuvaa että olisi jotain yhteyttä toiseen.
Just tulin kotio ja olin väsäämässä viestiä aspaan, kun sattumalta menin ihan Norrlogin etusivulle, johon aukesi lomake johon voi tilauksen tiedot syöttää.Moi! Oletko päässyt eteenpäin? Asiakaspalvelu ei ole aiemmin vastannut minkäänlaisiin yhteydenottoihin.
Shippii, Budbee ja Netpris tuntuu nyt nikottelevan ja pahasti. Parin tilauksen kanssa tapahtunut niin että 2-3 pakettia jäänyt tulematta ja selitys molemmilla kerroilla "yksi liian painava ja kaksi hukassa". Shippii väittää palauttaneensa rahat, katsellaan pari päivää ja jos ei näy niin disputea luottokortin kautta. Pistin samalla kombolla vielä kuitenkin yhden tilauksen, katsotaan miten kulkee tällä kertaa...Itsellänikin on vielä 23.6. tehty Netpris tilaus jäissä. Shippii tila on "Electronic shipment instructions received". Kyllähän sieltä myöhemmin Budbeen kautta tilatut ovat tulleet normaalisti...
Jep. Sama tehty ja asia ilmeisesti kunnossa.Just tulin kotio ja olin väsäämässä viestiä aspaan, kun sattumalta menin ihan Norrlogin etusivulle, johon aukesi lomake johon voi tilauksen tiedot syöttää.
Eli omat yhteystiedot, valittu kauppa, lähetysnumero, paikat (eli yksi loota on 12 paikkaa, esim. 3x24 pack) ja paino sun muuta.
Noi kun teki niin meni sinne sivulle mikä normaalisti tulee tuon virheilmon tilalla ja pääsee maksamaan kuljetuksen.
Shippii, Budbee ja Netpris tuntuu nyt nikottelevan ja pahasti. Parin tilauksen kanssa tapahtunut niin että 2-3 pakettia jäänyt tulematta ja selitys molemmilla kerroilla "yksi liian painava ja kaksi hukassa". Shippii väittää palauttaneensa rahat, katsellaan pari päivää ja jos ei näy niin disputea luottokortin kautta. Pistin samalla kombolla vielä kuitenkin yhden tilauksen, katsotaan miten kulkee tällä kertaa...
Voi perkele, mulle tuli juuri viikko sitten tuota IPAa (tilattu 17.6) ja nyt kun tarkisti, mennyt tosiaan vanhaksi 7.7... Voikohan tästä saada mitään hyvitystä? :| Aika paskan maun jättää kyllä suuhun tämmöinen toiminta, vaikkakaan ei kirjaimellisesti.
Lähetin viestiä asiasta.
Discandooon olut suprisebox saapui ja tässä sisältö.
Ei ollut kyllä mitään ilmoitusta silloin kun tilasin.Villi veikkaus on että eivät hyvitä mitään vedoten juuri tuohon ilmoitukseen että ovat sen ”selkeästi” ilmoittaneet. Itse olen saanut muutaman kerran 2kk päästä parasta ennen merkittyjä juomia jolloin olen asiasta valittanut että ei ollut mainintaa ostoa tehdessä.
Discandoon boksit saapuivat juuri Budbeellä.
1)
18x Mariestads Export, parasta ennen 15.3.2021
4x Norrlands Guld, parasta ennen 5.10.2021
2)
4x Slots Classic, parasta ennen 23.2.2022
13x Bitburger Pils, parasta ennen 21.10.2021
3x Tre Kronor, parasta ennen 6.7.2021
1x Carlsberg Elephant, parasta ennen 27.7.2021
2x Slots Classic, parasta ennen 14.4.2022
1x Tuborg Pils, parasta ennen 9.4.2022
Ehtisin jo innostua et ihan semijees setti, kun erityisesti tuo Mariestads kuuluu suosikki ruotsioluihin MUTTA nuo päiväykset, ei hele!
Täytyy reklamoida noista vanhoista.
Päädyin Alkojuomat.com sivuston juomiin. Toimitus 19.90€, tuohon hintaan menee noin 21kg eli 2 keissiä ja sitten muutamat pullot muuta. Ei pantteja.On kyllä vaikea löytää sellaista kauppaa, josta kannattaisi tilata bulkkiolutta paria lootaa. Kun hintaan lisätään panttimaksut ja toimituskulut, niin hintaero jää aika olemattomaksi.
Suomesta taitaa saada Karjalaa parhaimmillaan 2,16 €/l pantit huomioituna.Päädyin Alkojuomat.com sivuston juomiin. Toimitus 19.90€, tuohon hintaan menee noin 21kg eli 2 keissiä ja sitten muutamat pullot muuta. Ei pantteja.