Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Just seurailen omaa BB tilausta tai sen matkaa tähän suuntaan, 18 lekaa, enempää ei 29€ maksulla mahtunut, kiva ylläri olisi jos tulisi vielä kuohari mukaan.berlinbottle.de tilaus tuli perille. Erinomaisesti pakattu ja kaupanpäällisiksi oli ilmestynyt kuiva kuohari.
itse tilasin alkc:stä. tavara vielä matkalla, lupaavat 10pv toimitusajan maksimissaan. vähiten paskaa löytyi palstoilta juuri alkc:Stä.Kyselen tyhmiä, kun en jaksa lukea ketjua kauhean pitkään taaksepäin. Mistä kannattaa nykyisin tehdä nettitilauksia, jos haluaa halpojen hintojen lisäksi kohtuullista valikoimaa? Ilmeisesti alkostore24:n kanssa on nykyisin enemmän tulliriskejä, vai miten tuo menee?
itse tilasin alkc:stä. tavara vielä matkalla, lupaavat 10pv toimitusajan maksimissaan. vähiten paskaa löytyi palstoilta juuri alkc:Stä.
Maksoin alkc.fi:n juomat mutta mistä mä nappaan sen lähetysnumeron? Paypalilla maksoin joten tuleeko joku viesti tonne osoitteeseen minkä laitoin siinä tilausvaiheessa vai onko se tuolla paypalin sähköpostissa "Transaction ID"?
Ja mistäs mä paketin painon saan?
Tuo näyttää valitettavasti olevan selvästi kalliimpi kuin alkostore24.![]()
Sähköpostista?
Alkc: sta tilattaessa kuljetus tulee halvemmaksi kuin alkostorelta. Sen, kun ottaa huomioon niin ei se hinta ero niin suuri enää olekkaan.
Samana päivänä tilatusta satsista tuli kysely minne toimitetaan. Eli lähellä on. Moitteita itselleni kun ilmoitin väärän noutopisteen.Tänään saapui 5.6 tilattu laatikko (3x24) Alko24Plussasta. Ei moitittavaa taaskaan kerran.
Mikä pullo?Tännään tuli alkomahoolit alkostore24:sta perille. Kaikki oli mitä tilattiin, mutta pullon kylkeen oli jokin lintu paskonut. Missäköhän tiloissa he oikein näitä säilyttävät ja missä lämpötilassa?
Kirsberry -Cherry SpecialityMikä pullo?![]()
jos otat sen pullon alkc:n saksan varastosta niin hinta ero onkin vain 2,55€/ploaRiippuu mitä tilaa. esim. jo Tanqueray -ginipullossa on 8e ero alkostoren ja alkc välillä.
jos otat sen pullon alkc:n saksan varastosta niin hinta ero onkin vain 2,55€/ploa
Noh, lintu osunut oikeaan kohteeseen.Kirsberry -Cherry Speciality
siinähän se alkc etusivulla kerrotaan. ei sitä vaihdeta mitenkään. laita Tanqueray hakuun niin tulee kolme tulosta ja katso lippuja --> valitse haluamasta paikasta.Miten varaston saa vaihdettua?
siinähän se alkc etusivulla kerrotaan. ei sitä vaihdeta mitenkään. laita Tanqueray hakuun niin tulee kolme tulosta ja katso lippuja --> valitse haluamasta paikasta.
Tänään saapui 5.6 tilattu laatikko (3x24) Alko24Plussasta. Ei moitittavaa taaskaan kerran.
30.5 tilattu lähti tänään liikkeelle AlkoStoresta.Perjantaina saapui 21.5. tilattu paketti itselle.
Samat budit haettu tänään myös, toiseen kertaan. On oikein juotavaa, lähes itsestään imeytyi vartalon uumeniin viikonloppuna.Sama tilauspäivä ja eilen olisi ollut jo noudettavissa. Tänään tuli paketti haettua ja kaikki ok. En ole ikinä tainnut Budweiserin nelkkua tainnut juodakaan, mutta toivottavasti on juotavaa....
Nyt on pari päivää paketit seissyt post 24 euroopassa. Onko teillä mennyt kuinka kauan tuosta, että ovat saapuneet kotiin?
22 kilon paketti, rahti 20,11 euroa kotiovelle ja jokunen kilo lisää olisi ilmeisesti tullut tuolla summalla. Tilaan tuolta kyllä toistekin.
Drinksut.com.
27.5 tilattu pieni tilaus tuli eilen perille.
4.6 tilattu lavatilaus tuli tänään. Eli hyvin vielä ehti tilaan juhannuksen juomat.
perille.euMinkä kautta otit kuljetuksen?
Kossuvissy esanssilla maustettuna.Noiden seltzereiden kohdalla heräsi ajatus, että miksi ihmiset ostaa noita, yksi harvoista juomista joita on helppo valmistaa itse. Samaan lopputulokseen pääsee ostamalla vodkaa ja maustettua kivennäisvettä, ja säästää todella ison summan rahaa.
Ingredients: fermented fruit wine and flavouring. Ei jatkoon.
Noiden seltzereiden kohdalla heräsi ajatus, että miksi ihmiset ostaa noita, yksi harvoista juomista joita on helppo valmistaa itse. Samaan lopputulokseen pääsee ostamalla vodkaa ja maustettua kivennäisvettä, ja säästää todella ison summan rahaa.
Miten monta päivää shippin toimitukset yleensä kestää et postilla hallusss? Eilen pakattu netripsellä. Kyseessä lava toimitus. Ja joo selasin 20sivua tätä ketjua. Mut vastausta en löytänyt kun yhden
Ei näemmä olis ollut mitään syytä tilata alkc:stä alkostore24:n sijaan. Sielläkään ei ollut suoraa linkkiä kuljetuspalvelun sivuille, vaan joutui itse menemään sinne ja tekemään kuljetustilauksen.
Niin ? Aika selkeä yhteistyöhän noilla on Kuljetus.eu:n kanssa. Jos Kuljetus.eu kysyy suoraan hoidetaanko homma Alkc.fi kanssa ja heille annetaan vain Alck.fi tilausnumero, jonka perusteella saavat tarvittavat tiedot niin eiköhän tuo ihan etämyyntiä ole...PS. Itse tein ensimmäisen Alkc.fi tilauksen perjantaina ja eilen tuli Kuljetus.eu:lta mailia seurantakoodeineen. Kiitoksia tännekin kirjoittaneille ja ohjeita antaneille siis tästäkin ilosta![]()
Sama kuitenkin on alkostore24:n kanssa, jossa halvemmat hinnat, vaikka toimitus on muutaman euron kalliimpi (tosin se tuodaan kotiovelle, toisin kuin alkc:n halvempi toimitus).
Sama kuitenkin on alkostore24:n kanssa, jossa halvemmat hinnat, vaikka toimitus on muutaman euron kalliimpi (tosin se tuodaan kotiovelle, toisin kuin alkc:n halvempi toimitus).
Eikös nuo Norrlogin kuljetukset hoida Suomessa posti joka ohjaa nykyään ikävarmistettavat toimitukset noutopisteisiin?
Eilen haettu a24+ paketti lokerosta, edellinen meni tiskille, vaikka lokero oli pyynti. Ota näistä nyt selvää. Tosin, kotiinkuljetusta ei saa enää sillä 26€ hinnalla, Norrlogin kalliimmallakin kuljetuksella tulleet ilmeisesti muualle kuin kotiin. Perus postimeininki siis, perusvinkkinä voisi tällä hetkellä sanoa että ottaa aina sen 26€ kuljetuksen, ja lukee sitten viestistä mistä tällä kertaa pakettinsa hakee. Plussaa kuitenkin, että Norrlogin paketit tulleet aina perille, tai siis ainakin melkein perille.Eikös nuo Norrlogin kuljetukset hoida Suomessa posti joka ohjaa nykyään ikävarmistettavat toimitukset noutopisteisiin?