Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onhan sieltä muutamat tilanneet. Tällä hetkellä erikoistuotteena siellä on 3x hard seltzerit joita ei vielä muilla ole tilattavissa ainakaan tuollaiseen hintaan. Joidenkin valmistajien sivuilta saa myös tilattua mutta korkeammat hinnatNo en ainakaan noilla hinnoilla tule tilaamaankaan. Kyselinkin, että onko eurolavakuljetus sen verran edullinen et tuolta kannattaa tilata? Noi hinnathan on aivan mielettömän suolaset ja mitään erikoistuotteita ei ole. En pientilaajana nää ainakaan et tuolta juurikaan mitään säästää (entiä lonkeroista sitten, ne on niin suolasen hintasia kaupassa etten muista edes, tuolla 23-24e laatikko).
Itse tein tilauksen muutama päivä sitten ja ei ole vielä tullut viestiä, että olisi pakattu. Kauanko meni tilauksesta, että oli pakattu ja odotti kuljetusta? Toki nyt on ruuhka-aikaa niin voi mennä normaalia pitempäänkin. Tilasin muutaman paketin original lonkkua, kun ei mistää muualta oikein löytynyt. Sitä tiskivettä oli kyllä saatavilla useista paikoista.25. päivä tilattu ja tänään tuli perille. Tavarat tulivat Saksan varastosta.
Saksan varasto on eri kuin latvian varasto josta originalit tulee joten saattaa olla eri pakkausajat. 2 sivua taaksepäin eli 318 niin on mun lonkku tilaus ajat kerrottu aika selvästi ja mielestäni tarpeeksi tarkkaanItse tein tilauksen muutama päivä sitten ja ei ole vielä tullut viestiä, että olisi pakattu. Kauanko meni tilauksesta, että oli pakattu ja odotti kuljetusta? Toki nyt on ruuhka-aikaa niin voi mennä normaalia pitempäänkin. Tilasin muutaman paketin original lonkkua, kun ei mistää muualta oikein löytynyt. Sitä tiskivettä oli kyllä saatavilla useista paikoista.
Joo tiistaina ennen puoltayötä tilasin yhteensä 5 laatikkoa ja tänään oli puolilta päivin viron poika pihalla. Eihän toi mesta mistään halvimmasta päästä näyttänyt olevan kun vertaili, mutta nopeesti päässä laskettuna oli satsi rahteineen jotain 80e halvempi ku jos olisin viereisestä cittarista hakenut.Kukaan muu tilannnut täältä?
Onko kukaan ostanut noista Alkostar tai Alkoshop -nimisistä putiikeista, joille kuljetus.eu tarjoaa rahtia? Sama rahtari siis kuin alkc:lla.
Paypal disputen kautta itse jouduin hakemaan rahat yhdesti.Onko jollain kokemusta reklamaation tekemisestä alko24plus-kauppaan rikkoutuneesta tuotteesta? Nettisivujen reklamaatio-osiota en saa toimimaan.
Vaikuttaa mielenkiintoiselta sivuilta ja valikoima on hyvä. Miten nuo pakkauskoot menee? 3x24kpl laatikkoa menee yhteen pienimpään pakettiin? En äkkiseltään huomannut tarkentavaa tekstiä tuolta sivuilta ja millä koolla tilaa kyytiä.Joo tiistaina ennen puoltayötä tilasin yhteensä 5 laatikkoa ja tänään oli puolilta päivin viron poika pihalla. Eihän toi mesta mistään halvimmasta päästä näyttänyt olevan kun vertaili, mutta nopeesti päässä laskettuna oli satsi rahteineen jotain 80e halvempi ku jos olisin viereisestä cittarista hakenut.
Kilojen perusteella. Lappaa tavaraa koriin ja ostoskorissa laske toimituskulut. Kilot ja hinnat päivittyy koriin. Kuljetus firman sivuilta näkee suoraan myös kilomäärät ja hinnatVaikuttaa mielenkiintoiselta sivuilta ja valikoima on hyvä. Miten nuo pakkauskoot menee? 3x24kpl laatikkoa menee yhteen pienimpään pakettiin? En äkkiseltään huomannut tarkentavaa tekstiä tuolta sivuilta ja millä koolla tilaa kyytiä.
Tein tilauksen täältä 1.6. tavara oli perillä minulla 4.6. Täällä rahti on hieman edullisempaa kuin esim Alcostore 24. Tilasin noita hard selzereitä testiin, kun niitä ei oikein muissa ulkomaan kaupoissa ole näkynyt. Kaikin puolin jäi hyvä maku tästä kaupasta ja tilaan varmaan toistekkin.Kukaan muu tilannnut täältä?
Sivua ei löydy."Yhä useampi ostaa alkoholia netistä, ja puolet alkoholijuomia netistä tilanneista on jättänyt verot maksamatta."
Tuo ei toimi!"Yhä useampi ostaa alkoholia netistä, ja puolet alkoholijuomia netistä tilanneista on jättänyt verot maksamatta."
Sinulle on sattunut vain pieni virhe tuohon linkkiin(kopioidessa?) eli l-kirjain puuttui tuolta lopusta!Vaihtoivat sivua tjs
Sinulle on sattunut vain pieni virhe tuohon linkkiin(kopioidessa?) eli l-kirjain puuttui tuolta lopusta!
oikea linkki : ... hs.fi/talous/art-2000008045866.html
Ai, kiitos selvennyksestä. Kännykällä taiteilin ja johonkin hukku tuo. Mun moka, sori siis kaikille.Sinulle on sattunut vain pieni virhe tuohon linkkiin(kopioidessa?) eli l-kirjain puuttui tuolta lopusta!
oikea linkki : ... hs.fi/talous/art-2000008045866.html
Otin kokeeksi tuolta lonkeroa. Raportoin etenemisestä. Tilaus lähti eilen 10.6 ja tänään tuli kuittaus, että maksut meneet läpi.Tein tilauksen täältä 1.6. tavara oli perillä minulla 4.6. Täällä rahti on hieman edullisempaa kuin esim Alcostore 24. Tilasin noita hard selzereitä testiin, kun niitä ei oikein muissa ulkomaan kaupoissa ole näkynyt. Kaikin puolin jäi hyvä maku tästä kaupasta ja tilaan varmaan toistekkin.
Kyllähän toi on kuljetus yhtiö hukannut. Pyysikkö netrpris rekisteröimään tilauksen? Senkö teet niin alkaa seuranta toimiinEi Netpris voi ainakaan kehuja antaa mistään tähän mennessä.
-Yli 4vk toimitus ajat
-Kun rahat saivat niin eipä vastaa enää aspakaan viesteihin
-Ei toimivaa seurantakoodia
Yllättyisin positiivisesti jos mitään ei tilauksesta jää puuttumaan (sitten kun se joskus päättää saapua)
Kyllähän toi on kuljetus yhtiö hukannut. Pyysikkö netrpris rekisteröimään tilauksen? Senkö teet niin alkaa seuranta toimiin
Ei ne vastaa jos kyselet missä viipyy kun ovat luovuttaneet shpin jo sun juomat niiden asiakaspalvelusta kannattaa kysellä kans. Ne vastaa nopeestiKyllähän sitä pyytää voi mitä vaan kun saa kiinni jonkun sieltä
2pv saanu mitään vastausta
Ei ne vastaa jos kyselet missä viipyy kun ovat luovuttaneet shpin jo sun juomat niiden asiakaspalvelusta kannattaa kysellä kans. Ne vastaa nopeesti
Minun laitaan mulle postissa tukeenViinikaupan tilaus haettu matkahuollosta. Oman tilauksen lisäksi tuli 2 ylimääräistä laatikkoa, 2*harboe Classic, 1*harboe pilsner ja 12pl Black tower fruity white. Kenenkähän juomat mä sain
Haluatko oikeasti vaihtaa toimituspäivän kymmenen päivän päähän? Voi olla, että Budbee ei ole kauhean innostunut säilyttämään lähetyksiä kovin montaa päivää.Mulla ongelma Budbeen appin/toimitusajan valinnan kanssa. Heidän appi käytössä ja ilmoittaa että toimitus olisi tänään (ja sitä toimitusaikaa pystyy vaihtamaan). Appi antaa kelata seuraavia päiviä ja kelaankin eteenpäin ja yritän vaihtaa 21.6. maanantaille niin saan päivän valittua mutta se valintaikkuna vain aukeaa uudelleen. Eli en nyt tiedä rekisteröityykö vaihto vai ei..yrittävätkö toimittaa tänään vai ei? Maanantai olisi paras päivä kun silloin olen varmuudella paikalla ja aina ennen on siirto onnistunut..
Minkä toimitus vaihtoehdon otit sivuilta? En ole ennen tilannut sieltä, sivuilla oli 40kg raja rahdille?Viinikaupan tilaus haettu matkahuollosta. Oman tilauksen lisäksi tuli 2 ylimääräistä laatikkoa, 2*harboe Classic, 1*harboe pilsner ja 12pl Black tower fruity white. Kenenkähän juomat mä sain
Mulla ongelma Budbeen appin/toimitusajan valinnan kanssa. Heidän appi käytössä ja ilmoittaa että toimitus olisi tänään (ja sitä toimitusaikaa pystyy vaihtamaan). Appi antaa kelata seuraavia päiviä ja kelaankin eteenpäin ja yritän vaihtaa 21.6. maanantaille niin saan päivän valittua mutta se valintaikkuna vain aukeaa uudelleen. Eli en nyt tiedä rekisteröityykö vaihto vai ei..yrittävätkö toimittaa tänään vai ei? Maanantai olisi paras päivä kun silloin olen varmuudella paikalla ja aina ennen on siirto onnistunut..
Minkä toimitus vaihtoehdon otit sivuilta? En ole ennen tilannut sieltä, sivuilla oli 40kg raja rahdille?
Eikö noita oikeasti saa mistään muualta ~1€/tölkki sis. postit hintaan? Pitäisi saada jotain kuivaa siideriä mahdollisimman nopeasti niin ei tuolta kehtaisi tilata ja pihinä sattuu sieluun maksaa 1.2-1.4e tölkitä kun tietää halvempaa olevan olemassa
Aika paljon tuntuu vaihtelevan tuo aika kyseisestä puljusta. Itsellä viikon ollut tilaus sisässä ja ei ole ymmärtääkseni edes pakattu, kun ei ole tullut mitään tietoa saati kuljetusyhtiöstä. Oma tilaus koostuu 3x24kpl:n laatikoista.Alkc ja alta viikossa lava eli 72x24 tölkkiä kotiin. Ei kyl yhtään nopeampaa toimitusta voi enää pyytää.
Alkostore24 on paras crowmoor ja happy joe paikka mitä itse löytänyt. Hinnaltaan ja toiminnaltaan.Eikö noita oikeasti saa mistään muualta ~1€/tölkki sis. postit hintaan? Pitäisi saada jotain kuivaa siideriä mahdollisimman nopeasti niin ei tuolta kehtaisi tilata ja pihinä sattuu sieluun maksaa 1.2-1.4e tölkitä kun tietää halvempaa olevan olemassa
Kauppojen siiderivalikoimat kyllä aivan karmivassa jamassa, lähinnä pelkkiä sokerilla kyllästettyjä esanssilitkuja tarjolla.
Alkostore24 on paras crowmoor ja happy joe paikka mitä itse löytänyt. Hinnaltaan ja toiminnaltaan.
Alkc sai muistaakseni sherwoodia joka on makeampaa mutta ok. Olen sieltä lonkerot tilannut ja kylkeen sherwoodia
AS24 tilaukset näköjään ohjautuvat automaattisesti pakettiautomaatin sijaan postin pisteeseen, vaatii henkilökohtaisen luovutuksen tms. 24.5 tilattu 6.6 tuli norrlogilta viestiä että pakattu ja lähetetty, 8.6 lähtenyt ilmeisesti kohti Suomea ja postilta tuli toimitustapa kysely.
Tämä tilaus tuli tänään perille, kaikki oli mitä tilattu. Pakkauksessa ja lähettämisessä meni pari viikkoa ja viikossa tuli perille.
Mitä kuljetusta käytti? Ja paljon oli kuljetuksen hinta?Alkc ja alta viikossa lava eli 72x24 tölkkiä kotiin. Ei kyl yhtään nopeampaa toimitusta voi enää pyytää.
Mitä kuljetusta käytti? Ja paljon oli kuljetuksen hinta?
Myös parin sivun lukeminen kannattaa. Sivulla 318 allekirjoittaneen viesti jossa kerrottu kuljetus firman nimiMitä kuljetusta ootte alkc käyttänyt? Ja paljon on ollut lavan hinta?
Onko joku tilaillut viime aikoina Viinahuudosta?
Kuljetukset ABC Logistic ja Kuljetus.ee taitavat olla sama firma?
eli ilmeisesti rahti kummalla vaan.
Tuli tämä sjoppii vastaan facebookissa, linkkailivat siellä jotai discandoota. jotain samaa puljua varmaan.Uusi kauppa? Sjoppii