Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulipa tilattua ekan kerran sitten 2017 Netprisistä ja pakko sanoa että Netpris + Budbee niin on miellyttävä ostokokemus.![]()
Ovelle jättäminen pitäisi onnistua (Budbee oikein suositteli tätä näin korona-aikana? tosin itse en tuota valinnut) ja päivää pystyt vaihtamaan silloin kuin toimitus tulee. Kuten tuossa ylempänä mainitsin niin juuri valitsin itse toimituspäiväksi maanantain, onnistuu SMS tulleen linkin avulla.
Kyllä joulukuussa ja turun alueella ainakin onnistui. Paketit jätettiin oven viereen ja kännykkään tuli ilmoitus että paketti on toimitettu ja pari kuvaa paketeista ovella.Niinkuin sanoin, toimitusta ei Budbeellä voi valita kotiovelle jos se sisältää ikärajattuja tuotteita. Alkoholittomia tilatessa tämä varmaan onnistuu.
Toimituspäivän voi valita. Linkissä on myös kuljetusauton live-GPS-seuranta, jostavoi aika tarkasti nähdä toimitusajan.
8.1. ei Turussa onnistunut.Kyllä joulukuussa ja turun alueella ainakin onnistui. Paketit jätettiin oven viereen ja kännykkään tuli ilmoitus että paketti on toimitettu ja pari kuvaa paketeista ovella.
Mistä nuo Budbeen toimitusalueen postinumerot saa selville, siis tekemättä ensin tilausta? Tuntuu älyttömältä ladata sovellus, jolle ei voi kertoa asetuksissa edes oletusosoitetta.
Erikoista mutta voi toki pitää paikkaansa myös tuo. Itsellä oli kyll Budbeen linkissä vaihtoehtona että jättäisi kotiovelle mutta enpä sitä valinnut koska olen kotona kun tuotteet tulee. Voi siis hyvinkin olla että oli valittavissa "Toimitus ovelle" mutta jos olisin sen valinnut niin olisi valittanut että ei saa valita tätä..Niinkuin sanoin, toimitusta ei Budbeellä voi valita kotiovelle jos se sisältää ikärajattuja tuotteita. Alkoholittomia tilatessa tämä varmaan onnistuu.
Toimituspäivän voi valita. Linkissä on myös kuljetusauton live-GPS-seuranta, jostavoi aika tarkasti nähdä toimitusajan.
En ole juonut, mutta eiköhän juotavaa ole.Onko joku juonut tätä? Onko minkälaista kuraa? 2,95e max. 2kpl.
![]()
Peruskaljaa, tuossa kumminkin tulee se +4 euroa pakkauskustannuksia. Eli 10 euroa plus postit. Ehkä parempi 0.5 alkostrore24 ja darguner, olen jo tottunut A-olueeseen eli 22+26 postitus molemmissa,Onko joku juonut tätä? Onko minkälaista kuraa? 2,95e max. 2kpl.
![]()
Vestfyen Pilsner on klassinen tanskalainen pilsner, joka on tunnettu ympäri maailman.Onko joku juonut tätä? Onko minkälaista kuraa? 2,95e max. 2kpl.
![]()
Hyvin kopioitu tuo suoraan Viinikaupan kuvauksesta!Vestfyen Pilsner on klassinen tanskalainen pilsner, joka on tunnettu ympäri maailman.
Se on valmistettu hienoista ainesosista.
Olut on kullanväristä.
Maussa voi maistaa maissia ja mallasta.
Olut tuoksuu hedelmille ja yrteille.
Sopii aamiaispöytään.
Varmaan lähinnä että makuasioita. Jotenkin typerää kysyä toiselta onko joku hyvää vai ei kun ei tiedä muiden makutottumuksista.Hyvin kopioitu tuo suoraan Viinikaupan kuvauksesta!
Siis oletko itse juonut? Kokemuksia tuossa mielestäni pyydettiin!
No halpaa tuo toki on kuin saippua?
En oo juonut, mutta aika samalta taitaa maistua kaikki halpikset. Pilsnerit taitaa olla vähän tunkkasempia kun lagerit ainakin omasta mielestä.Hyvin kopioitu tuo suoraan Viinikaupan kuvauksesta!
Siis oletko itse juonut? Kokemuksia tuossa mielestäni pyydettiin!
No halpaa tuo toki on kuin saippua?
Jep. Tre kronor 5,9% olis vielä viikonlopun 6,66/laatikko discandoossa. Siellä myös käytössä budbee.Hyvän kuuloinen tarjous, mutta ainakin Netprisin Tre kronor tulee halvemmaksi, jos asuu Budbeen alueella.
Veikkaan että Alkostoren hinnat on niin halvat, koska Norrlogin(ylihintaisilla) toimituksilla kompensoidaan halpoja tuotteiden hintoja. Veikkaan ettei halvempaa toimitus+tuotteet komboa tule kuin mitä nyt Netpris ja Budbee.Jep "Gamechanger" kyllä kuvastaa hyvin kuinka Budbee mullisti hinnat. Aivan järkyttävän helppo, nopea (alle viikossa netpris) ja miellyttävä palvelu. Paketit olivat täysin ehjiä ja virheettömiä, kun norrlogilla, dhl:llä ja postilla ne on yleensä olleet mätkittyjä ja repaleisia.
Luulen, että alkostore lähtee tuohon pian, ellei ole jo lähtenyt, ja sitten ssadaan, hinnat vielä aavistuksen alemmaksi.
Veikkaan että Alkostoren hinnat on niin halvat, koska Norrlogin(ylihintaisilla) toimituksilla kompensoidaan halpoja tuotteiden hintoja. Veikkaan ettei halvempaa toimitus+tuotteet komboa tule kuin mitä nyt Netpris ja Budbee.
Kolme toimitusta tullut netprisiltä Budbeen kautta ja kyllähän se vain toimii kuin junan vessa. Kuskit ovat olleet mukavia ja seuranta toimii toimituspäivän osalta. Toki olisi kiva, jos seuranta toimisi alusta asti, mutta kun olen etätöissä, niin kotonahan sitä tulee oltua.
Kolme toimitusta tullut netprisiltä Budbeen kautta ja kyllähän se vain toimii kuin junan vessa.
02700 = Kauniainen02700 on Budbeen toimitetusalueella, vaikka sellaista postinumeroa ei edes ole olemassa. Laitoin tuosta kyllä Budbeelle palautetta.
Joo, my bad. Laitoin Googleen Espoon postinumerot. Mutta siis Kauniaisiin toimitetaan, rajanaapuriin Espoon puolelle ei.02700 = Kauniainen
![]()
Suomen käsittämättömän mutkikas alkoholin etämyyntilaki saattoi nyt tulla tiensä päähän – EU:n komissio aikoo tutkia, Suomella 10 viikkoa aikaa vastata
Euroopan komissio ilmoitti keskiviikkona aloittavansa EU-Pilot -menettelyn Suomea vastaan selvittääkseen, rikkooko Suomen alkoholilaki unionin oikeutta.www.talouselama.fi
Mielenkiintoisia aikoja.
Tästä tuli niin hyvä mieli että piti laittaa taas pieni tilaus vetämään![]()
Millä saisin järjestettyä kuljetuksen discandoon tilaukselle joka ei siis sisällä alkoholijuomia. On niin pirun kallis tuo norrlog kolmelle halvalle limulaatikollejotain 40e. Mitä firmoja tähän ois?
Mietin jo että miten voi olla 40e kolmelle laatikolle Norrlogin kuljetus, mutta ilmeisesti kyse on siis Shippiistä, ei Norrlogista. Norrlogilla maksaa kolmen laatikon toimitus ovelle 26 euroa.On niin pirun kallis tuo norrlog kolmelle halvalle limulaatikollejotain 40e.
Mutta tuo Tokmanni ja Cittari myy vain normilimua, ei mitään Pepsi Max erikoismakuja tuolla hinnalla.Mun on vaikea nähdä tilannetta että voit säästää normi limu tilauksella vs kaupan hinnat. Energiajuoma tilauksessa olis eri tilanne. Tokmanni ja Cittari myy vähän väliä 10€:lla limu laatikoita.
Mikäli joka tapauksessa haluat tilata ulkomailta limsaa ja yrittää säästää rahaa siinä niin ainoa mahis on tilata sit samantien eurolavallinen, sillä saat painettua kuljetuskuluja per looda alas. Tullin pojat vois olla vähän ihmeissään.
Toimii kenelle toimii. Siinä nyt ainakaan ei ole mitään järkeä, että postinumerot, joihin ei toimiteta on valittu kaupungin sisältä ihan randomisti.
Vantaaltakin listasta puuttuu ainakin seuraavat
01530 (Lentoasema + lähiympäristö)
01680 (Askisto)
01720 (Petikko)
01730 (Piispankylä)
01740 (Viinikkala - Voutila)
23.1 tilattu, tänään noudettavissa automaatista (Keski-Suomi)Kauan porukalla mennyt viime aikoina Discandooolta tilattaessa että paketti saapuu kotiin?
Toimittavat postinumeroalueelle 01700 mutta eivät postinumeroalueelle 01730 (ja tästä on matkaa 100m tuohon 01700:lle). Ja päästäkseen rahtiterminaalista esim. lentokentän kulmalta tai satamasta postinroalueelle 01700, pitää kuskin aina ajaa alueen 01730 läpiEli samaa sekoilua kun noissa Espoon alueissa.
Laitoin Netprisille ja Shippiille viestiä että saa korjata (tai perua tilauksen). Ilmoitan kun vastaavat.
Minä kommentoin myös Budbeelle tuota, että kadun toiselle puolelle toimitetaan mutta ei meidän puolelle. Eli ei voi ollä etäisyydestä kiinni.Juu ja se on varmastikin Budbee yksin, joka uusien alueiden avaamisesta päättää. Netprisiltä tai Shippiiltä kyseleminen lienee ihan turhaa.
Minä kommentoin myös Budbeelle tuota, että kadun toiselle puolelle toimitetaan mutta ei meidän puolelle. Eli ei voi ollä etäisyydestä kiinni.
Juu ja se on varmastikin Budbee yksin, joka uusien alueiden avaamisesta päättää. Netprisiltä tai Shippiiltä kyseleminen lienee ihan turhaa.
Mutta rajanvedossakin voi käyttää järkeä ja pelkän postinumeron tuijottaminen ei sitä ole. Loogisempi olisi jos esim. pk-seudulla toimitettaisiin vain Kehä III:n sisäpuolelle vaikka postinumeroalue ulottuisi myös Kehän toiselle puolelle.Kyllä se voi olla. Kas kun johonkin ne rajat on vedettävä.
Ai pitäisi kysellä toimitusasioita joltain kuriirifirman alihankkijalta. Juu, todellakin. Jos asioin Shippiin kanssa ja maksan heille, niin ei mua kiinnosta mikä riksakuski sen boksin lopulta perille tuo. Mutta ihan perussettiä että yritetään pallotella luukulta toiselle ja vastataan vain "ettei ole meidän ongelma" - ja asiakas tykkää. Olisi voinut Netpris/Shippii ottaa aktiivisemman asenteen ja edes yrittää korjata noita ilmiselviä mokia vaikka viemällä tietoa eteenpäin alihankkijalleen.
Tilasin tuolta viinikaupasta 10 laatikkoa Lapin Kultaa 11e laatikkohintaan ja lähettivät kuukauden päästä vanhaksi menevää Falconia, jota möivät 3e/laatikko tarjouksessa juurikin tuon päiväyksen vuoksi .. Reklamaation hoidossa kesti viikkoja ja siltikään eivät korvanneet tuota, tarjosivat lahjakorttia muutaman kympin. Eipä tule enää tilattua.
Olipas paskaa palvelua, mitä ne oikee ajattelee siellä, varmaa että ttu se mitää huomaa laitetaan tätä kuraa tilalle. Melkee sama ku tilais liikkeestä tuliterän auton ja sitte joku Igor ajaa pihaan jonki 10v vanhan katsastamattoman pommin ja sanoo hyvät jatkot.Tilasin tuolta viinikaupasta 10 laatikkoa Lapin Kultaa 11e laatikkohintaan ja lähettivät kuukauden päästä vanhaksi menevää Falconia, jota möivät 3e/laatikko tarjouksessa juurikin tuon päiväyksen vuoksi .. Reklamaation hoidossa kesti viikkoja ja siltikään eivät korvanneet tuota, tarjosivat lahjakorttia muutaman kympin. Eipä tule enää tilattua.
Kokeilin tuolta tarjouslaatikoita 2kpl ja 2 muuta laatikkoa olutta. Sähköpostiin tuli linkillä kuljetusvaihtoehtoja joista vain Norrlog ymmärtää suoraan mun tilauksen, muihin pitää tehdä tili ensin manuaalisesti ja sitten tilata kuljetus. Norrlogilla kuljetus 50e, aika suolaista. Mistä tilasit kuljetuksen?Alko24plussan kaljatarjouksen tilasin ja pari punaviinipönttöä lisäksi. Alta viiskymppiä posteineen.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.