Itse seurasin täältä pakettia.Tulee edelleen tämä sama: Sorry, your tracking attempt was not successful. Please check your tracking number.
Kannattaa myös kokeilla täälä seurantakoodia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse seurasin täältä pakettia.Tulee edelleen tämä sama: Sorry, your tracking attempt was not successful. Please check your tracking number.
Mulla myös yksi kolleista sai kuljetusviiveen Brysselissä. Kaksi kollia on jo Suomessa. Mystistä on että niitä kolleja pitäisi olla viisi eikä kahta muuta kollia ei ole seurantaan tullut.Omat tramuntan paketit sai myös kuljetusviive ilmoituksen brysselissä
Testissä ''pieni'' tilaus Viinikaupalta. Viimeksi tuli ainakin ilman moitteita perille. Tälle rahtia oli noin 130e.
Sofiero hyvä bulkkikalja mitä on mukava juoda viikonloppuisin. Ei mitään erikoisempaa syytä tähän.Onko tuossa joku erityinen syy tilata noin paljon Sofieroa? Eikö tarvitse yhtään vaihtelua, niin hyvää?
Kokeilin itsekin ruotsalaisia Åbroa ja Mariestadsia jotka ovat kyllä hyviä perusoluita, mutta niin arvostelut kertoivatkin.
En ole Sofieroa maistanut ikuisuuteen, mutta on ilmeisesti parempaa kuin Ratebeer (ja hatarat muistikuvat) antaa ymmärtää?
Täytyykin muuten juoda näitä vielä samaan aikaan rinnakkain kun huomasin että Åbro on amerikkalaistyylinen lager kuten Sofiero ja Mariestads kansainvälistyylinen. Että mitä eroa.
Tilasin myös samat setit. Kalja oli kaiken lisäksi kylmää. 5/5Kokeilin nyt ekaa kertaa tuota alko24plus - kaupasta tilata, kun oli tarjouksessa toi harboe 4.6% / 72 tölkkiä. Hintaa kaikkineen kotiinkuljetuksineen oli kolmesta lavasta 40€. Maanantaina tilasin ja äsken postipate toi ovelle.
Nyt on nuo norrlogin 3/4 kauppaa testattu (vingrossen en ole kokeillu) ja kaikista toimii toimitukset hyvin. Toki tilailen vain 3 salkun kerta-annoksia. Mutta ihailtavan nopeaa toimitusta norrlogilta nyt.
Kokeilin nyt ekaa kertaa tuota alko24plus - kaupasta tilata, kun oli tarjouksessa toi harboe 4.6% / 72 tölkkiä. Hintaa kaikkineen kotiinkuljetuksineen oli kolmesta lavasta 40€. Maanantaina tilasin ja äsken postipate toi ovelle.
Nyt on nuo norrlogin 3/4 kauppaa testattu (vingrossen en ole kokeillu) ja kaikista toimii toimitukset hyvin. Toki tilailen vain 3 salkun kerta-annoksia. Mutta ihailtavan nopeaa toimitusta norrlogilta nyt.
Sama juttu, osa tavarasta tulee tänään.Eilen 14.23 lähtenyt Tramuntanan tilaus brysselistä. Sen jälkeen ei ole uutta. Yllättävän kauan kestää matkanteko.
Itselle tuli tänään kolme tramuntanan pakettia ja yksi paketti on vielä tulematta kun mennyt rikki ja seurannassa on että palautetaan lähettäjälle.
Rikki menneessä paketissa oli isot pullot.
Smirnoff 3l
Captain Morgan Spiced Gold 150cl
Jägermaister 175cl
Netpris toimii yhä virheettömästi itselleni. 2 x 20 kg:n tilaus tuli nyt Deutsche Post DHL:n kotiinkuljetuksella eli Posti toi kotiovelle, mikä toimi vähän yllättäenkin ongelmitta ovikoodillisessa ja -summerittomassa kerrostalossa.
Kaikki löytyy ehjänä ja hyvin pakattu.
Sofiero hyvä bulkkikalja mitä on mukava juoda viikonloppuisin. Ei mitään erikoisempaa syytä tähän.
Kolmen tilauksen kokemuksella 9-13 vuorokautta la-su mukaan lukien.Mitens tuon BerlinBottle toimitusajat?
Kauanko yleensä menee?
Sain jo TI 17.11 tuon UPS seurantatunnuksen (sähköinen lähetystiedot lähetetty) mutta sen jälkeen täysi radiohiljaisuus
Oliko päiväyksiä minne asti?
Kokeilin nyt ekaa kertaa tuota alko24plus - kaupasta tilata, kun oli tarjouksessa toi harboe 4.6% / 72 tölkkiä. Hintaa kaikkineen kotiinkuljetuksineen oli kolmesta lavasta 40€. Maanantaina tilasin ja äsken postipate toi ovelle.
Oisko ollut a24p:ssä erikoistarjouksessa Harboe. Tyyliin 4e laatikko. Niitä aina välillä on. Nyt näköjään taas normaali hinta.Mitäs olutta otit? Kun noin edukas? Kun eks kuljetukset ole päälle 20e jo?
Tänään tuli 5 pulloa Cavaa, 2 pulloa Myspritzia ja San Miguelia. Kaljaa on vielä lisää tulossa. Pullot oli kaikki hyvin pakattuna yhteen pahvilaatikkoon ja kaljat 12päkeissä omassa laatikossaan. Yksi erä jäi Brysselissä jälkeen ja oletan että siinä on loput 48 tölkkiä kaljoja.Miten nuo tuotteet oli pakattu? Tilasin 8 olut lootaa ja 1 litrasen pullon. Nuo on tulossa jokainen omana toimituksenaan
Netprisissä näkyy muuten olevan aika näppärän hintainen uusi toimitustapa Budbee-kotiinkuljetus, mutta vain Hese,Tampere,Turku,Oulu ja niissäkin taitaa olla postinumerorajoituksia. Mutta jos asuu alueella, niin esim 35 kg setin saisi 19 € toimituskuluilla tai 60 kg 30 eurolla.
Missä kohtaa tuo budbee pomppaa vaihtoehdoksi? Koitin etsiä netprissin sivulta toimituksen alta mut ei mainintaa tuosta vaihtoehdosta...
Älä vaan kerro kauppaa. Spritbox.com tilaukselle ei ole 3 arkipäivään tapahtunut mitään ja dhl posti sen tuo, koska norrlog välittäjänä eli siis tilausta ei ole edes pakattu vielä vaikka 3 lootaa olutta vain tulossa. Olisko Alkostore24.com taas nykyään nopeampi vaikka sivuilla varoitetaan 6-8 pv pakkausajoista.Pitää antaa tunnustusta DHL+ Posti kombolle, jälleen kerran juomat saksasta kotiovelle 5 arkipäivässä.
Onkos missään kaupassa myynnissä Happy Joe tölkkejä tai gluteenitonta A. Le Coqia?
Olen koittanut katsoa mutta en ole nähnyt.
Harmillista koska näissä tuotteissa voisi säästää paljon. Tuo A. Le Coq on parhaita gluteenittomia mielestäni.
Nopeesti googlasin vielä niin Happy Joe ainakin löytyy Alkostoresta, viinivodkasta, mydrink.ee ja tulivesi.com, tulivedessä ainakin näytti olevan myös tuota lapin kulta purea joka gluten free?
Mitens tuon BerlinBottle toimitusajat?
Kauanko yleensä menee?
Sain jo TI 17.11 tuon UPS seurantatunnuksen (sähköinen lähetystiedot lähetetty) mutta sen jälkeen täysi radiohiljaisuus
Mitkäs kaikki puljut harjoittaa etämyyntiä?
Täytyikin heti pistää Netprisiin tilaus. Nyt tuo kuljetus on niin edullista, että vaikka tuotteet ovat mm. Alkostorea kalliimmat, hintapolitiikka kääntyi selkeästi Netprisin eduksi. 57kg kuljetus 30€, Alkaa olla kilohinnat kohdallaan. Tuossa tilauksessa oli 3ltk olut, 9x3l BIB viini ja 6 litraa energiajuomaa.Netprisissä näkyy muuten olevan aika näppärän hintainen uusi toimitustapa Budbee-kotiinkuljetus, mutta vain Hese,Tampere,Turku,Oulu ja niissäkin taitaa olla postinumerorajoituksia. Mutta jos asuu alueella, niin esim 35 kg setin saisi 19 € toimituskuluilla tai 60 kg 30 eurolla.
Reklamoi heti ja lähetä toiset takaisin. Onpa melkoista huolimattomuutta Brewdogilta!Taisi joulu tulla aikaisin tänä vuonna. Tilasin Brewdogilta 48 tölkkiä olutta. DHL seurannan mukaan kaikki oli pakattu yhteen laatikkoon jota olivat kiikuttamassa minulle tänään perjantaina. Hieman ihmettelin kun DHL toikin kaksi laatikkoa. Kävin laatikot läpi ja niissä oli kaikki tilaamani oluet + toiset 48 tölkkiä eri oluita mitä en todellakaan ollut tilannut. Kummankin kollin kyljessä on kollilaput joissa lukee kolli 1/1 ja minun osoitteeni ja sama seurantakoodi kummassakin. Olisiko pakkaajat vahingossa tulostaneet kaksi kollilappua ja lätkäiseet toisen niistä väärään laatikkoon? Halvat oluet sain tällä kertaa
Kannattaaa ehkä yrittää kysyä sähköpostilla noilta viron/latvian kauppialta, että olisiko mahdollista saada sitä gluteenitonta versiota valikoimiin. Voihan se olla, että ottaavatkin myyntiin jos pyytää. Yrittänyttä ei laiteta.Okei kiitos tiedosta!
Joo tuo lappari on gluteeniton mutta siinä on sellainen jännä "kahvimainen" maku.
Tämä A Le Coq taasen maistuu aivan tavalliselle oluelle. Luulisi saavan Virosta, mutta ei ole näkynyt.
meinasitko laittaa palautetta että tuli laatikollinen ylimääräistä? Tuskin sitä rupeavat laskuttamaan jälkikäteen mutta itse olen laittanut palautetta myös ns ylimääräisistä tuotteista/laatikoista että helpottaa sitten selvitellä asioita jos jollakulla on paketti hukassa eikä ole saanut tuotteitaan.Taisi joulu tulla aikaisin tänä vuonna. Tilasin Brewdogilta 48 tölkkiä olutta. DHL seurannan mukaan kaikki oli pakattu yhteen laatikkoon jota olivat kiikuttamassa minulle tänään perjantaina. Hieman ihmettelin kun DHL toikin kaksi laatikkoa. Kävin laatikot läpi ja niissä oli kaikki tilaamani oluet + toiset 48 tölkkiä eri oluita mitä en todellakaan ollut tilannut. Kummankin kollin kyljessä on kollilaput joissa lukee kolli 1/1 ja minun osoitteeni ja sama seurantakoodi kummassakin. Olisiko pakkaajat vahingossa tulostaneet kaksi kollilappua ja lätkäiseet toisen niistä väärään laatikkoon? Halvat oluet sain tällä kertaa
kyllä tuo kävi mielessä. maistelen ensin ja kirjoittelen sitten.meinasitko laittaa palautetta että tuli laatikollinen ylimääräistä? Tuskin sitä rupeavat laskuttamaan jälkikäteen mutta itse olen laittanut palautetta myös ns ylimääräisistä tuotteista/laatikoista että helpottaa sitten selvitellä asioita jos jollakulla on paketti hukassa eikä ole saanut tuotteitaan.
saavat tulla hakemaan mikäli kaipailevat. ajattelin kuiyenkin ilmoittaa asiasta.Reklamoi heti ja lähetä toiset takaisin. Onpa melkoista huolimattomuutta Brewdogilta!
Hyvä on ilmoittaa, tuskin tarvitsee palauttaa tai että tulevat hakemaan!saavat tulla hakemaan mikäli kaipailevat. ajattelin kuiyenkin ilmoittaa asiasta.
Kannattaaa ehkä yrittää kysyä sähköpostilla noilta viron/latvian kauppialta, että olisiko mahdollista saada sitä gluteenitonta versiota valikoimiin. Voihan se olla, että ottaavatkin myyntiin jos pyytää. Yrittänyttä ei laiteta.