Mulla näyttää edelleen DHL:n seurannassa että PRENOTIFICATION_RECEIVED
Nyt La tramuntanan kaikki 5 pakettia ilmaantui DHL:n seurantaa Barcelonassa ja odotettu toimitus on perjantaina 20. päivä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla näyttää edelleen DHL:n seurannassa että PRENOTIFICATION_RECEIVED
Itsellä on kans jonkin verran "varmuusvarastoa", ongelma vain on kylmä varasto. Kun lämpötila menee reilummin alle nollan niin pitää viinit ja kaljat nostella sisälle. Rouva ei taas innostu ajatuksesta jos makkarin nurkassa on monta laatikkoa kaljaa ja 10viinitonkkaaOlen tajunnut hankkia kunnollisen varmuusvaraston,joten ei pääse syntymään paniikkia vaikka tilailuissa tulisi 20 vuoden katkos.
Suosittelen itse kullekkin lämpimästä niin touhun ei tarvi olla samanlaista kuin lapsiperheen isällä joulun aaton aattona
jos perjantaiksi ni alko tai lautalla itte latviaanNoniin,
Jos pitäisi saada litratolkulla Jaloviinaa * perjantaiksi, niin mitä kautta tilaisitte? Vai kävelenkö suoraan Alkoon?
Soittivatko että milloin olisi paras aika tuoda paketti?Alkc oli kyllä nopea. Sunnuntaina tilaus sisään ja torstaina matkahuollon täti jo potki ovea Oulussa
Hyvin vaikuttaa etenevän. Mulle tuli perjantaina aamupäivällä neljä koodia, minkä jälkeen ei näy mitään tapahtuneen. Miten muilla?Nyt La tramuntanan kaikki 5 pakettia ilmaantui DHL:n seurantaa Barcelonassa ja odotettu toimitus on perjantaina 20. päivä.
Soittivatko että milloin olisi paras aika tuoda paketti?
Hyvin vaikuttaa etenevän. Mulle tuli perjantaina aamupäivällä neljä koodia, minkä jälkeen ei näy mitään tapahtuneen. Miten muilla?
Pistäppä noi koodit DHL:n etusivulta löytyvään paketin seurantaan. Jostain syystä sähköpostiin tulleet linkit eivät itsellä ainakaan pelitä kunnolla. Niiden mukaan paketit vielä lähtemättä. DHL:n etusivun kautta kun katsoo, niin osa paketeissa menee Barcelonassa ja osa BrysselissäHyvin vaikuttaa etenevän. Mulle tuli perjantaina aamupäivällä neljä koodia, minkä jälkeen ei näy mitään tapahtuneen. Miten muilla?
Kiitos vinkistä! Nähtävästi olleet jo perjantaina Barcelonassa.Pistäppä noi koodit DHL:n etusivulta löytyvään paketin seurantaan. Jostain syystä sähköpostiin tulleet linkit eivät itsellä ainakaan pelitä kunnolla. Niiden mukaan paketit vielä lähtemättä. DHL:n etusivun kautta kun katsoo, niin osa paketeissa menee Barcelonassa ja osa Brysselissä![]()
Noniin,
Jos pitäisi saada litratolkulla Jaloviinaa * perjantaiksi, niin mitä kautta tilaisitte? Vai kävelenkö suoraan Alkoon?
Mistä tilata viskejä? Berlin-bottle näyttää toimituskuluilsi 29€, joka saa vähän epäröimään tilaus napin hakkaamista.
Tämmöstä tänään. Lähetyksessä Winepalacesta oli 2 pakettia, eka tuli viime tiistaina ja tänään tuli toinen näyttäen tältä. Lähetysluettelo oli selvästikin napattu päältä talteen. Tullitarkastuksia ei saa tehdä sattumanvaraisesti EU:n sisärajoilla joten mikähän lienee peruste tarkastukseen. Mitään lappuja eivät olleet jättäneet touhuistaan.
katso liitettä 483223
Itse sain seurantakoodin heti perjantaina, kun torstaina tilasin, mutta koodilla ei löydy lähetystä.Pistäppä noi koodit DHL:n etusivulta löytyvään paketin seurantaan. Jostain syystä sähköpostiin tulleet linkit eivät itsellä ainakaan pelitä kunnolla. Niiden mukaan paketit vielä lähtemättä. DHL:n etusivun kautta kun katsoo, niin osa paketeissa menee Barcelonassa ja osa Brysselissä![]()
Tämmöstä tänään. Lähetyksessä Winepalacesta oli 2 pakettia, eka tuli viime tiistaina ja tänään tuli toinen näyttäen tältä. Lähetysluettelo oli selvästikin napattu päältä talteen. Tullitarkastuksia ei saa tehdä sattumanvaraisesti EU:n sisärajoilla joten mikähän lienee peruste tarkastukseen. Mitään lappuja eivät olleet jättäneet touhuistaan.
katso liitettä 483223
Itse sain seurantakoodin heti perjantaina, kun torstaina tilasin, mutta koodilla ei löydy lähetystä.
Montako koodia sulle tuli? Mulle tuli vain yksi, vaikka tilasin kaksi keissiä kaljaa ja muutaman pullon viinaa.Mullakaan ei ole vielä lähetetty. Seurantakoodit tuli jo perjantaina.
Supermarkt24:n paketti tuli reilussa viikossa.
Pelkkiä viinejä oli. Oon tilannut kymmenkunta vuotta alkoholeja ulkomailta ja ekan kerran tulli kiinnostui. Saattoi olla koiran merkkaus mutta lähetyslista oli tosiaan revitty pois joten saattaa winepalace saada postia jossain vaiheessa viranomaisilta.Tsekkasin sivut niin vahva veikkaus sikarit. Tuolta voi tilata niitä.
Eikös niiden ostaminen ulkomailta ole hieman eri asia kuin alkoholin? Vai?
Laita sängyn alle?Itsellä on kans jonkin verran "varmuusvarastoa", ongelma vain on kylmä varasto. Kun lämpötila menee reilummin alle nollan niin pitää viinit ja kaljat nostella sisälle. Rouva ei taas innostu ajatuksesta jos makkarin nurkassa on monta laatikkoa kaljaa ja 10viinitonkkaa![]()
katso liitettä 483223
No ihan ensimmäisenä tuota Cool Grapea ei parane sekoittaa oikeaan lonkeroon jonka takia se on niin edullista.Millaisia kokemuksia alkojuomat.com. sta ?
Mutta toi taitaakin maksaa veronsa kiltisti suomeen toisin kuin suurin osa ulkomaan alkokaupoista.Onko joku kokeillut kauppaa edrinks.fi? Tuossa artikkeli puljusta Olutta verkkokaupassa myyvä Teemu avautuu Suomen alkoholilain nurinkurisesta pykälästä: ”Hullussa maailmassa elämme”
Kauppa kuuluu samaan Momentin Group yritysryppäässen kuin mm. Mallaskosken panimo sekä pk seudun kalaravintolat.
Äkkiseltään ei hinnat vaikuttaneet kovinkaan houkuttelevilta muihin nettikauppoihin verrattuna, mutta se ei ymmärtääkseni ole edes kyseisien kaupan ideana.
Millaisia kokemuksia alkojuomat.com. sta ?
Eikai mitään valittamista, 1-2vko menee toimituksessa.
Tarjoushintahan on 3 kopasta mutta halvempiin posteihin ei mahdu kuin 2 koppaa...
Arvioidut toimituskulut:
1-20 kg (19,99 €)
21-40 kg (39,99 €)
Mitenkäs tuo Norrlogin seuranta? Näkeekö tuon lähetyksen kulkua mistään tarkemmin?
Norrlog seuranta numerolla --> omaposti.fi seurantaan
Korona räjäytti Alkon verkkokaupan hurjaan kasvuun – ulkomailta tulevat viinatilaukset työllistävät tullia
Eli kuten täällä jo ounasteltiin, on tulli nyt aktivoitunut availemaan juomapaketteja.
ainakaan pikkupakettien tilaajien tuskin kannattaa juuri korvaansa lotkauttaa tälle.
Ei tuo miltään erityiseltä aktivoitumiselta vaikuta, vaan tilausmäärät nyt vaan on luonnollisesti kasvaneet koronatilanteessa.
Ja "Tulli on tarkastanut tammi-syyskuussa yli 200 alkoholin verkkokaupasta tilattua lähetystä, joka on noin 700 000 litraa." Jos oletetaan että vaikka 220 tarkastettua lähetystä, niin keskimääräinen tarkastettu lähetys on ollut esim. noin 400 olutlaatikkoa (24*0,33l) per lähetys.
Eli ainakaan pikkupakettien tilaajien tuskin kannattaa juuri korvaansa lotkauttaa tälle.
Meinaat että joku yksityishenkilö ostaa 400 laatikkoa olutta kerralla omaan käyttöön?Tai siis usea.
Jotenkin tuntuu hassulta että muutenkaan käytettäisiin näihin "2 olutlaatikkoa, 3ploa viskiä ja 4 viinitonkkaa" -tyyliisiin yksityisten pieniin, laillisiin tilauksiin hirveästi tullin toimesta paukkuja.
Jos pyörittää anniskeluravintolaa niin alkoholit netistä tilaamalla säästää euroja -> profit. Tuosta varmaan johtuu osa noista Tullin tutkimista lähetyksistä?
Jotenkin tuntuu hassulta että muutenkaan käytettäisiin näihin "2 olutlaatikkoa, 3ploa viskiä ja 4 viinitonkkaa" -tyyliisiin yksityisten pieniin, laillisiin tilauksiin hirveästi tullin toimesta paukkuja. Voin toki olla väärässä mutta eiköhän Tullin mahdollisen tutkimisen taustalla ole 1) saada isot myyntiin menevät tilaukset kiinni 2) yrittää lopettaa verkkokauppojen myynti Suomeen 3) tupakka- yms tuotteet joita on laitoin netin kautta tilata.
Itsellä on kans jonkin verran "varmuusvarastoa", ongelma vain on kylmä varasto. Kun lämpötila menee reilummin alle nollan niin pitää viinit ja kaljat nostella sisälle. Rouva ei taas innostu ajatuksesta jos makkarin nurkassa on monta laatikkoa kaljaa ja 10viinitonkkaaMutta,itse siis olen tilaillut pienempiä satseja ~parin kk välein ja varastossa on myös juomia. Näin ei ole mitään väliä jos joku tilaus viivästyy tai tulee muuta ongelmaa.
Ei ole.Onko anniskeluravintolan tilaukset käytännössä täysin samoilla säännöillä kuin yksityishenkilön?
Eli jos etämyyntiä niin ei tarvitse huolehtia mistään veroista?
Kuten yllä jo todettiinkin, niin käytännössä mahdotonta, ellet myy kassasta ohi. Systeemi veroilmoituksineen kaikkineen ei vaan yksinkertaistettuna toimi niin, että alkoholia ilmestyy "jostain" anniskeluravintolalle myyntiin.Jos pyörittää anniskeluravintolaa niin alkoholit netistä tilaamalla säästää euroja -> profit. Tuosta varmaan johtuu osa noista Tullin tutkimista lähetyksistä?
En nähnyt muitten vastaavan, ainakin edellinen tilaukseni näytti samaa, 1kg, ja mitään ongelmaa ei ollut,Onko yleensä licorean lähetykset näyttänyt painon osalta oikein ups:n lähetysseurannassa?
1kg näyttää painoks, ja mun matematiikalla siihen ei mahdu 5 litraa viskiä.
Jep, noinhan se menee ja tuota kuviota tarkoitinkin. Jos haluaa veroissa säästää niin yleensä se tarkoittaa että pitää olla hieman luova ja taivuttaa tai jopa kiertää lakia. Oletan että noin tapahtuu (koska saat säästöä 30-50% ja sen toteuttaminen on helppoa) ja siitä Tulli voisi olla kiinnostunut. Lain puitteissa ei toki onnistu.Kuten yllä jo todettiinkin, niin käytännössä mahdotonta, ellet myy kassasta ohi. Systeemi veroilmoituksineen kaikkineen ei vaan yksinkertaistettuna toimi niin, että alkoholia ilmestyy "jostain" anniskeluravintolalle myyntiin.