Olisi reilua kertoa myös kaupan nimi eikä vain kehuskella.Laatikot ovat kyseisessä kaupassa normaalia isompia ja yhteen sopii yhdeksän 3l hanapakkausta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisi reilua kertoa myös kaupan nimi eikä vain kehuskella.Laatikot ovat kyseisessä kaupassa normaalia isompia ja yhteen sopii yhdeksän 3l hanapakkausta.
Ei mua ainakaan naurata. Kait sitten jäänyt brillet himaan, mutta en mä tuohon hintaa ole nähnyt ainakaan Myrtsin tai Jumbon shittarissa. Täytyykin käydä Itiksessä tai Tammistossa tsiduilemassa. Heineken on hyvä bulkki. Jokainen voi ihan itsekkin sen todeta, vai miten se meni paikan päällä?Älä nyt naurata, kun jokainen voi ihan itsekin katsoa suoraan netistä, että Vantaalla Heineken maksaa jokaisessa Cittarissa pantteineen 33,12€, eli pantittomana 29,52€.
Pyytää myyjää näyttämään missä ne 33,12€ Heineken salkut on jos ei itse löydä.Ei mua ainakaan naurata. Kait sitten jäänyt brillet himaan, mutta en mä tuohon hintaa ole nähnyt ainakaan Myrtsin tai Jumbon shittarissa. Täytyykin käydä Itiksessä tai Tammistossa tsiduilemassa. Heineken on hyvä bulkki. Jokainen voi ihan itsekkin sen todeta, vai miten se meni paikan päällä?

No jaa, suurin syy taitaa kuitenkin olla ruokakaupoissa myytävien juomien alkoholiprosentin nosto kahdeksaan.Mistähän johtuu![]()
.Huomenna on illalla viinit kotiovella. Alkon myynti romahtanut: "Hätkähdyttävää luokkaa"
Mitä aiheeseen tulee, ei ole koskaan ollut tarvetta itsellä ulkomailta ostaa, mutta nyt kun hoksasin että lonkerot tulisi selvästi edullisemmaksi niin saatan jopa kokeilla tilata niitä.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.