Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

Älä nyt naurata, kun jokainen voi ihan itsekin katsoa suoraan netistä, että Vantaalla Heineken maksaa jokaisessa Cittarissa pantteineen 33,12€, eli pantittomana 29,52€.
Ei mua ainakaan naurata. Kait sitten jäänyt brillet himaan, mutta en mä tuohon hintaa ole nähnyt ainakaan Myrtsin tai Jumbon shittarissa. Täytyykin käydä Itiksessä tai Tammistossa tsiduilemassa. Heineken on hyvä bulkki. Jokainen voi ihan itsekkin sen todeta, vai miten se meni paikan päällä?

Ei mua ainakaan naurata. Kait sitten jäänyt brillet himaan, mutta en mä tuohon hintaa ole nähnyt ainakaan Myrtsin tai Jumbon shittarissa. Täytyykin käydä Itiksessä tai Tammistossa tsiduilemassa. Heineken on hyvä bulkki. Jokainen voi ihan itsekkin sen todeta, vai miten se meni paikan päällä?
Pyytää myyjää näyttämään missä ne 33,12€ Heineken salkut on jos ei itse löydä.

Screenshot_2026-01-17-22-23-52-61_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
Screenshot_2026-01-17-22-23-11-58_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Alkossa tuli perjantaina käytyä, kun pari pienpanimon stouttia kiinnosti, jota en muualta löytänyt. Kassa yritti väkisin mainostaa alkoholittomia oluita ostettavaksi joita vino pino siinä kassan lähettyvillä. Oliko sitten jokin tipattoman tammikuun kampanja? Huvitti kyllä, mutta myös ärsytti. Siksi myös ihan kiva että ruokakaupan puoleltakin nykyään löytää jotain sopivaa erikoisoluttakin. Ja myös vaikka niitä alkoholittomia ilman pakkomyyntiäkin.

Mitä aiheeseen tulee, ei ole koskaan ollut tarvetta itsellä ulkomailta ostaa, mutta nyt kun hoksasin että lonkerot tulisi selvästi edullisemmaksi niin saatan jopa kokeilla tilata niitä.

Mitä aiheeseen tulee, ei ole koskaan ollut tarvetta itsellä ulkomailta ostaa, mutta nyt kun hoksasin että lonkerot tulisi selvästi edullisemmaksi niin saatan jopa kokeilla tilata niitä.

Kaikki tulee huomattavasti halvemmaksi. Toki tarvitsee aika iso laatikko (sinun tapauksessa kolme koppaa lonkeroa) ottaa, jotta pystyy postikulut (sen 30€) jakamaan mahdollisimman monelle tuotteelle.

Ainakin näin viskiharrastajan kannalta pelkästään Alkon valikoiman varassa ollessa olisi aika tylsä harrastus, ja kallis. Saksassa on vaikka mitä mielenkiintoisia pullotteita 40-60€ hintaluokassa, joita ei koskaan nähdä Alkon valikoimissa.

Kyselin taannoin pitkäripaiselta erikoistilausta ohi heidän valikoimansa eräästä rommista, jota tuodaan kyllä Saksaan, niin Alko ei saanut sitä kuukauden selvittelyn jälkeen mitenkään Suomeen järjestettyä. He eivät ole kauhean hyviä leipälajissaan mielestäni. Vaihtoehdoksi jäi sitten tilata Saksasta tai olla ilman.

Statistiikka

Viestiketjuista
298 085
Jäsenet
81 424
Uusin jäsen
Everquick

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom