Samaa mietin täällä. 09.05.2025 tehty tilaus ja netpris vastasi että kuljetusyhtiö on noutanut juomat, vaikka fransberg vastasi että eivät ole saaneet paketteja heiltä. Odotan vielä uutta vastausta Fransulta, että onko asia todellakin niin.
Ja sitä netprissiä kannattaa lähestyä maililla osoitteeseen
help@netpris.net , koska se heidän sivujen kautta viestin lähetys ei kai vieläkään toimi, tai eivät siis saa viestejä sen kautta.
Ja kun alan reklamoimaan visalle niin kumpaa yhtiötä kohtaan vai molempiin samalla? Tämä on ensi kerta minulle kun joutuu tällaista tekemään.
On noissa nyt kiinni yhteensä jo yli 120€, ni tottakai haluan rahani takaisin.
Ja oli viimeinen tilaus Netpris kauppaan. Saksan superalko (+fransu) kun toimii kuin se kuuluisa junan vessa.