Kerkeisiköhön jussiksi satsi, jos heti tilaisi?Kokoajan. Ainoa mesta mistä tilailen ja Norrlogilla kuljetus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kerkeisiköhön jussiksi satsi, jos heti tilaisi?Kokoajan. Ainoa mesta mistä tilailen ja Norrlogilla kuljetus.
Pitäisi ehtiä helposti. Veikkaisin että olisi ovella viimeistään 14 päivä, jos saksasta lähetys. Itsellä kummittelee viinien tilaaminen juhannukseksi.. Mutta votkulia on reilusti vielä varastossa... Viileä hyvä valkkari virkistäisi..Kerkeisiköhön jussiksi satsi, jos heti tilaisi?
Alksista olen pari kertaa tilannut Lordsonia tuohon samaan tarkoitukseen kolmen litran pöniköissä, hintaa kolmekymppiä.Mistähän kannattaisi tilata Giniä?
Ihan Gin Tonic ja Gin + Prisman lonkerojuoma sekoituksiin. Eli ei mitään ihan parasta Giniä tarvitse olla.
Kiitos vinkistä. Tuolta oon joskus itsekin tilannut samaa. Tilasin nytkin.Alksista olen pari kertaa tilannut Lordsonia tuohon samaan tarkoitukseen kolmen litran pöniköissä, hintaa kolmekymppiä.
Juomavarasto tiedotti joku aika takaperin uutiskirjeellä laatikkokokomuutoksesta.Tasan viikko tälläKIN kertaa juomavarasto+norrlog (en muuten tiedä miten sinne on yhtäkkiä tullut pahvilaatikkoon "lisätilaa").. ennen meinaan ei onnistunut kun 4 litraa väkeviä jos sinne otti 2 olutsalkkua mukaan niinkun oon tupannut yleensä tekeen.. Samaten nyt, muttakun olin noi latonut, sivusto sanoo et sinne mahtuu vielä ja 0.7l väkevän sinne sai nyt sitten vielä lisäks +1 lapinkulta A olut oli heitetty muuten vaan.. ja oli muistaakseni ekoja kertoja kun ei MITÄÄN pehmikettä laatikossa, mutta hyvin ne ehjinä tuli siitä huolimatta tänäaamuna 09 jälkeen kotioven taakse.
Finsbury london gin on tosi hyvää hintalaatua noihin sotkotteluihin, taitaa olla saatavissa joka kaupassa. On itsella vakiotilattava. Herkutteluhetkiin sitten joskus jotain hienompaa.Mistähän kannattaisi tilata Giniä?
Ihan Gin Tonic ja Gin + Prisman lonkerojuoma sekoituksiin. Eli ei mitään ihan parasta Giniä tarvitse olla.
Mistähän kannattaisi tilata Giniä?
Slovakiassa ainakin Bondston.Joku joskus mainitsi jonkun oliko Slovakia vai Slovenialaisen kaupan, joka alkoi kirjaimella M. Kattelin ja vaikutti täysin luotettavalta ja hyvät hinnat, mutta en löydä sitä nyt mistään selainhistoriasta. Osaako joku auttaa? Tai suositella jotain?
Edit. Ilmeisesti tuo alks.fi toimii myös hyvin? Näytti olevan vielä paremmat hinnat. Jääkö noi helposti tulliin tai jotain, onko toimitus helppoa? Itse joskus tilasin sellaisesta kun berlinbottle, ja toimi loistavasti, sivujen kautta UPSin kuljetus kotiovelle eikä maksanut paljoa, alle kympin.
Paljonkos tässä oli kuljetus, oliko säätöä ja onnistuiko hyvin, kestikö pitkään, toimiko seuranta? Ajattelin nyt alkuun tilata juuri tuon kolmen litran pönikän testiin, ei mene sitten paljoa tappiota jos failure. Ja siis en ole vuosiin tilannut, niin miten noi tullisäännöt nykyisin menee?Alksista olen pari kertaa tilannut Lordsonia tuohon samaan tarkoitukseen kolmen litran pöniköissä, hintaa kolmekymppiä.
31,49€ oli kuljetus yhdeltä laatikolta, yhdeksän päivää kesti tulla ehjänä ja päivää ennen toimitusta tuli näkyviin Matkahuollon seurantaan.Paljonkos tässä oli kuljetus, oliko säätöä ja onnistuiko hyvin, kestikö pitkään, toimiko seuranta? Ajattelin nyt alkuun tilata juuri tuon kolmen litran pönikän testiin, ei mene sitten paljoa tappiota jos failure. Ja siis en ole vuosiin tilannut, niin miten noi tullisäännöt nykyisin menee?
Onko joku kysellyt noiden pakkausmaksujen suhteen jotain?Jaa'a, pitkästä aikaa virosta tilausta ja sky-cargon kuljetus (3 pakettia). Mielestäni valitsin kyllä kotiinkuljetuksen ja hinta muuttui, mutta kun maksoin niin kuitti tuli ilman kotiinkuljetusta. Ehkä niin automaattisesti vaan painelen nappeja enkä lue, jos jotain herjailee, kuten ei kotiinkuljetusta susirajalle. No en kyllä siten mitään noutopistettäkään ole valinnut, kaipa ne jonnekin sitten osaavat viedä. Nuo pakkauskustannukset hämärät, kun veloittavat ne, mutta sanovat että niitä ei veloiteta, jos myyjäliike pakkaa. No kyllä suoeralkokin ne veloitti, niin kuinka tuo nyt sitten menee ...
Onko kukaan ikinä missannut tota satsin vastaanottoa? Alkaako joku napina. Sinänsä ok venata 12-16 kotona saapumista, mutta vitutus olisi aika iso jossei tavarat saavukaan sovittuna aikana. Siitä ei kuitenkaan voi mihinkään kotosalta lähteä sovitulla aikavälillä.
Norrlog käyttää Postia.Mihin aikaan Norrlog toimittaa kotiovelle? Ottaa tosiaan päähän tuo Matkahuollon ailahteleva toimitusaika, eikä edes soitella milloin ollaan tulossa. Norrlogia en ole koskaan kokeillut josko olisi tarkempi aikataulu heillä, kertokaa ketkä ovat sieltä tilanneet kuljetuksen. Tulee ilmeisesti postin kautta?
Millä tavalla ailahteleva? Fransberg käyttää Matkahuoltoa kotiinkuljettajana, ja ainakin minulle tulee toimituspäivänä n. klo 16 tieto tunnin aikaikkunasta, jolloin paketti toimitetaan. Sen lisäksi Matkahuollon sivuilta tai kännykkäsovelluksella näkee kyllä kartastakin tosiaikaisesti, missä paketti liikkuu. Ehkä eri paikkakunnilla on erilaiset systeemit?Mihin aikaan Norrlog toimittaa kotiovelle? Ottaa tosiaan päähän tuo Matkahuollon ailahteleva toimitusaika, eikä edes soitella milloin ollaan tulossa. Norrlogia en ole koskaan kokeillut josko olisi tarkempi aikataulu heillä, kertokaa ketkä ovat sieltä tilanneet kuljetuksen. Tulee ilmeisesti postin kautta?
Taitaa toimia vain isoimmilla paikkakunnilla tuollainen systeemi. Ei minulle ainakaan ole koskaan moista aikaikkunaa avautunut, saatika pystynyt paketin liikkeitä seuraamaan.Millä tavalla ailahteleva? Fransberg käyttää Matkahuoltoa kotiinkuljettajana, ja ainakin minulle tulee toimituspäivänä n. klo 16 tieto tunnin aikaikkunasta, jolloin paketti toimitetaan. Sen lisäksi Matkahuollon sivuilta tai kännykkäsovelluksella näkee kyllä kartastakin tosiaikaisesti, missä paketti liikkuu. Ehkä eri paikkakunnilla on erilaiset systeemit?
Lähetyksen toimitus voi viivästyä päivällä.
Lähetyksen toimitus on keskeytetty siinä havaitun vaurion takia. Selvitämme asiaa. Lähetyksen toimitus voi viivästyä päivällä.
Paketti on matkalla
Kuljetamme pakettia kohti noutopistettä.
Millä tavalla ailahteleva? Fransberg käyttää Matkahuoltoa kotiinkuljettajana, ja ainakin minulle tulee toimituspäivänä n. klo 16 tieto tunnin aikaikkunasta, jolloin paketti toimitetaan. Sen lisäksi Matkahuollon sivuilta tai kännykkäsovelluksella näkee kyllä kartastakin tosiaikaisesti, missä paketti liikkuu. Ehkä eri paikkakunnilla on erilaiset systeemit?
Jos vaikka hiukan lukisit taakseppäin.Mistä kannattais tilailla nykyään? Tilannut n. 7v ajan Alksista ja nyt on puolisen vuotta ollut tilaamatta. Alks+Fransberg taitaa edelleen olla yleisin mutta jotenkin tuntuu että valikoima huonompi ja kuljetuskulut suuret.
Luin ketjua tunnin, nukahdin ja unohdin kaiken. Joka tapauksessa lähti pitkästä aikaa viiniä ja olutta alks+fransberg kombolla tulemaan.Jos vaikka hiukan lukisit taakseppäin.
Asun PK-seudulla ja eikä mullakaan ole koskaan Matkahuollon aplikaatiossa näkynyt mitään liveseurantaa. Enkä moista palvelua löytänyt heidän sivuiltakan. Ehkä se on mahdollista, mikäli pakussa on transponderi, alihankkijoilla ei sellaisia ole varmaankaan. Budbeellä oli sellainen ja aktivoitui aina tuntia ennen saapumista. Se oli kyllä kätevä.Taitaa toimia vain isoimmilla paikkakunnilla tuollainen systeemi. Ei minulle ainakaan ole koskaan moista aikaikkunaa avautunut, saatika pystynyt paketin liikkeitä seuraamaan.
Eipä oo kukaan ottanu yhteyttä vaikka sama on tapahtunu itelleJahas mitähän tässä voi muuta kuin odotella?
30.5 paketti on lajiteltu ja noin 2h myöhemmin on ilmaantunut seuraava teksti:
Tuon jälkeen ei ole tapahtunut mitään, tila on ollut siitä lähtien että
Joku pullo varmaan rikki mutta miksi ei ole yhteyden ottoa tapahtunut tai muuta? Olisi eka kerta minulle kun jotain rikki vaikka jotain +25 vuotta jo tilaillut ulkomailta.
Turun seudulla MH:n kuljettajana on ollut käytännössä aina kun auton olen nähnyt niin Hemmon Kuljetus. Tosiaan Budbee-kuljetuksissa oli myös live-seuranta ja niitäkin toi sama firma. Ilmeisesti heillä on kaikki pelit ja vehkeet siellä. Harmittaa kyllä, ettei palvelu ole sama ihan yleisesti Suomessa.Asun PK-seudulla ja eikä mullakaan ole koskaan Matkahuollon aplikaatiossa näkynyt mitään liveseurantaa. Enkä moista palvelua löytänyt heidän sivuiltakan. Ehkä se on mahdollista, mikäli pakussa on transponderi, alihankkijoilla ei sellaisia ole varmaankaan. Budbeellä oli sellainen ja aktivoitui aina tuntia ennen saapumista. Se oli kyllä kätevä.
Ainakin Alksilla 24x0,33 vie 8/12 slottia laatikosta, eikä nykyään tunnu saavan laatikkoa millään alle 30e toimitushintaan. Viime kesänä tilasin jokusen päiväysvanhan ja silloinkin oli aika rajoilla kannattavuus vaikka pullot oli noin 1/4 hintaan.Onko väki tilaillut olutta lasipulloissa? Mitkä kaupat myyvät vai meneekö aivan kannattamattomaksi pakkauskustannuksien kanssa?
Erikoisoluissa hintavertailussa voi vielä jotain voittaa.
Onko tällä sky-cargo rahtiliikkeellä mitään seurantaa tms?
Jahas mitähän tässä voi muuta kuin odotella?
30.5 paketti on lajiteltu ja noin 2h myöhemmin on ilmaantunut seuraava teksti:
Tuon jälkeen ei ole tapahtunut mitään, tila on ollut siitä lähtien että
Joku pullo varmaan rikki mutta miksi ei ole yhteyden ottoa tapahtunut tai muuta? Olisi eka kerta minulle kun jotain rikki vaikka jotain +25 vuotta jo tilaillut ulkomailta.
Kerran tilannut Lordsonia, haisee ginille mutta ei maistu millekään. Mitälie lantrattua pirtua..Alksista olen pari kertaa tilannut Lordsonia tuohon samaan tarkoitukseen kolmen litran pöniköissä, hintaa kolmekymppiä.
Oliko kauan toimitukset tuolta ?Viinisi tilaus toimitettu.
6 pulloa kotiovelle hyvin pakattuna ilman murheita. Jatkoon.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.