Jahas mitähän tässä voi muuta kuin odotella?
30.5 paketti on lajiteltu ja noin 2h myöhemmin on ilmaantunut seuraava teksti:
Tuon jälkeen ei ole tapahtunut mitään, tila on ollut siitä lähtien että
Joku pullo varmaan rikki mutta miksi ei ole yhteyden ottoa tapahtunut tai muuta? Olisi eka kerta minulle kun jotain rikki vaikka jotain +25 vuotta jo tilaillut ulkomailta.
Ja tänään oli noudettavissa postin paketti automaatista. Eli juomavarasto + norrlog yhdistelmä. Posti oli näköjään pakannut kaikki uudestaan uuteen pakettiin koska kaikki pahvit ja ehjät tuotteet olivat kuivia. Ja jokainen pullo oli erittäin hyvin kääritty kuplamuoviin. Mukana oli yhden pullon kaula korkin kanssa erillisessä sinetöidyssä pussissa ja siellä selostus että mennyt rikki kuljetuksessa.
Olen yrittänyt tehdä ilmoitusta norrlogille nyt 8 kertaa siitä heidän lähettämän s.postiin tulleen seuranta viestin kautta sekä heidän sivuilta. Aina herjaa jotain kun olen kaikki tarpeelisen siihen kirjoittanut. Joko ei ole minun s.posti oikein tai se on käytössä? ja vaikka kuinka yrittää niin sitä varmistus koodia tai mikä caphta juttua.... on sitä luettu ilman silmälaseja ja laseilla sekä toinenkin ihminen niin ei vaan onnistu joten olkoon.... ei tuossa tullut kuin 6.90€ tappio... varmaan tehty tahallaan joku bugi että ei tarvitse korvata jos jotain sattuu. Ja sitten viellä se että kun painaa lähetä ja tulee se herja että jotain puuttuu tai väärin niin kaikki kentät tyhjenee että pitäisi kirjoittaa uudestaan kaikki...