Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

Joillekin nää toimii. Pussikaljoitteluun, veneeseen, tilanteeseen joissa ei voi blandata. Tai sitten jos haluaa olla ns. varma nautittujen alkoholiannosten määrästä. En lähtisi tuomitsemaan.
Ja joo, en näitä itse käytä.
Joo ite just ehdin tilata lomajuomia ja harmittavasti pari päivää sen jälkeen tuli noi selzerit myyntiin.
Just passelia kevyttä janojuomaa veneeseen ja saunaan. Mieluummin tilaisin tota, ku keppanaa. Joihinkin tilanteisiin kevyempi "kolmonen" sopii paremmin.
Juon kyllä myös välillä itse blandaten vodkaa+sitruunavissyä, mutta mielellään olisin ottanut laatikollisen selzeriä tilaukseen.

Olipa outo tapaus tämä viimeinen alks + fransu tilaukseni. Piti tulla keskiviikkona, mutta tuli vasta perjantaina. Kuski kävi tuomassa omalla henkilöautollaan, kaivoi takapenkiltään paketin ja kantoi terassille. Kysyin miksi et tuonut matkahuollon autolla, ja vastaukseksi sain vain jotain epämääräistä mutinaa. Onkos kenellekään muulle käynyt vastaavaa?

Kerkeisiköhön jussiksi satsi, jos heti tilaisi?
Pitäisi ehtiä helposti. Veikkaisin että olisi ovella viimeistään 14 päivä, jos saksasta lähetys. Itsellä kummittelee viinien tilaaminen juhannukseksi.. Mutta votkulia on reilusti vielä varastossa... Viileä hyvä valkkari virkistäisi..

Tasan viikko tälläKIN kertaa juomavarasto+norrlog (en muuten tiedä miten sinne on yhtäkkiä tullut pahvilaatikkoon "lisätilaa").. ennen meinaan ei onnistunut kun 4 litraa väkeviä jos sinne otti 2 olutsalkkua mukaan niinkun oon tupannut yleensä tekeen.. Samaten nyt, muttakun olin noi latonut, sivusto sanoo et sinne mahtuu vielä ja 0.7l väkevän sinne sai nyt sitten vielä lisäks +1 lapinkulta A olut oli heitetty muuten vaan.. ja oli muistaakseni ekoja kertoja kun ei MITÄÄN pehmikettä laatikossa, mutta hyvin ne ehjinä tuli siitä huolimatta tänäaamuna 09 jälkeen kotioven taakse.

Sama homma kuten edellä kirkas kirjoittaa, ihmeelistä että juomavaraston laatikoihin on tullut tilaa. Itse tilasin yhden laatikon olutta, ja 12 pulloa muita tuotteita. Osa niistä 6kpl 0,7l pulloja. 1kpl 1.5l pullo. Ja loput 1l pulloja. Kaikki samaan laatikkoon. Tilaus tehty viime sunnuntaina ja eilen on ilmaantunut seuraava teksti postin seurantaan:
Lähetyksen toimitus voi viivästyä päivällä.
Lähetyksen toimitus on keskeytetty siinä havaitun vaurion takia. Selvitämme asiaa. Lähetyksen toimitus voi viivästyä päivällä.

Mistähän kannattaisi tilata Giniä?
Ihan Gin Tonic ja Gin + Prisman lonkerojuoma sekoituksiin. Eli ei mitään ihan parasta Giniä tarvitse olla.

Tasan viikko tälläKIN kertaa juomavarasto+norrlog (en muuten tiedä miten sinne on yhtäkkiä tullut pahvilaatikkoon "lisätilaa").. ennen meinaan ei onnistunut kun 4 litraa väkeviä jos sinne otti 2 olutsalkkua mukaan niinkun oon tupannut yleensä tekeen.. Samaten nyt, muttakun olin noi latonut, sivusto sanoo et sinne mahtuu vielä ja 0.7l väkevän sinne sai nyt sitten vielä lisäks +1 lapinkulta A olut oli heitetty muuten vaan.. ja oli muistaakseni ekoja kertoja kun ei MITÄÄN pehmikettä laatikossa, mutta hyvin ne ehjinä tuli siitä huolimatta tänäaamuna 09 jälkeen kotioven taakse.
Juomavarasto tiedotti joku aika takaperin uutiskirjeellä laatikkokokomuutoksesta.
En nyt muista, kuinka pitkän aikaa siitä jo on, mutta tässä keväällä se oli.

Ihan Gin Tonic ja Gin + Prisman lonkerojuoma sekoituksiin. Eli ei mitään ihan parasta Giniä tarvitse olla.
Finsbury london gin on tosi hyvää hintalaatua noihin sotkotteluihin, taitaa olla saatavissa joka kaupassa. On itsella vakiotilattava. Herkutteluhetkiin sitten joskus jotain hienompaa.

Tämä on tosiaan ok.
Kunhan gini on englantilaista valmistetta niin ei voi mennä kovin pahasti pieleen.

Aiemmin mainittu Lordson menee ihan ok sekoituksiin, mutta samaan hintaan saa aika monesta kaupasta tota ruotsalaista No. 1 giniä myös samanlaisessa 3L hanapaketissa. Mun mielestä tuo no1 on parempi ja voittaa myös hanavodka-kisassa sen entisen Jelzin vodkan, nykyisin Pure Divine. Juomavarastosta tilaillut nuo viimeaikoina.

no1.png

Joku joskus mainitsi jonkun oliko Slovakia vai Slovenialaisen kaupan, joka alkoi kirjaimella M. Kattelin ja vaikutti täysin luotettavalta ja hyvät hinnat, mutta en löydä sitä nyt mistään selainhistoriasta. Osaako joku auttaa? Tai suositella jotain?

Edit. Ilmeisesti tuo alks.fi toimii myös hyvin? Näytti olevan vielä paremmat hinnat. Jääkö noi helposti tulliin tai jotain, onko toimitus helppoa? Itse joskus tilasin sellaisesta kun berlinbottle, ja toimi loistavasti, sivujen kautta UPSin kuljetus kotiovelle eikä maksanut paljoa, alle kympin.

Joku joskus mainitsi jonkun oliko Slovakia vai Slovenialaisen kaupan, joka alkoi kirjaimella M. Kattelin ja vaikutti täysin luotettavalta ja hyvät hinnat, mutta en löydä sitä nyt mistään selainhistoriasta. Osaako joku auttaa? Tai suositella jotain?

Edit. Ilmeisesti tuo alks.fi toimii myös hyvin? Näytti olevan vielä paremmat hinnat. Jääkö noi helposti tulliin tai jotain, onko toimitus helppoa? Itse joskus tilasin sellaisesta kun berlinbottle, ja toimi loistavasti, sivujen kautta UPSin kuljetus kotiovelle eikä maksanut paljoa, alle kympin.
Slovakiassa ainakin Bondston.
Hyvä ja luotettava ja niiden Some-mainokset slaavivitseineen ovat saaneet nauramaan. Tshekissä Excalibur Shop, jossa tosin kalliit toimituskulut.
Tshekkiläiset ja slovakialaiset vodkat sekä viinit ovat omaan makuun hyviä.

Jos joku tietää muita (Pivanaa ei parane mainita kun liian epäluotettava), niin paljastuksia, itseäkin kiinnostaa.

Alksista olen pari kertaa tilannut Lordsonia tuohon samaan tarkoitukseen kolmen litran pöniköissä, hintaa kolmekymppiä.
Paljonkos tässä oli kuljetus, oliko säätöä ja onnistuiko hyvin, kestikö pitkään, toimiko seuranta? Ajattelin nyt alkuun tilata juuri tuon kolmen litran pönikän testiin, ei mene sitten paljoa tappiota jos failure. Ja siis en ole vuosiin tilannut, niin miten noi tullisäännöt nykyisin menee?

Paljonkos tässä oli kuljetus, oliko säätöä ja onnistuiko hyvin, kestikö pitkään, toimiko seuranta? Ajattelin nyt alkuun tilata juuri tuon kolmen litran pönikän testiin, ei mene sitten paljoa tappiota jos failure. Ja siis en ole vuosiin tilannut, niin miten noi tullisäännöt nykyisin menee?
31,49€ oli kuljetus yhdeltä laatikolta, yhdeksän päivää kesti tulla ehjänä ja päivää ennen toimitusta tuli näkyviin Matkahuollon seurantaan.

Olen useasti tilaillut Alks+Frans kombolla, aina tullut 8-10 päivässä.
Tullista ei tarvi murehtia, paketit tulee ihan normaalisti perille.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
278 804
Jäsenet
77 802
Uusin jäsen
miko.r

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom