Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Selvä kämmi. Ihan omatunnon mukaan teet tietysti, itse varmaan ottaisin yhteyttä että mihin voin palauttaa toisen maksuista. Jos et sitten muuta, niin tilaa heiltä nyt ainakin tuotteita kyseisellä summalla, niin saavat edes katteen tilauksen juomista kotiinpäin takaisin.Alks + Frans.
Ei mennyt läpi tililtä maksu, mutta oli kuitenkin veloitettu. Maksoin luottokortilla, kun halusin lastin himaan ennen kuin loppuu brenkku. Valitin, että haluan tuon tililtä otetun rahan takaisin, kun ei ollut kerran mennyt läpi. Pientä palloittelua ja PDF lähettelyä. Kyselivät molemmista maksuista.
Nyt sitten kävin katsomassa tiliä, niin olivat palauttaneet molemmat? Sekä luottokortille että tilille oli tullut maksu. Mitä tässä pitäisi tehdä? Valittaa, että sain liikaa takaisin? Eivät ole laittaneet sähköpostiin mitään, vaikka sen kautta olemme viesteilleet tuosta tililtä lähteneestä maksusta.
No tuleeko ne DHL kuljetukset sitten lento vai laivarahdilla, jos ei rekoilla? Kyselee tyhmäNorrlog nostanut kuljetuksen hinnan 28€/laatikko.... voi itku! ....itse oon käyttänyt tätä , koska Norrlog käyttää DHL:ää eli ei kuljeta tavaraa kaljarekoissa kuten Fransu....
Ei kannata karmavelkaa ottaa itselleen.. Karma ei unohda..Itse sain kerran ilmaiseksi erään toisen firman tilauksen ja ja annoin olla niin ..ei hyvää tiennyt...Alks + Frans.
Ei mennyt läpi tililtä maksu, mutta oli kuitenkin veloitettu. Maksoin luottokortilla, kun halusin lastin himaan ennen kuin loppuu brenkku. Valitin, että haluan tuon tililtä otetun rahan takaisin, kun ei ollut kerran mennyt läpi. Pientä palloittelua ja PDF lähettelyä. Kyselivät molemmista maksuista.
Nyt sitten kävin katsomassa tiliä, niin olivat palauttaneet molemmat? Sekä luottokortille että tilille oli tullut maksu. Mitä tässä pitäisi tehdä? Valittaa, että sain liikaa takaisin? Eivät ole laittaneet sähköpostiin mitään, vaikka sen kautta olemme viesteilleet tuosta tililtä lähteneestä maksusta.
No mitäs siitä seurasi?Ei kannata karmavelkaa ottaa itselleen.. Karma ei unohda..Itse sain kerran ilmaiseksi erään toisen firman tilauksen ja ja annoin olla niin ..ei hyvää tiennyt...
Sulla on vielä matkaa jäljellä että alat ymmärtämään omien tekojesi seurauksia..Takaan sen että tule vielä ymmärtämään.Naurat nyt mutta myöhemmin ymmärrät..No mitäs siitä seurasi?![]()
Itelle ei oo tullu seurantakoodia koskaan, mutta viime viikolla latasin itse Postnordin sovelluksen johon mennään sähköpostilla sisään. Siellä ainakin näin omat skycargon paketit missä menevät.Onko skycargolta tullut mitään vahvistusviestiä/seurantaa mistään kautta? Kuljettaako suomessa posti/matkahuolto/postnord? Tiistaina maksettu ja ei ole mitään kuulunut. Eka kerta kun viinarannasta tilaan, sieltä tuli kyllä että tilaus valmis keskiviikkona.
Itse tilasin 9.2 saksasta ja kroatiasta paketin, saksan paketti oottanut yli viikon Vantaalla. Ei kuulemma liiku ennenkuin Kroatian paketti tulee vantaalle. Kysyin Fransulta et onko mennyt hukkaan, mut on kuulemma tulossa..Onkos alks(kroatia)+fransu jotain suurempia hidasteluja sitten? Itsellä 7.2. tehty tilaus ja fransulta tuli heti samana päivänä seurantakoodi ja "order is now complete", mutta Matkahuollon seurannassa ei vielä näy vieläkään näin 20.2. pakettia, ennakkotieto vain.
Tottunut siihen noin 1,5 viikon toimitusaikaan kotiovelle. Eipä tässä kiire ole, mutta lähinnä miettii että tarttisko kysellä perään.
Valaistunut viinan tilaaja -> vähän sama kuin alkoholistiSulla on vielä matkaa jäljellä että alat ymmärtämään omien tekojesi seurauksia..Takaan sen että tule vielä ymmärtämään.Naurat nyt mutta myöhemmin ymmärrät..
Sky-cargo ja fbs.ee ainakin kuljettaa sieltä.Oletteko tilanneet Superalko Latviasta (Ainazi)? Mikä kuljetusliike kuljettaa sieltä?
Alkoholi ei liity asiaan mitenkään.Valaistunut viinan tilaaja -> vähän sama kuin alkoholisti
alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta? (ei kai vaan Martikainen)Alkoholi ei liity asiaan mitenkään.
Ihmettelen kyllä suuresti näitä rahdin hinnan marisioita. Kun liityin palstalle 1,5 vuotta sitten, toimitushinnat oli n.24e, nykyisin 28e. Saa olla kyllä aika sossupuliukko jolle tuo 4e korotus särkee taloutta ja pahoittaa mieltä. Inflaatio vaikuttaa myös muaalla. Tilaaminen kotieteiseen on edelleen perkeleen kannattavaa!
1€=1€Ihmettelen kyllä suuresti näitä rahdin hinnan marisioita. Kun liityin palstalle 1,5 vuotta sitten, toimitushinnat oli n.24e, nykyisin 28e. Saa olla kyllä aika sossupuliukko jolle tuo 4e korotus särkee taloutta ja pahoittaa mieltä. Inflaatio vaikuttaa myös muaalla. Tilaaminen kotieteiseen on edelleen perkeleen kannattavaa!
Puhumattakaan siitä että kaljojen ja viinojen hinta noissa kaupoissa ei ole juuri noussutIhmettelen kyllä suuresti näitä rahdin hinnan marisioita. Kun liityin palstalle 1,5 vuotta sitten, toimitushinnat oli n.24e, nykyisin 28e. Saa olla kyllä aika sossupuliukko jolle tuo 4e korotus särkee taloutta ja pahoittaa mieltä. Inflaatio vaikuttaa myös muaalla. Tilaaminen kotieteiseen on edelleen perkeleen kannattavaa!