Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

Norrlog nostanut kuljetuksen hinnan 28€/laatikko.... voi itku! ....itse oon käyttänyt tätä , koska Norrlog käyttää DHL:ää eli ei kuljeta tavaraa kaljarekoissa kuten Fransu....

Alks + Frans.
Ei mennyt läpi tililtä maksu, mutta oli kuitenkin veloitettu. Maksoin luottokortilla, kun halusin lastin himaan ennen kuin loppuu brenkku. Valitin, että haluan tuon tililtä otetun rahan takaisin, kun ei ollut kerran mennyt läpi. Pientä palloittelua ja PDF lähettelyä. Kyselivät molemmista maksuista.
Nyt sitten kävin katsomassa tiliä, niin olivat palauttaneet molemmat? Sekä luottokortille että tilille oli tullut maksu. Mitä tässä pitäisi tehdä? Valittaa, että sain liikaa takaisin? Eivät ole laittaneet sähköpostiin mitään, vaikka sen kautta olemme viesteilleet tuosta tililtä lähteneestä maksusta.

Alks + Frans.
Ei mennyt läpi tililtä maksu, mutta oli kuitenkin veloitettu. Maksoin luottokortilla, kun halusin lastin himaan ennen kuin loppuu brenkku. Valitin, että haluan tuon tililtä otetun rahan takaisin, kun ei ollut kerran mennyt läpi. Pientä palloittelua ja PDF lähettelyä. Kyselivät molemmista maksuista.
Nyt sitten kävin katsomassa tiliä, niin olivat palauttaneet molemmat? Sekä luottokortille että tilille oli tullut maksu. Mitä tässä pitäisi tehdä? Valittaa, että sain liikaa takaisin? Eivät ole laittaneet sähköpostiin mitään, vaikka sen kautta olemme viesteilleet tuosta tililtä lähteneestä maksusta.
Selvä kämmi. Ihan omatunnon mukaan teet tietysti, itse varmaan ottaisin yhteyttä että mihin voin palauttaa toisen maksuista. Jos et sitten muuta, niin tilaa heiltä nyt ainakin tuotteita kyseisellä summalla, niin saavat edes katteen tilauksen juomista kotiinpäin takaisin.

Norrlog nostanut kuljetuksen hinnan 28€/laatikko.... voi itku! ....itse oon käyttänyt tätä , koska Norrlog käyttää DHL:ää eli ei kuljeta tavaraa kaljarekoissa kuten Fransu....
No tuleeko ne DHL kuljetukset sitten lento vai laivarahdilla, jos ei rekoilla? Kyselee tyhmä :) . Itselle tuli tällä viikolla nopsaan Superalko + Frans tilaus koti ovelle. Maksoi 29,99€ yhden pahvilootan kuljetus. Siis tilasin maanantaina ja tiistaina oli lähtenyt saksasta pahviloota matkaan ja perjantaina ovikello soi.

Viimeksi muokattu:
Alks + Frans.
Ei kannata karmavelkaa ottaa itselleen.. Karma ei unohda..Itse sain kerran ilmaiseksi erään toisen firman tilauksen ja ja annoin olla niin ..ei hyvää tiennyt...

Onko skycargolta tullut mitään vahvistusviestiä/seurantaa mistään kautta? Kuljettaako suomessa posti/matkahuolto/postnord? Tiistaina maksettu ja ei ole mitään kuulunut. Eka kerta kun viinarannasta tilaan, sieltä tuli kyllä että tilaus valmis keskiviikkona.

Onko skycargolta tullut mitään vahvistusviestiä/seurantaa mistään kautta? Kuljettaako suomessa posti/matkahuolto/postnord? Tiistaina maksettu ja ei ole mitään kuulunut. Eka kerta kun viinarannasta tilaan, sieltä tuli kyllä että tilaus valmis keskiviikkona.
Itelle ei oo tullu seurantakoodia koskaan, mutta viime viikolla latasin itse Postnordin sovelluksen johon mennään sähköpostilla sisään. Siellä ainakin näin omat skycargon paketit missä menevät.

Onkos alks(kroatia)+fransu jotain suurempia hidasteluja sitten? Itsellä 7.2. tehty tilaus ja fransulta tuli heti samana päivänä seurantakoodi ja "order is now complete", mutta Matkahuollon seurannassa ei vielä näy vieläkään näin 20.2. pakettia, ennakkotieto vain.
Tottunut siihen noin 1,5 viikon toimitusaikaan kotiovelle. Eipä tässä kiire ole, mutta lähinnä miettii että tarttisko kysellä perään.
Itse tilasin 9.2 saksasta ja kroatiasta paketin, saksan paketti oottanut yli viikon Vantaalla. Ei kuulemma liiku ennenkuin Kroatian paketti tulee vantaalle. Kysyin Fransulta et onko mennyt hukkaan, mut on kuulemma tulossa..

"Ei mennyt läpi tililtä maksu, mutta oli kuitenkin veloitettu. Maksoin luottokortilla, kun halusin lastin himaan ennen kuin loppuu brenkku. Valitin, että haluan tuon tililtä otetun rahan takaisin, kun ei ollut kerran mennyt läpi. Pientä palloittelua ja PDF lähettelyä. Kyselivät molemmista maksuista.
Nyt sitten kävin katsomassa tiliä, niin olivat palauttaneet molemmat? Sekä luottokortille että tilille oli tullut maksu. Mitä tässä pitäisi tehdä? Valittaa, että sain liikaa takaisin? Eivät ole laittaneet sähköpostiin mitään, vaikka sen kautta olemme viesteilleet tuosta tililtä lähteneestä maksusta."
Nämä fransun visamaksut on jääneet menemättä läpi nyt ainakin kesästä asti. Refress näppäimellä saat sen näkyviin mikäli kiinnostaa, mut ainakin mulle riittää matkahuollon "odotamme kuljetettavaksi" ilmoitus. Eilen viimeksi tilattu 9*Carlberg Saksan Superalkosta Visalla ja saman tien lähti näköjään matkaan, eli tavara liikkuu tällä hetkellä nopeammin kuin koskaan. Tilauksia takana kymmeniä.

Ihmettelen kyllä suuresti näitä rahdin hinnan marisioita. Kun liityin palstalle 1,5 vuotta sitten, toimitushinnat oli n.24e, nykyisin 28e. Saa olla kyllä aika sossupuliukko jolle tuo 4e korotus särkee taloutta ja pahoittaa mieltä. Inflaatio vaikuttaa myös muaalla. Tilaaminen kotieteiseen on edelleen perkeleen kannattavaa!

Ihmettelen kyllä suuresti näitä rahdin hinnan marisioita. Kun liityin palstalle 1,5 vuotta sitten, toimitushinnat oli n.24e, nykyisin 28e. Saa olla kyllä aika sossupuliukko jolle tuo 4e korotus särkee taloutta ja pahoittaa mieltä. Inflaatio vaikuttaa myös muaalla. Tilaaminen kotieteiseen on edelleen perkeleen kannattavaa!

Statistiikka

Viestiketjuista
268 930
Jäsenet
76 317
Uusin jäsen
bepo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom