Nyt se sitten sattui kerrankin omalle kohdalle, kuljetusvaurio paketissa, Alksista tilattuna 12 pulloa väkeviä.
Postin seuranta näytti että "Lähetys on puutteellisesti sidottu tai suojattu kuljetusalustalla, pakkausmateriaali on puutteellinen tai lähetys on täysin pakkaamaton. Paikkaamme lähetyksen pakkausta tarvittaessa. Lähetyksen toimitus voi viivästyä päivällä."
Edellinen päivitys oli torstaina 23.1 ja siitä asti jumitti seuraavalle viikolle niin maanantaina otin yhteyttä Postin aspaan chatin kautta että mitenkä tämän kanssa nyt edetään.
Kohtelias ja asiallinen asiakaspalvelija kehotti odottelemaan huomiselle, koska tuon vaurion havaitsemisen jälkeen oli kuulemma lisää skannauksia ja että paketti todennäköisesti lähtee eteenpäin uudelleenpakattuna.
Noh, 29.1 paketti tuli kuin tulikin pakettiautomaattiin. Kotona pakkausta purkaessa tein havainnon että paketti oli todellakin uudelleen pakattu uuteen laatikkoon kuplamuoveineen, 1 pullo puuttui ja Postin henkilökunta oli pakannut sen rikkoontuneen pullon korkin lasijuuren kanssa pikku pakettiin todisteeksi.
Nyt vain herää kysymys että kehtaanko edes tehdä reklamaatiota Fransbergille/Alksille yhden rikkoutuneen pullon takia (arvo 12€) vai antaako vain olla?
Onko muilla vastaavia kokemuksia tästä? Jos vaikka reklamoi tuon, niin heittääkö ne vaikka jonkun kupongin että seuraavalla kerralla ilmainen toimitus tai jotain?
Kiitokset vastauksista etukäteen.
Onhan tässä tullut tilailtua aktiivisesti elintarvikkeita netistä jo vuodesta 2013, nyt ainoa kerta kun jotain sattui jotain negatiivista. Ja tuo rikkoutunut pullo oli siitä halvimmista päästä tässä lastissa, kalleimmat onneksi selviytyivät vaurioitta, eli ei edes vituta yhtään.