Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

superalko+fransberg laitettu eilen. Hirvitti kyllä hinnat, tai oikeammin tilauksen loppusumma. Ei varmaan koskaan ole aiemmin maksanut lähes 90€ oma "perustilaus" kahdesta IPA-laatikosta ja loput punkkuboxeja ja muutama muovilätikkä väkevää. Pakkauskulut alkaa olla ainakin jo törkeän hintaisia superalkolla. Superalko valikoitui lähinnä siksi, että heidän laatikkoon sentään mahtuu vielä edes vähän enemmän kuin se kaksi kaljakoppaa ja bib.

Alksiin oli tullut tarjolle Karl Friedrichin "spessu"oluita pint-ko'ossa ja hinta on sangen kilpailukykyinen (17,99e / 18,99e), oletteko maistaneet? Houkuttaisi laittaa tilausta vetämään. Näistä itselleni tuttu on vain tuo Märzen, joka oli mukavan hetelmäinen kun etelänaapurin Las Vegasissa maistoin. Untappd-arvosanaksi olen antanut vuosia sitten 3,5 / 5.

Alksiin oli tullut tarjolle Karl Friedrichin "spessu"oluita pint-ko'ossa ja hinta on sangen kilpailukykyinen (17,99e / 18,99e), oletteko maistaneet? Houkuttaisi laittaa tilausta vetämään. Näistä itselleni tuttu on vain tuo Märzen, joka oli mukavan hetelmäinen kun etelänaapurin Las Vegasissa maistoin. Untappd-arvosanaksi olen antanut vuosia sitten 3,5 / 5.

Minulle tuli juuri alkuviikosta nuo + October Brew Limited Edition 5.3% ,en ole vielä ehtinyt maistemaan,tänään olisi tarkoitus paria testata saunan yhteydessä.

Nopeasti liikkuu paketit, tiistaina tilattu ja huomenna perjantaina tuodaan lasti kotiovelle. Alkostar+ Fransu kombo.

Statistiikka

Viestiketjuista
267 220
Jäsenet
76 003
Uusin jäsen
Mikko777

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom