Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

Pivana.cz kokemuksia, elokuussa tilattu kaljasatsi.
Monen ruikutuksen ja pyynnön jälkeen Pivana lähetti lokakuun puolessa välissä puolet tilauksesta.
Puolet puuttui.
Todella monta viestiä eri kanavien kautta puuttuvista kaljoista ja lupauksia lupausten perään.
Välillä eivät enää vastanneet mihinkään.
Itse ehdottivat rahan/maksun palautusta pariinkin kertaan, no, arvata saattaa, mitään ei palautunut.
Eikä puuttuvia kaljojakaan näkynyt.
Sivustolla oli varastossakin tilattuja koko ajan tilattavissa.
Tein sitten lopulta joulukuun alussa maksukorttireklamaation omaan luottokorttiyhtiöön ja sain rahani takaisin.
No, tänään sitten postiin ilmestyi noudettavaksi ne puuttuvat kaljat.
Laatikko oli kuin pommin jäljiltä sisältä, laatikko oli märkä ja haisi kaljalle, mutta kaikki sekametelin keskellä olleet tölkit oli ehjiä.
Kuljetustietojen mukaan kaljat oli pakattu matkaan reilu viikko korttireklamaation ja takaisinmaksun jälkeen.
En ikinä enää tilaa firmasta Pivana.cz, se on varma.

IMG_7635.JPG

Morjensta juomien ystävät. Eka postaus, olen laittanut tämän langan vuonna 2019 talteen ja seurannut keskustelua. Olen tilannut säännöllisesti reilun kymmenen vuoden ajan olutta, joten kokemusta on. Kirjauduin, kun haluan kysyä kokemuksia https://bier-wein.de myyjästä. Toi kiinnostaa, kun valikoimissa on Jeveriä, jota hakemalla olen löytänyt vain Juomavarastosta ja pullona, jolloin yhden 24 x 0,33 lasipullon lähetys maksaa 3 tölkkikeissin hinnan. Olen yrittänyt kysyä myyjältä sivuston palautelomakkeella, mutta en ole saanut vastausta.

Morjensta juomien ystävät. Eka postaus, olen laittanut tämän langan vuonna 2019 talteen ja seurannut keskustelua. Olen tilannut säännöllisesti reilun kymmenen vuoden ajan olutta, joten kokemusta on. Kirjauduin, kun haluan kysyä kokemuksia https://bier-wein.de myyjästä. Toi kiinnostaa, kun valikoimissa on Jeveriä, jota hakemalla olen löytänyt vain Juomavarastosta ja pullona, jolloin yhden 24 x 0,33 lasipullon lähetys maksaa 3 tölkkikeissin hinnan. Olen yrittänyt kysyä myyjältä sivuston palautelomakkeella, mutta en ole saanut vastausta.
Siis mitä nyt yrität kysyä myyjältä palautelomakkeen kautta?

Olikos tää salmaripullo joku tarkoituksellinen tarjous/joulutervehdys? Itsellä edellisessä paketissa nimittäin oli ylimääräinen puolen litran salmari.
Kolmessa viime tilauksessa on ollut ilmainen 0,5l 30% salmarikossu pullo mukana. Eli jostain lokakuusta saakka. Ekalla kerralla ihmettelin, että onko käynyt joku virhe heillä, mutta sitten ku seuraavassakin tilauksessa tuli sellainen, ni aattelin että se on heidän tapa kiittää asiakkaitaan. Mut nyt tosiaan tuli toi joulu knapperna karkki pussi ilmaisena viime tilauksessa. En kyl siitäkään valita sen enempää :)

10.12 alksista tilattu pari kuljetuslaatikollista ja norrlogin tarjoushinnalla kuljetti perille keski-suomeen postiin 20.12 noudettavissa. Kaikki ok ei myöskään ylimääräisiä tuotteita..
Olutta ja väkeviä, päiväykset oluissa 5/25-9/25

En ole tänne juurikaan kommentoinut joidenkin besserwisser-tyyppien ikävien kommentointien takia.
Matkahuollon paketin seuranta jumittui tänään juuri alkumetreillä. Ensin piti olla 16.30-18 ja sitten muuttui 18.05-19.05.
Home delivery näemmä siirtynee ens maanantaille. Varmaan syynä keli, palvelunestohyökkäys tai jokin muu. Kärsivällisenä tässä, nou häti. Aikaisemmin no problems.

En ole tänne juurikaan kommentoinut joidenkin besserwisser-tyyppien ikävien kommentointien takia.
Matkahuollon paketin seuranta jumittui tänään juuri alkumetreillä. Ensin piti olla 16.30-18 ja sitten muuttui 18.05-19.05.
Home delivery näemmä siirtynee ens maanantaille. Varmaan syynä keli, palvelunestohyökkäys tai jokin muu. Kärsivällisenä tässä, nou häti. Aikaisemmin no problems.
Lisäys: Homma hoitui klo21-22 ollessani talosaunassa kännyn hälytettyä. Oli ollut kiirettä heillä toimittaa.

Statistiikka

Viestiketjuista
262 188
Jäsenet
74 939
Uusin jäsen
musty

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom