Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis mitä ?Viime vuonna lähettivät tullille jonkun koko tilauhistorian yhden laatikon vuoksi.
Siis mitä nyt yrität kysyä myyjältä palautelomakkeen kautta?Morjensta juomien ystävät. Eka postaus, olen laittanut tämän langan vuonna 2019 talteen ja seurannut keskustelua. Olen tilannut säännöllisesti reilun kymmenen vuoden ajan olutta, joten kokemusta on. Kirjauduin, kun haluan kysyä kokemuksia https://bier-wein.de myyjästä. Toi kiinnostaa, kun valikoimissa on Jeveriä, jota hakemalla olen löytänyt vain Juomavarastosta ja pullona, jolloin yhden 24 x 0,33 lasipullon lähetys maksaa 3 tölkkikeissin hinnan. Olen yrittänyt kysyä myyjältä sivuston palautelomakkeella, mutta en ole saanut vastausta.
Lähettääkö Suomeen ja onko ostoskorissa oleva lähetysmaksu oikea. Laitoin kaksi 24x 0,5 keissiä, pantit ja lähetys, teki jotain 70€. Minulle käypä hinta.Siis mitä nyt yrität kysyä myyjältä palautelomakkeen kautta?
Kolmessa viime tilauksessa on ollut ilmainen 0,5l 30% salmarikossu pullo mukana. Eli jostain lokakuusta saakka. Ekalla kerralla ihmettelin, että onko käynyt joku virhe heillä, mutta sitten ku seuraavassakin tilauksessa tuli sellainen, ni aattelin että se on heidän tapa kiittää asiakkaitaan. Mut nyt tosiaan tuli toi joulu knapperna karkki pussi ilmaisena viime tilauksessa. En kyl siitäkään valita sen enempääOlikos tää salmaripullo joku tarkoituksellinen tarjous/joulutervehdys? Itsellä edellisessä paketissa nimittäin oli ylimääräinen puolen litran salmari.