Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

Liittynyt
18.06.2017
Viestejä
678
FBS/Sky Cargo ilmoittavat että toimittavat ovelle vain etelä, ja keski-suomeen, ja muualle suomeen noutopisteeseen. Onko kukaan tilannut "muualle"? Meneekö tosiaan noutopisteeseen?
 
Liittynyt
05.11.2019
Viestejä
69
13.päivä tilaus tehty kombolla alks+fransberg, kohta tulee paketti. Erikoista että alunperin tilasin kyydin noutopisteeseen mutta tuleekin kotiintoimituksena
 
Liittynyt
05.11.2019
Viestejä
69
13.päivä tilaus tehty kombolla alks+fransberg, kohta tulee paketti. Erikoista että alunperin tilasin kyydin noutopisteeseen mutta tuleekin kotiintoimituksena
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 954
Jos painaa yli 25kg niin tulee kotiin. Joku postin painoraja
Minulla on juuri nyt noudettavissa paketti olutta jonka painoksi on posti merkinnyt 26,1 kg eikä tuoda kotiin vaan pitää hakea postista.Edelliset oli 25,95 kg , 26,05 kg ja 26,2 ,kaikki on pitänyt hakea postista.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 964
Minulla on juuri nyt noudettavissa paketti olutta jonka painoksi on posti merkinnyt 26,1 kg eikä tuoda kotiin vaan pitää hakea postista.Edelliset oli 25,95 kg , 26,05 kg ja 26,2 ,kaikki on pitänyt hakea postista.
3 pakettia tilannu maaliskuun jälkeen, joista 2 ollu yli 25kg ja molemmat on tuotu kotiin vaikka noudolla tilannut
 
Viimeksi muokattu:

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
1 037
Alks + Fransberg toimi taas kuin se kuuluisa junan vessa. Tilaus sisään 11. päivä ja eilen kantoivat kotiovelle. Aivan hyvä vaikkei aivan juhannukseen ehtinyt kun sitä varten oli tottakai vanhaa varastoa vielä jäljellä.
 
Liittynyt
28.01.2020
Viestejä
116
Alko24plussan 12.6 tilatut tarjous kiljut 3x24pack tulivat tänään 26.6 valittuun noutopisteeseen. Eli kahden viikon toimitusajalla vaikka juhannus välissä, ei huono. Fransbergilla kuljetus.
Päiväykset 5/25
 
Liittynyt
27.03.2022
Viestejä
53
3 pakettia tilannu maaliskuun jälkeen, joista 2 ollu yli 25kg ja molemmat on tuotu kotiin vaikka noudolla tilannut
Minä olen taktikoinut niin, että olen valinnut noutopisteeksi automaatin. Niihin automaatteihin on se painoraja, ja siksi ne tuodaan kotiin. Jos oot valinnut Postin toimipisteen, sitten paketti arvatenkin kiikutetaan sinne. Tämä on nyt tosin vain omaa mutua.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 964
Minä olen taktikoinut niin, että olen valinnut noutopisteeksi automaatin. Niihin automaatteihin on se painoraja, ja siksi ne tuodaan kotiin. Jos oot valinnut Postin toimipisteen, sitten paketti arvatenkin kiikutetaan sinne. Tämä on nyt tosin vain omaa mutua.
en tuota tiennyt, laitan aina automaatin
 
Liittynyt
26.05.2024
Viestejä
3
Onkos kukaan saanut Netprisiltä rahoja takaisin? Reklamoin jo 14.6. , mutta vastausta en ole sähköpostiin saanut. En maksanut Paypalilla, vaan Mobilepaylla. Ainut tapa taitaa olla odotella yhteydenottoa Netprisiltä. Oli viimeinen kerta kun itse tai kukaan tuttu kyseiseen firmaan koskee.
 
Liittynyt
27.01.2020
Viestejä
71
Onkos kukaan saanut Netprisiltä rahoja takaisin? Reklamoin jo 14.6. , mutta vastausta en ole sähköpostiin saanut. En maksanut Paypalilla, vaan Mobilepaylla. Ainut tapa taitaa olla odotella yhteydenottoa Netprisiltä. Oli viimeinen kerta kun itse tai kukaan tuttu kyseiseen firmaan koskee.
Mulla vähän vanha (reilu vuosi) kokemus, mutta ainakin itselle jäi "oppirahat" maksettavaksi. Tilasin -23 ystävänpäivän aikoihin ekaa kertaa kyseistä kaupasta ja budbee kuljetuksella. Tuotteita ei koskaan tullut, ja kuljetusliike ei vastnnut mitään mihinkään. Netpris vaan levitteli käsiään. Mobilepay maksutapana, eivätkä hekään voineet rahoja palauttaa kun oli mennyt maksu normaalisti mennyt läpi tai jotain.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 550
Alko24plussan 12.6 tilatut tarjous kiljut 3x24pack tulivat tänään 26.6 valittuun noutopisteeseen. Eli kahden viikon toimitusajalla vaikka juhannus välissä, ei huono. Fransbergilla kuljetus.
Päiväykset 5/25
Mikä tarjous oli? Mun mielestä yksikään A24plus tarjous ei ole ainakaan kuukauteen toiminu..
 
Liittynyt
14.08.2017
Viestejä
2 412
Minä olen taktikoinut niin, että olen valinnut noutopisteeksi automaatin. Niihin automaatteihin on se painoraja, ja siksi ne tuodaan kotiin. Jos oot valinnut Postin toimipisteen, sitten paketti arvatenkin kiikutetaan sinne. Tämä on nyt tosin vain omaa mutua.
Itse tilasin pari viikkoa sitten paketin täyden palvelun Postin toimipaikkaan, mutta silti halusivat tuoda kotiin. Eli ei pitäisi olla riippuvainen noutopisteestä. Isot pojot Postin pojille, kun ehdottivat noutoa terminaalista, sillä muutoin kotiinkuljetus olisi siirtynyt päivällä, juhannuksen jälkeiselle maanantaille.

Postin seurannasta löytyy rivi:
Lähetyksen toimitus voi viivästyä päivällä.
Lähetyksen paino tai mitat ylittävät Postin palveluehtojen mukaiset rajat. Lähetyksen toimitus voi viivästyä päivällä.

Bringin sivuilla lukee Delivery method: Business Pallet.
 
Liittynyt
30.12.2019
Viestejä
70
Tännekin tuli eilen alks+fransberg, tilauksesta meni se pari viikkoa, joku koodi sieltä jossain välissä tuli

Eipä noilla nyt muutamaa viikkoa aiemmin tilaamani alks+norrlogin kanssa toimitusajasta tai pakettien kunnossa eroa ollut, fransberg tais olla vähän edullisempi
 

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
1 037
Tänne tuotiin myös Fransbergin kautta tehty tilaus kotiin asti. Soittivat, että menee yli jonkin painorajan, joten voivat tuoda kotiin asti tai sitten vievät noutopisteeseen. Olin siis valinnut alunperin toimituksen noutopisteeseen.
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 617
Onkos kukaan saanut Netprisiltä rahoja takaisin? Reklamoin jo 14.6. , mutta vastausta en ole sähköpostiin saanut. En maksanut Paypalilla, vaan Mobilepaylla. Ainut tapa taitaa olla odotella yhteydenottoa Netprisiltä. Oli viimeinen kerta kun itse tai kukaan tuttu kyseiseen firmaan koskee.
Ei niiltä mitään saa, eivät vastaile mihinkään viesteihin vaikka miten pommittaisit. Ainoa keino on yrittää saada rahanvälittäjän kautta maksu peruttua.

Itsellä kans puuttui puolet romuista tuossa jokunen kuukausi taaksepäin kun yritin tilata. Maksoin Paypalilla ja osoitin niille miten 25 kilon paketti oli Suomeen tullessa kutistunut puoleen ja sain sitä kautta rahdeista rahat takaisin, vaikka Netprisille liikaa maksoinkin. Ihan ok kompromissi, kun matkalle jääneet tai ei koskaan Netprisiltä edes lähteneet tuotteet olivat jonkin verran sen rahdin arvon alle.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.01.2020
Viestejä
116
Ok no pari päivää vasta mennyt. Hartwallin cool grape näytti olevan, ihan hyvää se on ollut. Mulle kelpaa ja nyt tarjoukses.
Mikä tarjous oli? Mun mielestä yksikään A24plus tarjous ei ole ainakaan kuukauteen toiminu..
11.-12.6 oli ainakin, kun täältä bongasin Maramatiaksen ja sun keskustelun aiheesta sivulla 683 niin oli silloin vielä 6,90€/koppa nyt näkyy olevan 9,90€ sähköpostista en mitään tarjousta löytänyt.
 
Liittynyt
18.06.2017
Viestejä
678
Laitoin itsekin kolme keissiä cool grapea tilaukseen kun halvalla saa. On se jääkylmänä ihan hyvää janojuomaa, varsinkin kun pilkkoo klapeja helteellä. Sitä juomaa kun menee litrakaupalla päivittäin tuossa puuhassa, joten siihen tarkoitukseen ihan passelia juomaa. Joku kalliimpi juoma kävisi jo kukkarolle :p
 
Liittynyt
10.09.2017
Viestejä
597
Mikä tarjous oli? Mun mielestä yksikään A24plus tarjous ei ole ainakaan kuukauteen toiminu..
Laitoin itsekin kolme keissiä cool grapea tilaukseen kun halvalla saa. On se jääkylmänä ihan hyvää janojuomaa, varsinkin kun pilkkoo klapeja helteellä. Sitä juomaa kun menee litrakaupalla päivittäin tuossa puuhassa, joten siihen tarkoitukseen ihan passelia juomaa. Joku kalliimpi juoma kävisi jo kukkarolle :p
Minäkin nuo Cool Grape:t Alko24plus:sta tilasin. 6,90e/laatikko. Hyvin toimi.
Tilaus 12.6, postin noutopisteellä 25.6.
Ensimmäisen kerran eivät olleetkaan ns. omassa pakkauslaatikossa, vaan oudosti muovin sisällä paketoituna avopahvilaatikkoon!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 550
Laitoin itsekin kolme keissiä cool grapea tilaukseen kun halvalla saa. On se jääkylmänä ihan hyvää janojuomaa, varsinkin kun pilkkoo klapeja helteellä. Sitä juomaa kun menee litrakaupalla päivittäin tuossa puuhassa, joten siihen tarkoitukseen ihan passelia juomaa. Joku kalliimpi juoma kävisi jo kukkarolle :p
Vähän offtopiccia mutta itselle ei ainakaan sovi ns. janojuomaksi mikään käymisteitse valmistettu, tulee nopeasti ällöttävä, vellova olo. Koskee myös olutta. Aidossa lonkerossa ei ole tätä ongelmaa kuten ei muissakaan alkoholipitoisissa kunhan ei ole käymisteitse valmistettua.
 
Liittynyt
11.10.2022
Viestejä
42
11.-12.6 oli ainakin, kun täältä bongasin Maramatiaksen ja sun keskustelun aiheesta sivulla 683 niin oli silloin vielä 6,90€/koppa nyt näkyy olevan 9,90€ sähköpostista en mitään tarjousta löytänyt.
Joo 6,90 oli silloin 9.6 Nyt näyttää olevan hinta jo 15,90 Ne taitaa seurata tätä ketjua :lol:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 320
Mulla Alks+Franks. Itselläni ongelma, jonka tuossa mainitsin, jos tavara ei tule perjantaihin mennessä, niin en käytännössä tee niillä mitään. Tuon takia yritin peruuttaa, kun ei tule olemaan vastaanottajaakaan täällä päässä.

Ilmeisesti menevät sitten matkahuollon toimipaikkaan, jossa niitä säilötään 14 päivää, jos maksaa säilytyksestä rahaa ja kun ei haeta, niin lähtee takaisin Saksaan… En tiedä voiko tai kuinka paljon siirtää kotiin toimituksen aikaa, kun lähetys olisi tulossa.

edit: Tiedän olin liian optimistinen 2 viikon toimitusajasta, mutta ketjun juttujen mukaan on ollut ripeää.
Kappas vain. Asioilla on tapana järjestyä. Tänään tuli Matkahuollolta kysymys, että milloinkas toimitetaan ja ensimmäinen aika huomenna aamulla eli jää jopa jokunen tunti pelivaraa.

17pv tilaus
24pv peruutus yritys, kun mitään ei tapahdu.
25pv vastaus, että paketti on tänään noudettu.
28pv limppari ja nami tilaus perillä, todennäköisesti..
 
Liittynyt
18.06.2017
Viestejä
678
Pitääköhän paikkansa että Alko24+ olisi mukamas lähettänyt paketin jo parin tunnin päästä tilauksesta?

ScreenShot001.jpg
 
Liittynyt
28.10.2018
Viestejä
27
Pitääköhän paikkansa että Alko24+ olisi mukamas lähettänyt paketin jo parin tunnin päästä tilauksesta?

Miksei ihan mahollista. Tai sitten he ovat pakanneet sen ja odottaa jossain heidän lähtö terminaalissa tms. On siis noutoa ja toimitusta vaille valmis. Heidän osaltaan "lähetetty"
 
Liittynyt
18.06.2017
Viestejä
678
Miksei ihan mahollista. Tai sitten he ovat pakanneet sen ja odottaa jossain heidän lähtö terminaalissa tms. On siis noutoa ja toimitusta vaille valmis. Heidän osaltaan "lähetetty"
Tätä epäilen itsekin. On vain pakattu valmiiksi noutamista varten. Siihen voi mennä hyvinkin viikon päivät. Eka kerta kun tuolta tilaan, joten en tunne kyseisen puljun käytäntöä. Moni on varmaan tilannut, ja osaa kertoa tarkemmin mitä tuo tarkoittaa.
 
Liittynyt
24.11.2017
Viestejä
61
Laitoin itsekin kolme keissiä cool grapea tilaukseen kun halvalla saa. On se jääkylmänä ihan hyvää janojuomaa, varsinkin kun pilkkoo klapeja helteellä. Sitä juomaa kun menee litrakaupalla päivittäin tuossa puuhassa, joten siihen tarkoitukseen ihan passelia juomaa. Joku kalliimpi juoma kävisi jo kukkarolle :p
Nostan virtuaalista hattua Cool Grapen ostamisesta. Yksi puolikas lava lojui kaapin perällä vuoden päivät ja nekin loput piti juottaa kavereille kun oli niin hirveää tavaraa :D
 
Liittynyt
10.09.2017
Viestejä
597
Kyllä Cool Grape uppoaa, mutta se pitää olla suoraan pakasteesta todella kylmää.
Nyt pihatöiden jälkeen maistuu jo lähes juotavalta!
 
Liittynyt
18.06.2017
Viestejä
678
Nostan virtuaalista hattua Cool Grapen ostamisesta. Yksi puolikas lava lojui kaapin perällä vuoden päivät ja nekin loput piti juottaa kavereille kun oli niin hirveää tavaraa :D
Joo, joku kertoili myös että piti kaataa viemäriin useita slots guld tölkkejä kun ei kelvannut kenellekään. Sekin ihan juotavaa tavaraa mielestäni. Aina löytyy näitä nirppanokkia joille kelpaa vain parasta :p

Asiaan liittyen, noi hartsun 5.5% cool grapet valmistetaan kaikki ilmeisesti tanskassa?
 
Liittynyt
30.12.2019
Viestejä
70
Vähän offtopiccia mutta itselle ei ainakaan sovi ns. janojuomaksi mikään käymisteitse valmistettu, tulee nopeasti ällöttävä, vellova olo. Koskee myös olutta. Aidossa lonkerossa ei ole tätä ongelmaa kuten ei muissakaan alkoholipitoisissa kunhan ei ole käymisteitse valmistettua.
Oletko testannut hapanoluita? Mitä happamampi, sen parempi. Parantaa vatsantoimintaa, ja sopivasti nautittuna pidän jopa terveystuotteena :D

Itsekin joskus cool grapea hommannut kokeen vuoksi alksista, ja siinä se "kiljulonkero" meni missä ginipohjainenkin, vitullista sokerilitkua molemmat, tyyliin yli 50g sokeria litraa kohti. Käymisteitse valmistetussa lonkerossa varmaan vielä enemmän, mikä voi sitten verensokeripiikkien muodossa aiheuttaa erinäisiä probleemia.

Ja onhan jääkylmä ginipohjainen lonkero ihan hyvä silloin tällöin, saunajuomanakin mökkilaiturilla, sitä en kiistä, mutta useampi annos kerralla ei oikein maistu.

Tietääkö muuten kukaan, mistä nettikaupasta saisi hapanoluita, löytyykö vielä saksan toimijoilta mistään edullisemmin, kuin cittarin 3-8eur/tölkki?

Janojuomana moni alkoholiton ja kylmä olut kelpaa itselleni myös hyvin, ja olenpa sitä joskus helteellä juostun maratonin jälkeen ottanut useammankin raikastamaan ja nesteyttämään kroppaa, kun alkoholia ei uskalla moisen suorituksen päälle nauttoa
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 964
Nostan virtuaalista hattua Cool Grapen ostamisesta. Yksi puolikas lava lojui kaapin perällä vuoden päivät ja nekin loput piti juottaa kavereille kun oli niin hirveää tavaraa :D
Kuka tykkää mistäkin, itse tuosta tykkään. Ei muuta lonkeroa tule enään ostettuakaan
 
Liittynyt
23.04.2020
Viestejä
49
Onkos kukaan saanut Netprisiltä rahoja takaisin? Reklamoin jo 14.6. , mutta vastausta en ole sähköpostiin saanut. En maksanut Paypalilla, vaan Mobilepaylla. Ainut tapa taitaa olla odotella yhteydenottoa Netprisiltä. Oli viimeinen kerta kun itse tai kukaan tuttu kyseiseen firmaan koskee.
Tilasin Discandooolta 15.5. 4 laatikkoa olutta ja vasta tänään 1,5kk myöhemmin saapuivat, mutta vain 3 kpl tilatuista. Ihmettelinkin postista hakiessa, kun toinen laatikoista oli vain yhden salkun kokoinen, mutta siinäkin painoksi merkattu 18.4kg.

Maksoin myös Mobilepayllä, mutta minulla siellä luottokortti ja maksutapahtumissa lukee suoraan Discandooo, joten ymmärtääkseni Mobilepay silloin vain maksunvälittäjä ja luottokortin kautta hoituu reklamaatiot. Pääsen tätä melko varmasti pian testaamaan, sillä en usko, että Discandooolta vastaavat minulle mitään puuttuvan olutlaatikon kyselyyn. Eivät ole vastanneet mitään, kun olen kysellyt missä oluet viipyvät.

En suosittele kenellekään enää Netpris tai Discandooo-tilauksia. Meno on todella surkeaksi mennyt siellä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
590
Tilasin Discandooolta 15.5. 4 laatikkoa olutta ja vasta tänään 1,5kk myöhemmin saapuivat, mutta vain 3 kpl tilatuista. Ihmettelinkin postista hakiessa, kun toinen laatikoista oli vain yhden salkun kokoinen, mutta siinäkin painoksi merkattu 18.4kg.

Maksoin myös Mobilepayllä, mutta minulla siellä luottokortti ja maksutapahtumissa lukee suoraan Discandooo, joten ymmärtääkseni Mobilepay silloin vain maksunvälittäjä ja luottokortin kautta hoituu reklamaatiot. Pääsen tätä melko varmasti pian testaamaan, sillä en usko, että Discandooolta vastaavat minulle mitään puuttuvan olutlaatikon kyselyyn. Eivät ole vastanneet mitään, kun olen kysellyt missä oluet viipyvät.

En suosittele kenellekään enää Netpris tai Discandooo-tilauksia. Meno on todella surkeaksi mennyt siellä.
Laita viestiä kuvan kera, eiköhän sieltä hyvitys tule kun virhe käynyt. Montaakaan firmaa tuskin kiinnostaa vastailla kyselyihin koska juomat tulee.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 685
Viestejä
4 293 102
Jäsenet
71 686
Uusin jäsen
Bliblop

Hinta.fi

Ylös Bottom