Olen lukenut palstaa, mutta tämä asia jäi itseltäni pimentoon.Lukisit nyt edes muutaman sivu taaksepäin niin tämäkin asia selviää..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen lukenut palstaa, mutta tämä asia jäi itseltäni pimentoon.Lukisit nyt edes muutaman sivu taaksepäin niin tämäkin asia selviää..
Tämä palsta mainittu roskalehdistössä asian tiimoilta. Sadat suomalaiset saivat tilata alkoholia ulkomailta maksamatta veroja – Verottajan päätös ihmetyttää: “Jätkä voitti verottajan ilman, että näki edes vaivaa”
Siinäkin taas käytiin rajoilla tämän kappaleen kanssa: " Tehovalvonnan aikana verotetut ulkomaalaiset etämyyjät ovat pääsääntöisesti jättäneet verot maksamatta. ", mutta otsikkona oli "Verot valuvat ulkomaille", niin taisi toimittaja ymmärtää, että sinne ne verot maksetaan.
Kyllä mielestäni oli hyvä, että toimittaja on "lukenut pari sivua ketjua taaksepäin", kun on ymmärtänyt monta ketjussa ollut kokonaisuutta, ja siihen vielä tehnyt omaa tutkimusta päälle. Mielestäni hyvä juttu.
Mulla ainakin tulee viesti jossa kerrotaan kääntäjän kautta ettäJos Bowmore 12 maistuu, niin täältä saa noin pari euroa halvemmalla pullon. Ei tarvitse itse järjestää kuljetusta ja se on ilmainen >300€ tilauksille (laitoin ensin 9 pulloa Bowmorea ostoskoriin ja vasta 11 pullon jälkeen näytti ilmaista kuljetusta). Sikäli harvinainen viski, että sitä saa "kaksi yhden hinnalla" pitkäripasen hintaan verrataessa ja vielä kotiin kannettuna.
Mielenkiintoista ainakin viime kuussa tuli heittämällä paketti kotiin ja kuljetus maksettiin samalla (oli ilmainen). Vieläkin näyttää ilmaista toimitusta, kunhan lappaa riittävästi pulloja ostoskoriin. Eikä ole mitään mainintaa muuttuneista säännöistä sivuston kuljetuskustannukset osiossa.Mulla ainakin tulee viesti jossa kerrotaan kääntäjän kautta että
EU-säädösten vuoksi emme valitettavasti voi enää tarjota toimitusta EU-maihin. Vaihtoehtoisesti voit toimittaa tilaamasi tavarat valitsemasi palveluntarjoajan noudettavaksi tällä toimitustavalla. Kun olet tehnyt tilauksesi, saat meiltä sähköpostin, jossa on kaikki tiedot, joita tarvitset noudon varaamiseen.
Jälleen kerran joku IO-techiä seuraava virkaelätti saanut valheellisella uhkailukirjeellään tämänkin kauppiaan uskomaan että koko etämyynti on kiellettyä.Mulla ainakin tulee viesti jossa kerrotaan kääntäjän kautta että
EU-säädösten vuoksi emme valitettavasti voi enää tarjota toimitusta EU-maihin. Vaihtoehtoisesti voit toimittaa tilaamasi tavarat valitsemasi palveluntarjoajan noudettavaksi tällä toimitustavalla. Kun olet tehnyt tilauksesi, saat meiltä sähköpostin, jossa on kaikki tiedot, joita tarvitset noudon varaamiseen.
Mä luulen että pikemminkin kyse siitä että myyjää ei kiinnosta lähteä mihinkää verohimmeleihin mukaan säätämään vaan helpompi panna maita ulos ja jatkaa niiden kanssa kenen kanssa hommat sujuu.Jälleen kerran joku IO-techiä seuraava virkaelätti saanut valheellisella uhkailukirjeellään tämänkin kauppiaan uskomaan että koko etämyynti on kiellettyä.
Alks+Opo tilauksen peruminen ainakin onnistui kivutta, kuten aiemmin jo kerroin, joten tuskin fransunkaan kohdalla mitään ongelmia. Jos olen oikein ymmärtänyt, niin fransu ja opo periaatteessa samoja firmoja.Onko joku peruuttanut Alks+Fransberg tilauksen?
Onnistuuko vallan hyvin vai ei niin hyvin?
Onko joku peruuttanut Alks+Fransberg tilauksen?
Viikkoon ei ole tavarat edes lähteneet ja 0% luokkaa alkaa olemaan todennäköisyys, että olisivat uudellamaalla viimeistään perjantaina.
Alks+Opo tilauksen peruminen ainakin onnistui kivutta, kuten aiemmin jo kerroin, joten tuskin fransunkaan kohdalla mitään ongelmia. Jos olen oikein ymmärtänyt, niin fransu ja opo periaatteessa samoja firmoja.
Itellä sama kombo.Muutama päivä sitte tilattu.Eiköhän ne heinäkuun alkupäivinä tule. Samalla pitää muutama viikko tipatonta. 3 viikkoa putsaa maksaa jo merkittävästi. Se olikin Alkostar/Fransberg.Käytännössä sama.
Samana päivänä tilattu samalla kombolla ja tuli juuri ovelle.Alks + Fransberg tilattu Saksasta 11.6, ei ole vielä liikehdintää ollut. Tuntuu ruuhkaa olevan.
Tilasin tuolta 9.6 eikä kuulunut lähetyksestä niin kyselin sähköpostilla 13.6 mitäpä asialle kuuluu. Eipä vastaa Alko24plus mitään, mutta samana päivänä tuli fransulta ilmoitus jonka tulkitsin niin että tavara olisi haettu. Yhteistyö ? Seuranta ei näytä mitään vielä, mutta ilmeisesti näkyy vasta kun on maassamme.
Eiköhän ne sieltä tule, mutta saa jäädä tuo pulju paitsioon kun eivät viitsi kyselyyn vastata, huonoa asiakaspalvelua.
Alks + OPO Kroatiasta 14.6 ja nyt tuli ilmo, että viikolla 27 jakelu Suomessa. Hitaaksi on mennyt.Alks + Fransberg tilattu Saksasta 11.6, ei ole vielä liikehdintää ollut. Tuntuu ruuhkaa olevan.
Onko joku peruuttanut Alks+Fransberg tilauksen?
Viikkoon ei ole tavarat edes lähteneet ja 0% luokkaa alkaa olemaan todennäköisyys, että olisivat uudellamaalla viimeistään perjantaina.
Alks + OPO Kroatiasta 14.6 ja nyt tuli ilmo, että viikolla 27 jakelu Suomessa. Hitaaksi on mennyt.
Kyllä kolme viikkoa on hidas, kun noin viikossa ennen tuli.Osaako joku sanoa miten pitkät jonot on tuolla kombolla?
Ei ole hitaaksi menny. Juhannusta vietettiin muuallakin kuin Suomessa.
tai siis eihän tämä ole oikeasti naurun asia vaan hassua ja erikoista. Siis kilometrin päässä jonotetaan Systeemiin ja Alkossa ei käy kukaan. Järkeä?Tornion Alko tullut "turhakkeeksi".
Pikkujanoon pikkutilaus! Tuon määrän kun vetäiset jouluun mennessä, niin maksa sanoo silleen kivasti 'poks'Viinarannasta + FBS tuli viikossa kotiovelle, vaikka oli juhannus välissä. Pikkutilaus, vain 3 lavaa lonkeroa. Niillä pärjää jouluun asti, kun edelliset tilattiin tammikuulla
Minulle lava on alkoholista puhuttaessa edelleen se 24 tölkkiä . Mutta pahoittelut, yritetään muistaa jatkossa käyttää tällä foorumilla eri termiä.Pikkujanoon pikkutilaus! Tuon määrän kun vetäiset jouluun mennessä, niin maksa sanoo silleen kivasti 'poks'
Ketjun avausviestissähän nämä jo kerrotaan:
Lava = Eurolava 120x80cm tai 80x120cm kirjoittajasta ja katselijasta riippuen.
Sille on syynsä miksi mitäkin täällä kutsutaan.Minulle lava on alkoholista puhuttaessa edelleen se 24 tölkkiä . Mutta pahoittelut, yritetään muistaa jatkossa käyttää tällä foorumilla eri termiä.
Alks+Opo tilauksen peruminen ainakin onnistui kivutta, kuten aiemmin jo kerroin, joten tuskin fransunkaan kohdalla mitään ongelmia. Jos olen oikein ymmärtänyt, niin fransu ja opo periaatteessa samoja firmoja.
Nämähän tuli kuten pitikin....[Q
Ilmoittavat etteivät toimita mm. Suomeen, eli kuljetus järjestettävä itse, ilmeisesti valikoima erinomainen vai miksi loistava ?
Buy whiskey, rum new hits 2023 | Delias Whiskey Shop GmbH toimittaa myös + järjestää kuljetuksenkin ihan järkihintaan. Muutama Skotti viski lähti taas hyllylle.
Eilen siis meiliä, että peruisin tilauksen. Tänään matkahuollon seuratakoodit…
No mitä siellä matkahuollon seurannassa lukee? Odottavat pakettia, vai onko jo Vantaalla käsittelyssä?
Itselleni tuli seurantakoodi Opolta jo samana päivänä kun tilasin kuljetuksen, ja kun viikon ajan luki matkahuollon seurannasasa "odotamme pakettia", loppui kärsivällisyys ja peruin tilauksen. Ei oltu edes haettu vielä varastolta.
Siis @kekra ja @juhaa teillä on Alks.fi + Opo ja jos seurannan mukaan ei päivity viikossa tilauksen tekemisestä niin perutte tilauksen? Mun kokemus ja ymmärrys on että Alks toimittaa varsin hyvin. Oposta kuljetusliikkeenä mulla ei taida olla isommin kokemusta, mut en mä viikon jälkeen tekisi vielä yhtään mitään. Toki jos on tiedossa että seuranta toimii kuin junan vessa niin sit voi huolestua mutta onhan viikko suhteellisen lyhyt aika kuitenkin.
No tuliko sieltä vastaus siihen perumispyyntöösi? Jos pakettiasi ei ole vielä haettu varastolta, peruminen kyllä onnistuu, eikä paketti tee turhaa matkaa Suomeen.
Itsellä on käynyt niin että mennyt MH:lle tai yhtäkkiä vaan pakettiauto oven takana ja Sergei naureskelee hämmästynyttä oven avaajaa ja antaa paketin kouraan. MH:lle menneet ovat olleet painavampia (26kg), Sergein tuomat alle 20kg.Tuleeko sky-cargon paketit matkahuollolle vai postille? Ei ole mitään kuulunut tilauksen jälkeen, eikä sähköpostiin vastata kun kyselee missä paketti menee.
Itsellä kesti viimeisimmän tilauksen kanssa reilu 2kk, ennen kuin tuli perille. Alkuun muutaman viikon odottelun jälkeen vielä vastailtiin sähköpostiin, että tilaus on noudettu kuljetukseen ja ongelma on kuljetusyrityksen (Norrlog) puolella. Norrlog puolestaan kertoi, etteivät he ole saaneet mitään noutotietoa tilauksesta. Lopuksi sitten A24+:lta väittivät Norrlogin suuntaan, ettei mitään tilausta olisi edes olemassa sähköpostivahvistuksista ja maksutositteista huolimatta...Onko alko24plus paketit tullu ihan normaalisti edelleen? Olen tuolta tilannu joskus vuosi sitten ja hiukan hidas se oli, mutta muuten toimi. SILTI toi on jotenkin niin epäilyttävän näkönen mesta että pitää aina varmistaa
No kyllä sieltä tulee vielä vastaus. Todennäköisesti vielä tänään. Voi olla että pakettia ei ole vielä noudettu.
Kauan toimitusaika oli? Itsellä 2 viikkoa tilauksesta tänään.Itsellä on käynyt niin että mennyt MH:lle tai yhtäkkiä vaan pakettiauto oven takana ja Sergei naureskelee hämmästynyttä oven avaajaa ja antaa paketin kouraan. MH:lle menneet ovat olleet painavampia (26kg), Sergein tuomat alle 20kg.
Reilusta viikosta vajaaseen kolmeen viikkoon ollut, Pirkanmaalle.Kauan toimitusaika oli? Itsellä 2 viikkoa tilauksesta tänään.
Näyttää nyt toimivan? Tuli muuten tuolta paketti perille viikko sitten, hyvin oli pakattu ja oikeat tuotteet löytyi hyvillä päiväyksilläPivana.cz lukee että ”domain is parked”? Ei tainnut olla kovin pitkäikäinen kauppa
Eilen siis meiliä, että peruisin tilauksen. Tänään matkahuollon seuratakoodit… Matkahuolto ei ilmeisesti jätä tälläisiä paketteja ovelle ilman vastaanottavaa henkilöä.