Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

Liittynyt
18.06.2017
Viestejä
664
Päädyin perumaan oman alks+opo tilaukseni kun viikon ajan seisoi Matkahuollon seurannassa "odotamme lähetystä jne". Ei oltu vielä haettu Kroatian varastolta, joten peruminen onnistui kätevästi. Rahatkin palautui vuorokaudessa sekä Klarnalle, että pankkitililleni. Sen puoleen ei valittamista.

Yritin ensin vaihtaa ananaslonkut originaaliin, mutta se ei kuulemma enää onnistunut, mutta koko tilauksen peruminen sensijaan oli edelleen mahdollista. Joten sen tein.

Pitänee käyttää seuraavalla kerralla fransua kun opolla näyttää jumittavan nuo kroatian paketit.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 508
Vaikka pidät tuota roskalehdistönä, niin pitkästä aikaa juttu, jossa ei ollut asiavirheitä. Ja kirjoittakin ymmärsi etämyynnin ja etäoston eron.

Siinäkin taas käytiin rajoilla tämän kappaleen kanssa: " Tehovalvonnan aikana verotetut ulkomaalaiset etämyyjät ovat pääsääntöisesti jättäneet verot maksamatta. ", mutta otsikkona oli "Verot valuvat ulkomaille", niin taisi toimittaja ymmärtää, että sinne ne verot maksetaan.

Kyllä mielestäni oli hyvä, että toimittaja on "lukenut pari sivua ketjua taaksepäin", kun on ymmärtänyt monta ketjussa ollut kokonaisuutta, ja siihen vielä tehnyt omaa tutkimusta päälle. Mielestäni hyvä juttu.

--

Ja etämyynnin säännöt muuttuu kohta, tavoiteaikataulu kai syyskuu, mutta katsellaan. Tästä nykyisestä käytännöstä saa ihmiset nauttia kesän, , mutta sitten voi tullat uudet kujeet ja laskua perässä tilauksista.
Offtopiccina tosin ne uudet etämyynnin säännöt on hyväksi suomalaisille pienpanimoille ja Alkostakin saa kohta kotiinkuljetusta :)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
657
Siinäkin taas käytiin rajoilla tämän kappaleen kanssa: " Tehovalvonnan aikana verotetut ulkomaalaiset etämyyjät ovat pääsääntöisesti jättäneet verot maksamatta. ", mutta otsikkona oli "Verot valuvat ulkomaille", niin taisi toimittaja ymmärtää, että sinne ne verot maksetaan.

Kyllä mielestäni oli hyvä, että toimittaja on "lukenut pari sivua ketjua taaksepäin", kun on ymmärtänyt monta ketjussa ollut kokonaisuutta, ja siihen vielä tehnyt omaa tutkimusta päälle. Mielestäni hyvä juttu.
Näiden toimituksissa on erikseen otsikonkirjoittajat. He keksivät otsikon joka myy klikkauksia välittämättä siitä vastaako se juttua ollenkaan.
 
Liittynyt
24.11.2020
Viestejä
51
Onko alko24plus paketit tullu ihan normaalisti edelleen? Olen tuolta tilannu joskus vuosi sitten ja hiukan hidas se oli, mutta muuten toimi. SILTI toi on jotenkin niin epäilyttävän näkönen mesta että pitää aina varmistaa
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 307
Onko joku peruuttanut Alks+Fransberg tilauksen?
Onnistuuko vallan hyvin vai ei niin hyvin?

Viikkoon ei ole tavarat edes lähteneet ja 0% luokkaa alkaa olemaan todennäköisyys, että olisivat uudellamaalla viimeistään perjantaina.
 
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
93
Jos Bowmore 12 maistuu, niin täältä saa noin pari euroa halvemmalla pullon. Ei tarvitse itse järjestää kuljetusta ja se on ilmainen >300€ tilauksille (laitoin ensin 9 pulloa Bowmorea ostoskoriin ja vasta 11 pullon jälkeen näytti ilmaista kuljetusta). Sikäli harvinainen viski, että sitä saa "kaksi yhden hinnalla" pitkäripasen hintaan verrataessa ja vielä kotiin kannettuna.
Mulla ainakin tulee viesti jossa kerrotaan kääntäjän kautta että

EU-säädösten vuoksi emme valitettavasti voi enää tarjota toimitusta EU-maihin. Vaihtoehtoisesti voit toimittaa tilaamasi tavarat valitsemasi palveluntarjoajan noudettavaksi tällä toimitustavalla. Kun olet tehnyt tilauksesi, saat meiltä sähköpostin, jossa on kaikki tiedot, joita tarvitset noudon varaamiseen.
 
Liittynyt
13.07.2023
Viestejä
33
Mulla ainakin tulee viesti jossa kerrotaan kääntäjän kautta että

EU-säädösten vuoksi emme valitettavasti voi enää tarjota toimitusta EU-maihin. Vaihtoehtoisesti voit toimittaa tilaamasi tavarat valitsemasi palveluntarjoajan noudettavaksi tällä toimitustavalla. Kun olet tehnyt tilauksesi, saat meiltä sähköpostin, jossa on kaikki tiedot, joita tarvitset noudon varaamiseen.
Mielenkiintoista ainakin viime kuussa tuli heittämällä paketti kotiin ja kuljetus maksettiin samalla (oli ilmainen). Vieläkin näyttää ilmaista toimitusta, kunhan lappaa riittävästi pulloja ostoskoriin. Eikä ole mitään mainintaa muuttuneista säännöistä sivuston kuljetuskustannukset osiossa.
 
Liittynyt
07.04.2018
Viestejä
484
Mulla ainakin tulee viesti jossa kerrotaan kääntäjän kautta että

EU-säädösten vuoksi emme valitettavasti voi enää tarjota toimitusta EU-maihin. Vaihtoehtoisesti voit toimittaa tilaamasi tavarat valitsemasi palveluntarjoajan noudettavaksi tällä toimitustavalla. Kun olet tehnyt tilauksesi, saat meiltä sähköpostin, jossa on kaikki tiedot, joita tarvitset noudon varaamiseen.
Jälleen kerran joku IO-techiä seuraava virkaelätti saanut valheellisella uhkailukirjeellään tämänkin kauppiaan uskomaan että koko etämyynti on kiellettyä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 467
Jälleen kerran joku IO-techiä seuraava virkaelätti saanut valheellisella uhkailukirjeellään tämänkin kauppiaan uskomaan että koko etämyynti on kiellettyä.
Mä luulen että pikemminkin kyse siitä että myyjää ei kiinnosta lähteä mihinkää verohimmeleihin mukaan säätämään vaan helpompi panna maita ulos ja jatkaa niiden kanssa kenen kanssa hommat sujuu.
 
Liittynyt
18.06.2017
Viestejä
664
Onko joku peruuttanut Alks+Fransberg tilauksen?
Onnistuuko vallan hyvin vai ei niin hyvin?
Alks+Opo tilauksen peruminen ainakin onnistui kivutta, kuten aiemmin jo kerroin, joten tuskin fransunkaan kohdalla mitään ongelmia. Jos olen oikein ymmärtänyt, niin fransu ja opo periaatteessa samoja firmoja.
 
Liittynyt
10.12.2020
Viestejä
63
Onko joku peruuttanut Alks+Fransberg tilauksen?
Onnistuuko vallan hyvin vai ei niin hyvin?

Viikkoon ei ole tavarat edes lähteneet ja 0% luokkaa alkaa olemaan todennäköisyys, että olisivat uudellamaalla viimeistään perjantaina.

Itellä sama kombo.Muutama päivä sitte tilattu.Eiköhän ne heinäkuun alkupäivinä tule. Samalla pitää muutama viikko tipatonta. 3 viikkoa putsaa maksaa jo merkittävästi. Se olikin Alkostar/Fransberg.Käytännössä sama.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 307
Alks+Opo tilauksen peruminen ainakin onnistui kivutta, kuten aiemmin jo kerroin, joten tuskin fransunkaan kohdalla mitään ongelmia. Jos olen oikein ymmärtänyt, niin fransu ja opo periaatteessa samoja firmoja.
Tyrkkäsin molempiin meiliä tänää katsotaan miten sujuu.

Itellä sama kombo.Muutama päivä sitte tilattu.Eiköhän ne heinäkuun alkupäivinä tule. Samalla pitää muutama viikko tipatonta. 3 viikkoa putsaa maksaa jo merkittävästi. Se olikin Alkostar/Fransberg.Käytännössä sama.
Joo, tässä on ongelmana vain se, että en tulevan perjantain jälkeen tee noilla oikein mitään, eikä kyllä kukaan ole vastaanottamassakaan niitä :)
 
Liittynyt
31.10.2022
Viestejä
26
Alkostore24 + Fransberg = Noin viikossa tuli kamat. Seuranta aika 0, mutta muuten toimii. Kaikki Ok ja ovelle kannettu Matkahuollolla.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 201
Viestejä
4 277 808
Jäsenet
71 630
Uusin jäsen
Kartma

Hinta.fi

Ylös Bottom