Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

alks+opo, 12. päivä tilattu ja 23. päivä saapui laatikko. posti suomen päässä lajitteli ja rekisteriröi useita päiviä ja kertoja taas.

Perjantaina 19.1 tilaus Superalko.de+Opo, eilen tiistaina oli jo noudettavissa.
Olipas nopeaa, viikonloppukin välissä!
Näyttää teille muille kulkevan nuo paketit paremmin. 16.1. aamusta tilaus ja eilen tuli paketti Suomeen. Torstaille tai perjantaille voisi kuvitella saapuvaksi. Eipä siinä, alle 2 viikkoa nyt on vieläkin melko kohtuullinen vauhti :D

Antaako fbs.ee seurantakoodia? Tuli kaupasta viesti että lähetetty mutta kuriiri tilausseurannassa ei ole merkintöjä eikä koodia näy.

Ei tullut mulle ainakaan seurantaa ennen kuin vasta Postnordilta tekstarina arvioitu toimitusaika ovelle.

Viime torstaina tilattu superalko.de + opo, äsken toivat, illalla pitää katsoa, että kaikki tuotteet tuli mitä piti. Ei ollut laatikoissa ylimääräisiä teippejä. :cool:

Viimeksi muokattu:
Ekaa kertaa testattu opoa. Tilaus alksista 6 päivässä kotiovella. Opoa taidan käyttää jatkossakin.

Katsoin tuota superalkoa ja opoa, niin ei mene pakettikoko yksiin. Meneekö tuolla opon L-paketilla superalkosta 3 laatikkoa olutta?

Volts.ee ja latvia superalko tilaus oli 800€ arvonen ja tuli suurin piirtein viikossa ilman ongelmia. Ainoana miinuksena on postnord niin kävin hakemassa lastin suoraan terminaalista.

Nätisti tuli taas ehjänä laatikko perille ,mukana 24x0,3 lasipulloja.Vähän rupesi kuumottolemaan kun Kuopion jakelukeskuksen eilisen aamuyön kahden lajittelun jälkeen seuranta ei päivittynyt,kunnes tänään iltapäivällä kun tuli viesti että paketti on noudettavissa.

16.1. tilaus superalko.de+opo ja tänään 25.1. tuli perille ilman huomauttamista.

Maksoin opolle että toimittavat tuotteet pakettiautomaattiin kun ei ollut kuin yhdestä laatikosta kyse. No ensiksi tuli tieto ettei voida toimittaa sinne vaan paketti viedään paikalliseen postiin. Eipä se mennyt sitten sinnekkään vaan postin kuski kantoi paketin samaan rahaan kotia saakka :tup:

Hei,
Täällä uutena tilaajana katselin superalkon tarjontaa ja hinnat alkoivat hivelee silmiä, niin kyselisin miten tää tilaus+kuljetus pelittää?
Tarkoittaako aina yksi laatikollinen, kun tulee täyteen superalkossa se on OPO:n L koon laatikko?
Eli tuossa testailin tilausta, niin 3 laatikkoon menisi ja n 75kg olis painoa ja L koon loootalla olis toimitus jotain 70 e.

Eli ensin maksu Superalkon tilaukseen ja saan sieltä tilausnumeron jonka ilmoitan OPO:lle ja tämän jälkeen spostilla superalkoon ja ilmoitan OPOn kuljetuksen heille vai hä?
Mites onko tässä jotain riskiä, että tulli tulee välii ja vetelee meitsin tilauksen kurkusta.
Meniks ihan skutsii :D

Hei,
Täällä uutena tilaajana katselin superalkon tarjontaa ja hinnat alkoivat hivelee silmiä, niin kyselisin miten tää tilaus+kuljetus pelittää?
Tarkoittaako aina yksi laatikollinen, kun tulee täyteen superalkossa se on OPO:n L koon laatikko?
Eli tuossa testailin tilausta, niin 3 laatikkoon menisi ja n 75kg olis painoa ja L koon loootalla olis toimitus jotain 70 e.

Eli ensin maksu Superalkon tilaukseen ja saan sieltä tilausnumeron jonka ilmoitan OPO:lle ja tämän jälkeen spostilla superalkoon ja ilmoitan OPOn kuljetuksen heille vai hä?
Mites onko tässä jotain riskiä, että tulli tulee välii ja vetelee meitsin tilauksen kurkusta.
Meniks ihan skutsii :D

Tilaat tietenkin sen verran pienen erän, yksi L-koon laatikko kerrallaan, että on varaa maskaa ne verot suomeen

Hyvin pelittää Bottle of Italy, hyviä edullisia viinejä varastoon. 16.2 tilattu ja nyt 25.2 noudettavissa. Etämyyntiä, sillä kauppa hoitaa kaikki kuljetukseen liittyvän. Cin cin!

A24 opo/dhl/posti ja sen alihankkija. Oli kiva huomata et osa tölkeistä aika solmussa ja vuotanu ympäriinsä. Posti uudelleen pakannu. Rekkula tehty. Onni onnettomuudessa et oli limuja rikkontuneet ni ei niin kyrsi. Syyttävä epäilys kotimaan päähän.

ALKS+OPO Saksasta 2 ltk, tilaus maanantaina ja kuski jätti oven taakse tänään vaikka kovasti luki toimitusajan valinta hommissa, että pitää olla paikalla ja näyttää henkkarit, nopeata toimintaa. Alks+fransu kroatista tilattu myöskin maanantaina ja valitsin postin toimitusajan juuri ensi tiistaille, tilasin kyllä noutopisteeseen, mutta jostain syystä haluavat kuljettaa kotiin. Joka tapauksessa, tavara näköjään liikkuu todella nopeasti tällä hetkellä

Nyt iski paniikki. Alkojuomat.comista olen tilaamassa juomia, mutta minkä kuljetusyhtiön voin valita? OPO ei tarjoa kuljetusta eikä fransberg? Alkojuomat.com näyttää sijaitsevan Liettuassa.

Nyt iski paniikki. Alkojuomat.comista olen tilaamassa juomia, mutta minkä kuljetusyhtiön voin valita? OPO ei tarjoa kuljetusta eikä fransberg? Alkojuomat.com näyttää sijaitsevan Liettuassa.
Kokemusta ei ole, mutta näköjään pakettipojat tarjoaisi sieltä kuljetusta. EDIT: tai sitten ei, tossa puhutaan vaan saksasta EDIT2: näyttäisi nouto-osoite olevan kuitenkin saksassa

Kokemusta ei ole, mutta näköjään pakettipojat tarjoaisi sieltä kuljetusta. EDIT: tai sitten ei, tossa puhutaan vaan saksasta

Siitä löytyi vain huonoa palautetta... Näköjään OPO tarjoaa sittenkin myös pakettien noutoa ja vientiä tuolta, mutta pakettikoot eivät aivan täsmää. Heillä L koon maksipaketti LxWxH: 27x36x40.5 cm (max. 28 kg) ja alkojuomat.com ilmoittaa "Vakiopaketin koko on 45 x 35 x 45 cm ja paino korkeintaan 26 kg"

Siitä löytyi vain huonoa palautetta... Näköjään OPO tarjoaa sittenkin myös pakettien noutoa ja vientiä tuolta, mutta pakettikoot eivät aivan täsmää. Heillä L koon maksipaketti LxWxH: 27x36x40.5 cm (max. 28 kg) ja alkojuomat.com ilmoittaa "Vakiopaketin koko on 45 x 35 x 45 cm ja paino korkeintaan 26 kg"
Juuei pakettipojat on siis viinikauppacomin oma (samat omistaja kuin VK) kuljetuspalvelu, kun toimitus häviää, ilmoittavat vain..ota yhteys suomen tulliin. Toimi pari vuotta sitten ok...älkää vain ottako tätä kusettaa aina.

ALKS+OPO Saksasta 2 ltk, tilaus maanantaina ja kuski jätti oven taakse tänään vaikka kovasti luki toimitusajan valinta hommissa, että pitää olla paikalla ja näyttää henkkarit, nopeata toimintaa. Alks+fransu kroatista tilattu myöskin maanantaina ja valitsin postin toimitusajan juuri ensi tiistaille, tilasin kyllä noutopisteeseen, mutta jostain syystä haluavat kuljettaa kotiin. Joka tapauksessa, tavara näköjään liikkuu todella nopeasti tällä hetkellä

Kenellä liikkuu, ja kenellä ei.. ALKS+OPO Saksasta pe 19. tilattu ja Matkahuolto odottaa edelleen pakettia. Luultavasti perillä ensi keskiviikkona. Itselleni ei ole koskaan tullut kyseisellä kombolla alle 7vrk. Yleensä menee 8-9vrk tänne Meri-Lappiin.

Uskalsitko jo tilata? Onko kukaan muu kokeillut Pivanaa (os. Beerdome)?

YV:llä joku ilmoitti tilanneensa. Sanoin olevani kiinnostunut tiedoista ja ehkä hän kertoo täälläkin, miten meni. Olen melkein sortunut tilaamaan useaan otteeseen, mutta sitten on aina ollut muuta.

En kuitenkaan kehtaa häntä pingata tähän - tulee itse kertomaan, jos haluaa.

Kesäksi viimeistään kyllä maistuisi tsekkiolut.. :P

Jep, laitoin yhden laatikon kamppistilauksen vetämään. Katsotaan miten menee. Talous ei kaadu jos tulee "puoli diesel-tankillista takkiin". Se on pientä verrattuna moneen muuhun.

Okei! Kerrohan sitten, miten meni. Kyllähän Beerdome alkuaikoina oli aivan loistopaikka, en itse muualta tilannutkaan. Oli kuin jouluaatto, kun katselin läpi, mitä kaikkea uutta tulikaan kotiin. :cool:

Onko joku spotannut seltzereitä jossain kaupoissa saldoilla viime aikoina? Alksilla oli joissa vaiheessa mutta enää ei näytä olevan edes listoilla

Norrlog on rosvopulju. Hävitti pakettini eikä korvannut vaikka kuinka vaadin ja useita sp laitoin. Seuranta näytti selvästi että aluksi oli vaurioitunut ja pakataan uudelleen, sitten myöhemmin sisältö vaurioitunut ja palautetaan lähettäjälle. Palautettiin ilmeisesti norrlogille, mulle ei tullut. Kyselin miksi edes ne ehjät ei tulleet mulle.. ei vastausta. Sinne meni liki parisataa norrlogin persuksiin. Ei koskaan enää siihen huijaripuljuun !!!

Norrlog on rosvopulju. Hävitti pakettini eikä korvannut vaikka kuinka vaadin ja useita sp laitoin. Seuranta näytti selvästi että aluksi oli vaurioitunut ja pakataan uudelleen, sitten myöhemmin sisältö vaurioitunut ja palautetaan lähettäjälle. Palautettiin ilmeisesti norrlogille, mulle ei tullut. Kyselin miksi edes ne ehjät ei tulleet mulle.. ei vastausta. Sinne meni liki parisataa norrlogin persuksiin. Ei koskaan enää siihen huijaripuljuun !!!

Luottokorttiyhtiölle disputee vaan

Höpö höpö. Kymmeniä tilauksia takana ja kaikki toiminu. Kerran ei tullu lähetys perille ja korvasivat muitta mutkitta ilman vakuutusta.

Norrlog... never again. Kerroin täällä joskus omista kokemuksista enkä jaksa niitä alkaa toistelee, sillä kertaa oli oma tappio vain 10€ mutta ei kiinnostanut kokeilla enempää tuuria tuon puljun kanssa.

Saavat mun puolesta myydä ylihintaista palveluaan ja lähettää epätoivoisia tarjous viestejä, en sekaannu niiden palveluihin toiste.

Äh, tajusin just että Postin tapoihinhan kuuluu lakkoilla aina hieman muita enemmän. Ovat siis ensi viikolla lakossa torstain ja perjantain. Mennenä tiistaina opo:lta tilattu kuljetus, mutta ilmeisesti vasta perjantaina nytkähti liikkeelle. Onhan tässä toki kolme arkipäivää vielä ennen lakkoilua.

Tuli tilattua kerrankin suoraan siihen noutopisteeseen, johon juomapaketit poikkeusetta päätyy noudettavaksi. Kantapäänkautta opittu, että itseä kaikkein lähimpiin marketteihin ei kannata l-koon pakettia tilata. Aiheuttaa aina 1-2vrk vievän siirtyilyn noutotiskilliseen k-kauppaan hieman etäämpänä.

Tällä postinumeroalueella (00530) on niin helvetisti noita noutopisteitä ja automaatteja, että on ottanut hetken oppia mihin tilaa ja mihin nyt ei ainakaan tilaa.

Höpö höpö. Kymmeniä tilauksia takana ja kaikki toiminu. Kerran ei tullu lähetys perille ja korvasivat muitta mutkitta ilman vakuutusta.
Ei mullakaan ollut ongelmia Norrlog kanssa,mutta ketjussa oli niin pajon muilla vääntämistä ja vastuunpakoilua että päätin vaihtaa kuriiria eikä ole kaduttanut ,kun lisäksi pääsee halvemmalla.

Äh, tajusin just että Postin tapoihinhan kuuluu lakkoilla aina hieman muita enemmän. Ovat siis ensi viikolla lakossa torstain ja perjantain. Mennenä tiistaina opo:lta tilattu kuljetus, mutta ilmeisesti vasta perjantaina nytkähti liikkeelle. Onhan tässä toki kolme arkipäivää vielä ennen lakkoilua.

Tuli tilattua kerrankin suoraan siihen noutopisteeseen, johon juomapaketit poikkeusetta päätyy noudettavaksi. Kantapäänkautta opittu, että itseä kaikkein lähimpiin marketteihin ei kannata l-koon pakettia tilata. Aiheuttaa aina 1-2vrk vievän siirtyilyn noutotiskilliseen k-kauppaan hieman etäämpänä.

Tällä postinumeroalueella (00530) on niin helvetisti noita noutopisteitä ja automaatteja, että on ottanut hetken oppia mihin tilaa ja mihin nyt ei ainakaan tilaa.
Minä olen vältellyt automaatteja kaikilla paketeilla,noista kun ei koskaan tiedä mihin paketti siirretään jos valittu on täynnä,valitettavasti kaikissa kaupoissa ei voi vapaasti valita noutopaikkaa.Kerrankin tilasin 3 pakkauslaatikkoa olutta,yksi tuli mihin piti ja kaksi oli viety n. 5 km päähän.

Opon lähetykset tulleet viime aikoina jostain syystä kotiinkuljetuksena postin toimesta vaikka tilattu noutopisteeseen.

Opon lähetykset tulleet viime aikoina jostain syystä kotiinkuljetuksena postin toimesta vaikka tilattu noutopisteeseen.

Posti ainakin viimetilauksessa salli valita toimituksen oven eteen ilman kuittausta. Tämä on todella odotettu lisä jos se Opolla on jatkossakin saatavilla.

Pienet olutvertailut eilen;

Alkostore24 nostanut euron pari Saksalaisten oluiden hintoja.

Alksissa hinnat eivät itse asiassa enää niin älyttömän kalliit kun ennen, osa jopa alle Alkostoren. Belgiuutuus tölkissä itse asiassa hinnoiteltu todella upeasti. Täältä lähti tilaus.

Superalko lopettaa valikoiman perusteella oluen myynnin tai tekee jotain muuta muutosta. 6.28 € pakkausmaksu nostaa hinnat muutenkin muiden yläpuolelle ellei osta pelkkää päiväysolutta.

Jos toista kustaan silmään,niin ei nuo sun tilaukset paljoo lämmitä.
No samaten jos yhdellä tai kahdella on huonoja kokemuksi ei kannata suurella metelillä haukkua huijarifirmaksi. Omilla kymmenien tilauksien kokeumuksilla ei ole pahaa sanottavaa.
Tääläkin eräs messus suu vaahdossa että ei "nähnyt" tilatessa mistä olis voinu tilata kuljetukselle vakuutuksen vaikka se tulee isolla tilausprosessissa etkä pääse eteenpäin ennenkuin valitset tai olet valitsematta vakuutusta..

Höh. Toivottavasti eivät turhaan yrittele mitään kotiinkuljetuksia. Siihen on ihan pätevä syy miksi nimenomaan kotiinkuljetusta oon vältellyt vaihtoehtoina :mad:

Höh. Toivottavasti eivät turhaan yrittele mitään kotiinkuljetuksia. Siihen on ihan pätevä syy miksi nimenomaan kotiinkuljetusta oon vältellyt vaihtoehtoina :mad:
Mulla ainakin soittivat edellisenä iltana ja kyselivät toimitusaikaa.
Voihan sitä varmaan siinä ehdottaa suoraan noutopisteeseen viemistä.

18.1 tilattu tarjousoluet Alko24Plus+Norrlog ja kotiutui 26.1. Kaikki toimi kuten pitää ja uusi setti tarjousbissejä tulossa :kippis:
Löytyykö sitä kolmatta tarjousolutkeissiä jotenkin? Vai tilaatko vaan yhden normihintasen (max) kahden tarjouskeissin lisäksi? Viimeksi joku tänne vuoti, että sai kolme keissiä alella, mutta nyt ei ole sen koommin näkyny.

Statistiikka

Viestiketjuista
277 355
Jäsenet
77 599
Uusin jäsen
Juuelp

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom