Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näyttää teille muille kulkevan nuo paketit paremmin. 16.1. aamusta tilaus ja eilen tuli paketti Suomeen. Torstaille tai perjantaille voisi kuvitella saapuvaksi. Eipä siinä, alle 2 viikkoa nyt on vieläkin melko kohtuullinen vauhtiPerjantaina 19.1 tilaus Superalko.de+Opo, eilen tiistaina oli jo noudettavissa.
Olipas nopeaa, viikonloppukin välissä!
Antaako fbs.ee seurantakoodia? Tuli kaupasta viesti että lähetetty mutta kuriiri tilausseurannassa ei ole merkintöjä eikä koodia näy.
Menee!Katsoin tuota superalkoa ja opoa, niin ei mene pakettikoko yksiin. Meneekö tuolla opon L-paketilla superalkosta 3 laatikkoa olutta?
testi tilaus alks 12.1 tilaus 3x24 olut kyyti oli se lyhyt nimi en muista, 25e 18.1 haku kaikki ok
Hei,
Täällä uutena tilaajana katselin superalkon tarjontaa ja hinnat alkoivat hivelee silmiä, niin kyselisin miten tää tilaus+kuljetus pelittää?
Tarkoittaako aina yksi laatikollinen, kun tulee täyteen superalkossa se on OPO:n L koon laatikko?
Eli tuossa testailin tilausta, niin 3 laatikkoon menisi ja n 75kg olis painoa ja L koon loootalla olis toimitus jotain 70 e.
Eli ensin maksu Superalkon tilaukseen ja saan sieltä tilausnumeron jonka ilmoitan OPO:lle ja tämän jälkeen spostilla superalkoon ja ilmoitan OPOn kuljetuksen heille vai hä?
Mites onko tässä jotain riskiä, että tulli tulee välii ja vetelee meitsin tilauksen kurkusta.
Meniks ihan skutsii![]()
Kokemusta ei ole, mutta näköjään pakettipojat tarjoaisi sieltä kuljetusta. EDIT: tai sitten ei, tossa puhutaan vaan saksasta EDIT2: näyttäisi nouto-osoite olevan kuitenkin saksassaNyt iski paniikki. Alkojuomat.comista olen tilaamassa juomia, mutta minkä kuljetusyhtiön voin valita? OPO ei tarjoa kuljetusta eikä fransberg? Alkojuomat.com näyttää sijaitsevan Liettuassa.
Kokemusta ei ole, mutta näköjään pakettipojat tarjoaisi sieltä kuljetusta. EDIT: tai sitten ei, tossa puhutaan vaan saksasta
Juuei pakettipojat on siis viinikauppacomin oma (samat omistaja kuin VK) kuljetuspalvelu, kun toimitus häviää, ilmoittavat vain..ota yhteys suomen tulliin. Toimi pari vuotta sitten ok...älkää vain ottako tätä kusettaa aina.Siitä löytyi vain huonoa palautetta... Näköjään OPO tarjoaa sittenkin myös pakettien noutoa ja vientiä tuolta, mutta pakettikoot eivät aivan täsmää. Heillä L koon maksipaketti LxWxH: 27x36x40.5 cm (max. 28 kg) ja alkojuomat.com ilmoittaa "Vakiopaketin koko on 45 x 35 x 45 cm ja paino korkeintaan 26 kg"
ALKS+OPO Saksasta 2 ltk, tilaus maanantaina ja kuski jätti oven taakse tänään vaikka kovasti luki toimitusajan valinta hommissa, että pitää olla paikalla ja näyttää henkkarit, nopeata toimintaa. Alks+fransu kroatista tilattu myöskin maanantaina ja valitsin postin toimitusajan juuri ensi tiistaille, tilasin kyllä noutopisteeseen, mutta jostain syystä haluavat kuljettaa kotiin. Joka tapauksessa, tavara näköjään liikkuu todella nopeasti tällä hetkellä
Zdenka pisti uutiskirjeessä joulutoivotukset. Ei pitäisi tilata sieltä, vaan pitäisi oppia virheistä. Kohta tilaan sieltä.
Uskalsitko jo tilata? Onko kukaan muu kokeillut Pivanaa (os. Beerdome)?
Jep, laitoin yhden laatikon kamppistilauksen vetämään. Katsotaan miten menee. Talous ei kaadu jos tulee "puoli diesel-tankillista takkiin". Se on pientä verrattuna moneen muuhun.Uskalsitko jo tilata? Onko kukaan muu kokeillut Pivanaa (os. Beerdome)?
Jep, laitoin yhden laatikon kamppistilauksen vetämään. Katsotaan miten menee. Talous ei kaadu jos tulee "puoli diesel-tankillista takkiin". Se on pientä verrattuna moneen muuhun.
Norrlog on rosvopulju. Hävitti pakettini eikä korvannut vaikka kuinka vaadin ja useita sp laitoin. Seuranta näytti selvästi että aluksi oli vaurioitunut ja pakataan uudelleen, sitten myöhemmin sisältö vaurioitunut ja palautetaan lähettäjälle. Palautettiin ilmeisesti norrlogille, mulle ei tullut. Kyselin miksi edes ne ehjät ei tulleet mulle.. ei vastausta. Sinne meni liki parisataa norrlogin persuksiin. Ei koskaan enää siihen huijaripuljuun !!!
Höpö höpö. Kymmeniä tilauksia takana ja kaikki toiminu. Kerran ei tullu lähetys perille ja korvasivat muitta mutkitta ilman vakuutusta.Norrlog on rosvopulju. Hävitti pakettini eikä korvannut vaikka kuinka vaadin ja useita sp laitoin. Seuranta näytti selvästi että aluksi oli vaurioitunut ja pakataan uudelleen, sitten myöhemmin sisältö vaurioitunut ja palautetaan lähettäjälle. Palautettiin ilmeisesti norrlogille, mulle ei tullut. Kyselin miksi edes ne ehjät ei tulleet mulle.. ei vastausta. Sinne meni liki parisataa norrlogin persuksiin. Ei koskaan enää siihen huijaripuljuun !!!
Jos toista kustaan silmään,niin ei nuo sun tilaukset paljoo lämmitä.Höpö höpö. Kymmeniä tilauksia takana ja kaikki toiminu. Kerran ei tullu lähetys perille ja korvasivat muitta mutkitta ilman vakuutusta.
Ei mullakaan ollut ongelmia Norrlog kanssa,mutta ketjussa oli niin pajon muilla vääntämistä ja vastuunpakoilua että päätin vaihtaa kuriiria eikä ole kaduttanut ,kun lisäksi pääsee halvemmalla.Höpö höpö. Kymmeniä tilauksia takana ja kaikki toiminu. Kerran ei tullu lähetys perille ja korvasivat muitta mutkitta ilman vakuutusta.
Minä olen vältellyt automaatteja kaikilla paketeilla,noista kun ei koskaan tiedä mihin paketti siirretään jos valittu on täynnä,valitettavasti kaikissa kaupoissa ei voi vapaasti valita noutopaikkaa.Kerrankin tilasin 3 pakkauslaatikkoa olutta,yksi tuli mihin piti ja kaksi oli viety n. 5 km päähän.Äh, tajusin just että Postin tapoihinhan kuuluu lakkoilla aina hieman muita enemmän. Ovat siis ensi viikolla lakossa torstain ja perjantain. Mennenä tiistaina opo:lta tilattu kuljetus, mutta ilmeisesti vasta perjantaina nytkähti liikkeelle. Onhan tässä toki kolme arkipäivää vielä ennen lakkoilua.
Tuli tilattua kerrankin suoraan siihen noutopisteeseen, johon juomapaketit poikkeusetta päätyy noudettavaksi. Kantapäänkautta opittu, että itseä kaikkein lähimpiin marketteihin ei kannata l-koon pakettia tilata. Aiheuttaa aina 1-2vrk vievän siirtyilyn noutotiskilliseen k-kauppaan hieman etäämpänä.
Tällä postinumeroalueella (00530) on niin helvetisti noita noutopisteitä ja automaatteja, että on ottanut hetken oppia mihin tilaa ja mihin nyt ei ainakaan tilaa.
Opon lähetykset tulleet viime aikoina jostain syystä kotiinkuljetuksena postin toimesta vaikka tilattu noutopisteeseen.Tuli tilattua kerrankin suoraan siihen noutopisteeseen, johon juomapaketit poikkeusetta päätyy noudettavaksi. Kantapäänkautta opittu, että itseä kaikkein lähimpiin marketteihin ei kannata l-koon pakettia tilata. Aiheuttaa aina 1-2vrk vievän siirtyilyn noutotiskilliseen k-kauppaan hieman etäämpänä.
Opon lähetykset tulleet viime aikoina jostain syystä kotiinkuljetuksena postin toimesta vaikka tilattu noutopisteeseen.
No samaten jos yhdellä tai kahdella on huonoja kokemuksi ei kannata suurella metelillä haukkua huijarifirmaksi. Omilla kymmenien tilauksien kokeumuksilla ei ole pahaa sanottavaa.Jos toista kustaan silmään,niin ei nuo sun tilaukset paljoo lämmitä.
Höh. Toivottavasti eivät turhaan yrittele mitään kotiinkuljetuksia. Siihen on ihan pätevä syy miksi nimenomaan kotiinkuljetusta oon vältellyt vaihtoehtoinaOpon lähetykset tulleet viime aikoina jostain syystä kotiinkuljetuksena postin toimesta vaikka tilattu noutopisteeseen.
Mulla ainakin soittivat edellisenä iltana ja kyselivät toimitusaikaa.Höh. Toivottavasti eivät turhaan yrittele mitään kotiinkuljetuksia. Siihen on ihan pätevä syy miksi nimenomaan kotiinkuljetusta oon vältellyt vaihtoehtoina![]()
Löytyykö sitä kolmatta tarjousolutkeissiä jotenkin? Vai tilaatko vaan yhden normihintasen (max) kahden tarjouskeissin lisäksi? Viimeksi joku tänne vuoti, että sai kolme keissiä alella, mutta nyt ei ole sen koommin näkyny.18.1 tilattu tarjousoluet Alko24Plus+Norrlog ja kotiutui 26.1. Kaikki toimi kuten pitää ja uusi setti tarjousbissejä tulossa![]()
Paljonko tuli postikuluja 12 pullon laatikolle ja järjestääkö kauppa itse kuljetuksen?Laitoin Bottle of Italysta 12 pullon tilauksen tuleen. Olen tässä aloitellut Coctailien tekoa, niin piti raaka-aineita kotibaariin saada.
Googlettelin löytyiskö tonne alekoodeja. Tuolta löysin 15% koodi joka toimi.
www.greenpromocode.com/coupons/bottle-of-italy/
Koodi: 9VDF2OCK50