Shippiiltä ei vieläkään kahteen yrittämään vastausta 16.1 tilaukseeni, mutta Budbeelta seuraavanlainen:No, tuonne <Asiakaspalvelu - Budbee >pistin chat-viestin lähetyksestä. Chat ja asiakaspalvelu aktivoituu ens ma.
Kiitos viestistäsi!
Näen, että tilauksesi on rekisteröity Budbee-toimitukseksi Shippiin toimesta, mutta se ei vielä ole saapunut Budbeelle. Kun tilaus lajitellaan sinua lähimpänä olevassa terminaalissa, varataan sille samalla toimitus. Saat tästä ilmoituksen tekstiviestitse tai Budbee-sovelluksessa, mikäli sinulla on se käytössäsi. Pääset silloin myös tarvittaessa siirtämään toimituksen toiselle päivälle.
Huomioithan, että Shippiin tilauksissa voi kestä jopa kaksi viikkoa, ennen kuin paketit ovat saapuneet Suomeen toimitettaviksi. Valitettavasti emme näe pakettien sijaintitietoja, ennen kuin ne ovat saapuneet Budbeen terminaaliin Helsinkiin, missä ne ensimmäisen kerran skannataan Budbeen toimesta. Paketit kuljetetaan laivarahtina Saksasta Suomeen.
Jos toimituksesi rekisteröinnistä on kulunut reilusti yli kaksi viikkoa, voit olla yhteydessä Shippiihin asiasta (contact@shippii.com). Muussa tapauksessa suosittelemme odottamaan.
Ystävällisin terveisin,
Ira - Budbee

