Itellä netpris tilaus tehty 8.8 ja samana päivänä shippii toimitus tilattu netprisin ohjeiden mukaan. DHL tracking code tuli pian, mutta edelleen ”label created” tilassa. Olin yhteydessä netprisiin ja kuulemma paketti ollut odottelemassa varastolla 13.8 alkaen ja pesevät kätensä asiasta, koska heillä ei ole mitään tekemistä toimituksen kanssa (eipä vissiin…).
Ei kyllä nyt oikein vakuuta. Laitoin kyssäriä myös shippiille, mutta eivät ole vielä vastanneet. Mitähän tässä nyt kannattaisi tehdä…
Se on kyllä outoa, jos paketti ei koskaan lähtenyt varastolta, vaikka kuljetus on tilattu. Saitko netprisiltä sähköpostin missä sanotaan, että tuotteet ovat lähteneet varastolta?
Netprisiltä on turha odottaa apua asian suhteen, koska he yrittävät mieltää liiketoimensa etäostoksi, siksi pesevät kätensä koko asiasta. Itse tein tilauksen päivän tuon sinun tilauksen jälkeen ja edelleenkin on pelkkä rahtikirja luotu, tosin minä sain netprisiltä varmistuksen, että tavarat ovat kanssa lähteneet varastolta.
Itsekin käytin samaa kaavaa, paketti on vain jumahtanut jonnekin niin otin kuriirifirmaan yhteyttä ja vieläkin on ollut pelkkää hiljaisuutta. Itse riitautan asian ensi viikolla, koska ei näin voi toimia, saapa nähdä korvaako shippii yhtään mitään.
Olisin sen jälkeen koettanut tilata uudestaan netprisiltä käyttäen shippiitä, mutta eri kuriiripalvelua, mutta näyttää pahasti siltä, että ei väliä mitä kuriiripalvelua käyttää niin paketit vain jäävät johonkin.
Lisäys:
Itsellä tilaus meni näin: Netpris--->Shippii--->UPS