- Liittynyt
- 10.12.2016
- Viestejä
- 546
Kirjoitin hiljattain siitä, että ekaa kertaa osui kohdalle rikkoutunut laatikko. Toimitus oli Shippiin/UPS:n kautta. Käytännössä laatikko oli ottanut osumaa, jonka johdosta viiniboksi oli rikkoutunut täysin, vuotanut muiden viiniboksien päälle ja aiheuttanut niihin "vesivahingon". Otin yhteyttä Shippiihin asian tiimoilta. Tein ensin reklamaation (henkilötiedot, paljon kuvia laatikosta ja tuotteista, kuvaus vahingosta, tilaus- ja seurantanumero jne.) heidän online-kaavakkeen kautta, mutta otin myös yhteyttä sähköpostitse, jotta varmasti asia hoituu nopeasti. Tein lopulta reklamaation myös sitä kautta.
Tänään sitten tuli päätös ja minulle hyvitettiin sekä laatikon sisältö että rahtikulut. Näin ollen voin Shippiin osalta sanoa, että homma todellakin toimii. Pitää myös kiittää hyvää onnea siitä, että juuri tämä tilauskerta oli eka kerta, jolloin satuin ottaan lähetykseen vakuutuksen (Shippii tarjos ekaa kertaa, tais maksaa euron).
Tänään sitten tuli päätös ja minulle hyvitettiin sekä laatikon sisältö että rahtikulut. Näin ollen voin Shippiin osalta sanoa, että homma todellakin toimii. Pitää myös kiittää hyvää onnea siitä, että juuri tämä tilauskerta oli eka kerta, jolloin satuin ottaan lähetykseen vakuutuksen (Shippii tarjos ekaa kertaa, tais maksaa euron).