Ite en ota koskaan autoon vakuutusta, eikä oo tarvinnu katua.
Mutta vakavasti: tästä ketjusta perstuntumalla saatu tuo käsitys Norrlogista. Ei ole henkilökohtaisesti myöskään ollut ongelmaa särkyneistä paketeista, eli yhteensä korkeintaan kaksi kertaa ollu tölkkejä rikki ja kokonaismäärä jää alle viiteen tölkkiin. Tarkistin nyt, niin oli Shippiin / UPS:n lähetys, ainoa kerta, jolloin oli useampi tölkki rikki (2 tai 3).
Ja näihin tilauksiin otin nyt eka kerran vakuutuksen, kun tuo yksi euro (1€) parin sadan euron tilauksessa ei tuntunut enää merkittävältä lisältä. Sen sijaan, jos kuriirifirma siinä vaiheessa, kun alkoholit on ostettu ja maksettu, kertookin, että "lälläslää, kuljetuksen hintapa onkin enemmän kuin kerromme hinnastossa, toivottavasti tämä sopii erinomaisesti sinulle", niin vastaan, että ei käy minulle, enkä usko, että moni muukaan iloitsee tämmösestä bisnesmallista, ja vaihdan kuljetusfirmaa, lopullisesti.
Ja päivitys ed. viestiin: Alkostar-Fransberg-paketti sortteerimiskeskuksessa, jee. (Keskivertonormisuomalainen on kaikkeen tyytyväinen ja siten maailman onnellisin ihminen, mutta ite poikkeusyksilönä ajattelen, että kyllä nämä ihan kaikki juomia tuovat kuljetusfirmat ovat hinta/laatusuhteeltaan huonoja. Näissä keskimäärin maksetaan nopean kuljetuksen hinta hitaasta kuljetuksesta ja lisäksi silloin tällöin kuljetus on superhidas ja toisinaan paketti hajoaa tai häviää ja asiakaspalvelu toimii härkävankkurilähettien nopeudella.)