Saan kyllä pahoja vaikutteita sinulta. Hieman parempia rommeja on aiemmin tullut tilattua kommenttiesi perusteella. Nyt innostuin vielä tuosta halvemmasta Havana Clubista alkuviikon ALKS-tilauksen jatkoksi. Tilasin tosin nyt Alkostarista, jossa hinta oli vielä euron edullisempi, eli puolella tusinalla putelilla 6 euron säästö. Myös Angosturaa lähti pullo tilaukseen, jossa hinta sama kuin ALKS:ssä. Sitä onkin entuudestaan yksi pullo hyllyssä. Laatikon lopun täytti pari pulloa vaaleaa Havanaa ja tilauksen heikoimpana lenkkinä tarjouskampiksesta kolme pulloa vaaleaa Bacardia.
Taas toki mietin, että mihin hittoon mä näitä väkeviä hamstraan, kun kulutus on kohtuullisen maltillista. Mutta nyt kun paljon puhutaan miten suojautua inflaatiota vastaan, niin ehkä viinavarastot on sellainen hankintaerä? Ainakin rahtikustannukset nousee selvästi perusinflaatiota nopeammin.
Rahtikulut tulee kyllä vain nousemaan, tuossa olen samaa mieltä. Ja väkevissähän ei "parasta ennen" päiväystä käytännössä ole niin miksikäs ei hommaa vähän bufferivarastoon omaan käyttöön.
Ja sitähän ei koskaan tiedä mikä kauppa yhtäkkiä lopettaa toimittamisen Suomeen, esimerkkinä nuo BerlinBottle ja Vinosonline.
Olivat ainakin meikäläiselle ihan ykköskauppoja niin pitkään kun sitä hupia riitti.
Hyh, Bacardin vaaleaa en kyllä itse pysty käyttämään sitten ikinä, mutta makuasioitahan nämä ovat.