Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

Liittynyt
28.10.2021
Viestejä
212
AS24+Shippii+Budbee. Tilaus 19.1 sekä AS24 ja Shippii ja maksu paypal'illa. Kahden laatikon tilaus. Missään seurannassa ei tapahdu mitään. Tracking number on "undefined". Aikaahan tässä ei nyt toki ole vielä kauaa kulunut, mutta tuota budbee opitiota käytin sen olettamuksen kanssa että kyseessä olisi nopeahko toimitusmuoto.
Oliko tässä jotain sellaista että nuo seurannat päivittyvät vasta silloin kun toimitus on isänmaan kamaralla?
Itsellä samanlainen setti, mutta tehty päivää aikaisemmin.
Niin ikään samanlainen setti, ja tilaus tehty. 17.1, eikä ole vielä tullut

Budbeessa on tosiaan se huono puoli, että heillä ei ole minkänlaaista lähetysseurantaa, vaan tieto tulevasta paketista tulee vasta, kun lähetys on Suomessa.
 
Liittynyt
02.01.2018
Viestejä
822
Niin ikään samanlainen setti, ja tilaus tehty. 17.1, eikä ole vielä tullut

Budbeessa on tosiaan se huono puoli, että heillä ei ole minkänlaaista lähetysseurantaa, vaan tieto tulevasta paketista tulee vasta, kun lähetys on Suomessa.
Itsellä 15.1 tilattu ja myös peruttu samana päivänä. Alkostore 24 kyllä palautti rahat nopeasti. Shippiii ei ole vieläkään palauttanut mitään. Vetoavat että paketit noudettu ja kuljetuksessa. Epäilen vahvasti. Eiköhän tuo ole jonkun systeemin luoma tila vai mitä tää on?
Taidan odotella vielä viikon ja uutta disputea Paypaliin.
 
Liittynyt
17.01.2022
Viestejä
15
Itsellä nyt roikkunut kaksi viikkoa ilman mitään elonmerkkejä. Laitoin Shippiille kyselyä viime keskiviikkona ja vastasivat eilen saman tarinan kuin jollekin muullekin täällä että pahvit on lähetetty Nielsenille ja heidän pitäisi tehdä jotain. Pitää nyt seuraavaksi laittaa Nielsenille viestiä ja kiusata heitä asian suhteen ja sitten varmaan pitää kokeilla UPS:ää myös. Oliko kukaan ollut vielä yhteydessä Nielsenille suoraan mitä tuumaavat tilanteesta?
Nielseniltä vastailivat ja totesivat että olisi kyllä jo pitänyt olla tuotteet minulla. Lupasivat tarkistaa heidän käyttämältään pakkausyritykseltä ja palaavat asiaan.

Odotetaan mielenkiinnolla, tosin tuo pullo24 spektaakkeli vaikuttaa paljon hauskemmalta. Pitäisikö yrittää vielä tilata ihan kokeeksi että pääsisi mukaan harjoitukseen :)
 
Liittynyt
12.10.2018
Viestejä
846
Nielseniltä vastailivat ja totesivat että olisi kyllä jo pitänyt olla tuotteet minulla. Lupasivat tarkistaa heidän käyttämältään pakkausyritykseltä ja palaavat asiaan.

Odotetaan mielenkiinnolla, tosin tuo pullo24 spektaakkeli vaikuttaa paljon hauskemmalta. Pitäisikö yrittää vielä tilata ihan kokeeksi että pääsisi mukaan harjoitukseen :)

Kannattaa pyytää tarjous isommasta erästä ja Klarna ehdottomasti että saat lisää raportoitavaa ;)
 
Liittynyt
06.08.2020
Viestejä
1 432
Käänteet senkun vaan Pullo24:ssa jatkuu. Pakko lainata omaa viestiäni muutaman päivän takaa.
Mun taas tekisi mieleni siteerata omia muutaman viikon takaisia kommenttejani liittyen saman firman toisen brändin ViiniVodkan asiakasarvosteluihin: ViiniVodka - Alkoholia-netista.info

Mutta mitäpä noista ilakoimaan. Toivottavasti asiat kääntyvät kaikilla parhain päin, ja varmastikin sieltä Klarnan kautta saa tappelemalla maksut mitätöityä. Ihan turhaa stressiä ja työtä se jokaiselle kuitenkin aiheuttaa.

Itse olen tilannut tähän asti, ja tilailen vastedeskin juomani hyvien asiakaskokemusten kaupoista. Ja siksi onkin hienoa, että tällaisilta foorumeilta ja esim. juuri edellä linkittämältäni sivustolta noita kokemuksia on luettavissa.
 
Liittynyt
24.05.2021
Viestejä
465
Nielseniltä vastailivat ja totesivat että olisi kyllä jo pitänyt olla tuotteet minulla. Lupasivat tarkistaa heidän käyttämältään pakkausyritykseltä ja palaavat asiaan.

Odotetaan mielenkiinnolla, tosin tuo pullo24 spektaakkeli vaikuttaa paljon hauskemmalta. Pitäisikö yrittää vielä tilata ihan kokeeksi että pääsisi mukaan harjoitukseen :)
Luulen et tuosta on hauskuus kaukana. Esim olutmiehen kohdalla tonnista kyse
 
Liittynyt
28.10.2021
Viestejä
212
Mun taas tekisi mieleni siteerata omia muutaman viikon takaisia kommenttejani liittyen saman firman toisen brändin ViiniVodkan asiakasarvosteluihin: ViiniVodka - Alkoholia-netista.info

Mutta mitäpä noista ilakoimaan. Toivottavasti asiat kääntyvät kaikilla parhain päin, ja varmastikin sieltä Klarnan kautta saa tappelemalla maksut mitätöityä. Ihan turhaa stressiä ja työtä se jokaiselle kuitenkin aiheuttaa.

Itse olen tilannut tähän asti, ja tilailen vastedeskin juomani hyvien asiakaskokemusten kaupoista. Ja siksi onkin hienoa, että tällaisilta foorumeilta ja esim. juuri edellä linkittämältäni sivustolta noita kokemuksia on luettavissa.
Ei siis ollut tarkoitus ilkkua tai olla millään tavalla vahingoniloinen. Sen verran vaan on paljon tullut käänteitä ja selittelyjä tämän Pullo24:n tapauksessa, että homma alkoi mennä jo huvittavaksi.

Mutta joo, toivottavasti kukaan ei tuon huijauksen takia menettänyt rahojaan ja saavat mahdolliset Klarna-laskut mitätöityä.
 
Liittynyt
12.10.2018
Viestejä
846
Mun taas tekisi mieleni siteerata omia muutaman viikon takaisia kommenttejani liittyen saman firman toisen brändin ViiniVodkan asiakasarvosteluihin: ViiniVodka - Alkoholia-netista.info

Mutta mitäpä noista ilakoimaan. Toivottavasti asiat kääntyvät kaikilla parhain päin, ja varmastikin sieltä Klarnan kautta saa tappelemalla maksut mitätöityä. Ihan turhaa stressiä ja työtä se jokaiselle kuitenkin aiheuttaa.

Itse olen tilannut tähän asti, ja tilailen vastedeskin juomani hyvien asiakaskokemusten kaupoista. Ja siksi onkin hienoa, että tällaisilta foorumeilta ja esim. juuri edellä linkittämältäni sivustolta noita kokemuksia on luettavissa.

Taitaa olla niin että lisääntyneet viime aikoina nämä erikoiset kaupat.

Itse tilasin pienen tilauksen kun en ehtinyt kuulemaan tästä "Sergein touhusta" ja Klarna oli se juttu miksi uskalsin tilata.

Hyvä sinänsä että on itse voinut työkavereita varoittaa. Joku oli jo ihmetellyt tuota Viinivodka sivuakin viimeksi eilen.

Ja vaikka juomat tulisivatkin niin jokainen voi miettiä kannattaako tilata uudelleen.

No lisätään vielä että "uskon juomien saapuvan koska haluan uskoa niin" :cool:
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
600
Niin ikään samanlainen setti, ja tilaus tehty. 17.1, eikä ole vielä tullut

Budbeessa on tosiaan se huono puoli, että heillä ei ole minkänlaaista lähetysseurantaa, vaan tieto tulevasta paketista tulee vasta, kun lähetys on Suomessa.
Heti kun vähän manaa, niin äsken tuli Budbeelta viestiä ja huomenna toimitus.
 
Liittynyt
23.09.2021
Viestejä
134
Taitaa olla niin että lisääntyneet viime aikoina nämä erikoiset kaupat.

Itse tilasin pienen tilauksen kun en ehtinyt kuulemaan tästä "Sergein touhusta" ja Klarna oli se juttu miksi uskalsin tilata.

Hyvä sinänsä että on itse voinut työkavereita varoittaa. Joku oli jo ihmetellyt tuota Viinivodka sivuakin viimeksi eilen.

Ja vaikka juomat tulisivatkin niin jokainen voi miettiä kannattaako tilata uudelleen.

No lisätään vielä että "uskon juomien saapuvan koska haluan uskoa niin" :cool:
ReportFraud.ftc.gov / Nettivinkki - Poliisi Tuonne vaan ilmoitusta jos tavaraa ei ala näkyä eikä rahoja palaudu tilille. Saadaanpahan sivu alas ettei foorumin ulkopuolisilta Sergei vohki rahoja.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.05.2021
Viestejä
465
Liittynyt
09.12.2020
Viestejä
90
Eilen otti Klarna yhteyttä taukotilassa olevasta laskusta ja kyseli lisätietoja jotka annoin ja tännään tuli tälläinen päätös.
Taisi mennä rahat ja jäädä juomat saamatta.
Uskoisin että tuossa on Klarnan puolelta puhdas väärinkäsitys, jos tuon seurannan lukaisee pikaisesti ja/tai ei perehdy keissiin sen enempää, voi hyvinkin saada sen käsityksen että lähetys olisi noutopisteessä Turussa.

Ei muuta kun uutta yhteydenottoa Klarnaan ja selkeästi selitettynä a) tavara on tilattu lavarahtina ihan muualle kun Turkuun b) mitään noutopistettä ei oikeasti ole ja mitään koodeja/nouto-ohjeita myyjä ei ole toimittanut c) myyjän sähköposti jossa toimitus on luvattu kotiin.
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
907
Eipä toi enään auta. Tarjoukset loppuneet ja fb sivullakaan elon merkkejä kuukauteen. Eiköhän kohta ilmesty seuraava pulju tältä sankarilta
Pitääkö Klarnalle ilmoittaa että kyseessä huijaus kauppa eikä toimita tuotteita vai miten edetään? On kyllä jo siellä holdissa.
 
Liittynyt
03.07.2017
Viestejä
97
Netpris toimitti budbeella neljässä arkipäivässä, oma henkilökohtainen ennätykseni. Alkc/alks on joskus päässyt samaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 805
Oli ainkin vielä Alko24Plussassa Slotsia alle 2e laatikko (2 per tilaus). Tilasin kolme niin vajaa 18e jäi ja siihen 30 kuljetus päälle. Ihan hyvää diiliä kun ottaa huomioon että suomessa esim laimeempi Sandels maksaa 30e laatikko.. Ei tarvii paljon suomesta olutta ostella.
 
Liittynyt
15.01.2022
Viestejä
2
Jaha, se olisi vähitellen aika taas höylätä vähän tavaraa alksilta. Onkos jollain tietoa voiko Fransbergille maksaa PayPalin kautta?
 
Liittynyt
06.08.2020
Viestejä
1 432
Oli ainkin vielä Alko24Plussassa Slotsia alle 2e laatikko (2 per tilaus). Tilasin kolme niin vajaa 18e jäi ja siihen 30 kuljetus päälle. Ihan hyvää diiliä kun ottaa huomioon että suomessa esim laimeempi Sandels maksaa 30e laatikko.. Ei tarvii paljon suomesta olutta ostella.
No joo, jos Suomen hintoihin vertailee. Mä itse vertailisin vaikka siihen Netprisin joulukaljaan, joka tuli maksamaan tilaus järkevästi optimoiden 12 euroa / laatikko (6 euroa kalja + 6 euroa postit). Hinta-laatusuhde huikeasti parempi kuin Slotsissa.
 
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
238
24. päivä, eli maanantai-illalla, tilatut alko24plussan tarjous-Slotsit lähestyvät BigBucksilla kovaa vauhtia. Tänään aamulla jo Tanskassa, joten vanhojen ennusmerkkien pitäessä paikkansa voi ehtiä jo huomiselle. Tällä kertaa siis aiemmin keskustelunaiheena ollut BigBucksin hitaus ei ole ollut läsnä. Joko tuo hidastelu johtuu vain Nielsenistä, tai sitten noilla tuntemattomammilla kaupoilla on muillakin sama ongelma. Jännittävää silti, että AS24 ja A24+ kanssa tuo seuranta toimii Saksasta asti. Jos täällä jotkut tilailee Nielseniltä, ottaisin mielelläni kokemuksia vastaan, että jatkuuko nuo pitkät toimitusajat.

Pullo24 sensijaan ei uutta kerrottavaa. Mahtaisiko olla tosiaan Sergein ovela kusetusyritys. Pian tulee kaikille FastLinesin seurantaan Delivered to recipient, ja sillä varjolla yrittää sitten onkia rahat Klarnalta. Varmaa on se, että markkaakaan en maksa, ennenkuin tuotteet ovat minulla. Vaikka Klarna sanoisi mitä.
 
Liittynyt
10.04.2021
Viestejä
218
Mitä näitä on joskus tullut parivertailtua, niin No.1 on kyllä huomattavasti neutraalimman makuinen Jelziniin verrattuna ja uskaltaisin väittää Jelzinin olevan metanolipitoisempaa ilman labravälineitäkin. Yhteen kertaan tislaamalla ei hirvittävän puhdasta etanolia aikaiseksi muutenkaan saa.
Olen samaa mieltä Jeltzinistä, sen maku ei kyllä peity millään tuoremehulla. Mutta mistä tuo jo toiseen kertaan tuleva tieto yhteen kertaan tislaamisesta on peräisin? Mitä minä netistä mainintoja löydän, yleensä mainostetaan viiteen kertaan tislatuksi. Tosin yhdellä sivulla kolmeen kertaan ja yhdellä neljään kertaan tislatuksi.
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
907
viime aikoina ollut paljon keskusteluja Vodkasta. Itse en pahemmin käytä, mutta kun muutama vuosi sitten reissasin Puolassa niin tuliaiseksi tuli ostettua muutamia eri sortteja. Täytyy sanoa, että en kuuna päivä niin pehmeitä aineita maistellut. Ei kaikkein halvimpia kaupoissa mutta mitäpä ei laadusta maksaisi ja ei tarvii näitä landrata.
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 446
Olen samaa mieltä Jeltzinistä, sen maku ei kyllä peity millään tuoremehulla. Mutta mistä tuo jo toiseen kertaan tuleva tieto yhteen kertaan tislaamisesta on peräisin? Mitä minä netistä mainintoja löydän, yleensä mainostetaan viiteen kertaan tislatuksi. Tosin yhdellä sivulla kolmeen kertaan ja yhdellä neljään kertaan tislatuksi.
En tiedä Jelzinin todellisista tislauskerroista. Joskus yritin tutkia asiaa, mutten löytänyt luotettavaa vastausta. Pakkauksessakaan ei asiasta mainita mitään. Tuo heittoni oli vaan vastaus tuohon lainauksen sanomaan, että No.1 olisi metanolipitoisemman makuista kuin Jelzin, joka kuitenkin olisi tislattu vain kertaalleen. Vaikka se yksi kerta olisi onnistunut suht optimaalisesti jää sekaan silti väkisinkin aika suhteellisen paljon metanolia. No.1:hän on joka tapauksessa tislattu ne "tavalliset" kolme kertaa ja volvokansan ollessa kyseessä siihen voinee aika hyvin luottaa. Jelzin onkin sitten vähän hämyisempi ja sivumakuisempi tuote.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 116
Minkäs vahvuista kertatislauksella tulee, 20%..? :)

Ainakin bulkit ovat varmaankin kolonnitislattuja sinne 95% ja sitten laimennettu, joten puhe tislauksien määristä ei oikein toimi.
 
Liittynyt
24.05.2021
Viestejä
465
Minkäs vahvuista kertatislauksella tulee, 20%..? :)

Ainakin bulkit ovat varmaankin kolonnitislattuja sinne 95% ja sitten laimennettu, joten puhe tislauksien määristä ei oikein toimi.
Juu kyllä tislataan loppuun asti sit laimennetaan vedellä. Itse en kehdannut alkaa tästä asiasta väittelemään porukan kanssa. Jokainen uskoo mitä haluaa. Itsellehän sitä tilataan. Jokainen juokoon mistä tykkää
 
Liittynyt
10.04.2021
Viestejä
218
En ymmärrä yllä olevia kommentteja, mihin keskusteluun yhdellä tisllauskerralla saatava alkoholiprosentti viittaa, koska me puhuttiin vodkan mausta. Mutta kai tuo "20 prosenttia" jutut jostain sitten aiheeseen liittyväksi katsottiin.
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 446
Minkäs vahvuista kertatislauksella tulee, 20%..? :)

Ainakin bulkit ovat varmaankin kolonnitislattuja sinne 95% ja sitten laimennettu, joten puhe tislauksien määristä ei oikein toimi.
Tietenkin etanolitisleet laimennetaan lopuksi vedellä. Onko siellä aloitettu viikonloppu vähän aikaisin? Pölön kohdalla en uskalla edes kysyä.
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 446
En ymmärrä yllä olevia kommentteja, mihin keskusteluun yhdellä tisllauskerralla saatava alkoholiprosentti viittaa, koska me puhuttiin vodkan mausta. Mutta kai tuo "20 prosenttia" jutut jostain sitten aiheeseen liittyväksi katsottiin.
Ilmeisesti siellä on nyt mennyt metanolit ja etanolit sekaisin. Saattanee vaikuttaa myös näkökykyyn ja sitä kautta lukemiseen. :D
 
Liittynyt
24.05.2021
Viestejä
465
En ymmärrä yllä olevia kommentteja, mihin keskusteluun yhdellä tisllauskerralla saatava alkoholiprosentti viittaa, koska me puhuttiin vodkan mausta. Mutta kai tuo "20 prosenttia" jutut jostain sitten aiheeseen liittyväksi katsottiin.
Viittaus liittyy siihen että yhdellä tislaus kerralla ei pysty valmistamaan melkeen 40%alkoholia. Ja täälä asiantuntijat sano et Jeltsin on vaan yhdesti tislattua.. ja vaikka pystys niin miksi ihmeessä tislattas vaan yhdesti kun huomattavasti halvempaa tislata loppuun asti ja laimentaa vedellä jolloin saadaan pienemmällä rahalla enemmän myytävää
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 446
Viittaus liittyy siihen että yhdellä tislaus kerralla ei pysty valmistamaan melkeen 40%alkoholia. Ja täälä asiantuntijat sano et Jeltsin on vaan yhdesti tislattua
Says who? Kemian tunneistani on aika kauan, mutta mun ymmärtääkseni kertatislauksellakin pystytään valmistamaan yli 90% alkoholeja kunhan vain leikataan oikeasta kohtaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
774
kauanko tossa alko24+ tilauksessa yleensä menee kun shippii/budbee saa ton tilauksen kuljetukseen? itse tilasin 19. päivä ja vielä nayttää shippii maksu paypalilla "odottava" tilassa
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 446
Enpä minä sinun kans ala Eden keskusteleen. Mut tos ilta lukemista toi valmistus kohta kannattaa lukea Votka – Wikipedia
Niin? Eihän tuolla mitään 20% alkoholeista puhuta?

"Whereas a single pot still charged with wine might yield a vapour enriched to 40–50% alcohol, a column still can achieve a vapour alcohol content of 96%; an azeotropic mixture of alcohol and water."

 
Liittynyt
19.01.2018
Viestejä
60
heitin ihan piruuttaan mailin tonne fastline logistiikkaan Pullo24 toimituksesta
Ohessa vastaus:
”Fastlines Logisticsin tietojen mukaan pitäisi saapua ensi viikolla”
ihan oikeesti :rofl:
Onko btw. GDPR mukaista näyttää kaikki osoitetiedot pakettiseurannassa?

1643348081230.png
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 491
Viestejä
4 192 831
Jäsenet
70 744
Uusin jäsen
Dunlop

Hinta.fi

Ylös Bottom