Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

Liittynyt
06.08.2020
Viestejä
1 432
Spritbox Jeltsin vodka 2*3L 54.99€ edelleen..eli halvin Jeltsin edelleen....Vaikka Norrlog (kallis)30€ kuljetus.
Eli täys lasti 18 l vodkaa YHT 195€
Jos tuota kyseistä taikajuomaa nimenomaan haluaa ostaa, niin saman 18 litraa saat Alkojuomista posteineen alle 200 eurolla. Erona vain se, että paketti tulee kotiin ja jos lähetys paskotaan matkalla, niin joku on valmis korvaamaankin vahingon. Norrlogilta et saa muuta kuin sönkötystä puuttuvasta vakuutuksesta.
 
Liittynyt
26.01.2018
Viestejä
168
Juu..mutta tulee viikossa, kun huomaat perjantaina..oho vähissä..no problem...ens viikon perjantaia postissa taas uusi satsi...vaikka Norrlog 30€ joutuu maksaan, eipä tarvi ootella, ja kysellä, missä juomat seilaa...
Ja parin viikon päästä taas uudestaan...ei ongelmaa..ja onhan aina tarjottavaa kavereille..!
 
Liittynyt
06.08.2020
Viestejä
1 432
Juu..mutta tulee viikossa, kun huomaat perjantaina..oho vähissä..no problem...ens viikon perjantaia postissa taas uusi satsi...vaikka Norrlog 30€ joutuu maksaan, eipä tarvi ootella, ja kysellä, missä juomat seilaa...
Ja parin viikon päästä taas uudestaan...ei ongelmaa..ja onhan aina tarjottavaa kavereille..!
Nopeasti ne Alkojuomien tilauksetkin perille tulee. Itse asiassa keskimäärin vähintään yhtä nopeasti kuin Spritboxista. Itsellä on useampi sata pullo jemmassa juomia, joten mitään ei tarvitse tilata kiireellä. Vodkassakin olen yrittänyt sieltä halpisten joukosta löytää edes vähän parempaa laatua. Viimeisimmän suuremman vodkatilauksen tein viime keväänä Tramuntanasta, josta lähti esim. Lithuanian Goldia reilu 9 euroa / litra ja järkevästi optimoidussa tilaukset postit päälle reilu 3 euroa litraa kohden (mitkä nekin olisi välttänyt, jos olisi ymmärtänyt tehdä tilauksen oikean kampanjan aikaan). Mielestäni tuo pari euroa enemmän kannattaa litraa kohden investoida paremmasta ja hieman vahvemmasta vodkasta. Vaikka se "paremmuus" toki tarkoittaa vain vertailua halpojen juomien maailmassa. Hintavat laatujuomat on sitten oma juttunsa, mutta ne ei minua vodkan saralla innosta.

Ihan samoin pyrin muitakin väkeviä juomia ostelemaan suurempia määriä, kun hyviä kauppoja tulee vastaan. Kuten Tramuntanakin, monet niistä jossain vaiheessa laittavat stopin Suomeen myynnille, joten mahdollisuudet kannattaa hyödyntää oikealla hetkellä. Viimeksi tällainen ikävyys tuli vastaan Vinosonlinesin kohdalla. Samoin kaiholla voi vain muistella, kuinka vielä joskus reilu vuosi sitten BerlinBottlesta saattoi tilata etämyyntinä liki parikymmentä litraa juomia 16 euron postilkuluilla.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
951
Nopeasti ne Alkojuomien tilauksetkin perille tulee. Itse asiassa keskimäärin vähintään yhtä nopeasti kuin Spritboxista. Itsellä on useampi sata pullo jemmassa juomia, joten mitään ei tarvitse tilata kiireellä. Vodkassakin olen yrittänyt sieltä halpisten joukosta löytää edes vähän parempaa laatua. Viimeisimmän suuremman vodkatilauksen tein viime keväänä Tramuntanasta, josta lähti esim. Lithuanian Goldia reilu 9 euroa / litra ja järkevästi optimoidussa tilaukset postit päälle reilu 3 euroa litraa kohden (mitkä nekin olisi välttänyt, jos olisi ymmärtänyt tehdä tilauksen oikean kampanjan aikaan). Mielestäni tuo pari euroa enemmän kannattaa litraa kohden investoida paremmasta ja hieman vahvemmasta vodkasta. Vaikka se "paremmuus" toki tarkoittaa vain vertailua halpojen juomien maailmassa. Hintavat laatujuomat on sitten oma juttunsa, mutta ne ei minua vodkan saralla innosta.

Ihan samoin pyrin muitakin väkeviä juomia ostelemaan suurempia määriä, kun hyviä kauppoja tulee vastaan. Kuten Tramuntanakin, monet niistä jossain vaiheessa laittavat stopin Suomeen myynnille, joten mahdollisuudet kannattaa hyödyntää oikealla hetkellä. Viimeksi tällainen ikävyys tuli vastaan Vinosonlinesin kohdalla. Samoin kaiholla voi vain muistella, kuinka vielä joskus reilu vuosi sitten BerlinBottlesta saattoi tilata etämyyntinä liki parikymmentä litraa juomia 16 euron postilkuluilla.
Juotko edes osan itse?
 
Liittynyt
06.08.2020
Viestejä
1 432
Juotko edes osan itse?
Toki, mutta en nyt mitään jatkuvia kännejä kiskoen tai jatkuvia illanistujaisia järjestäen. Eihän nuo väkevät mihinkään vanhene, ja ihan samoin kun mä tykkään että mulla on levyhyllyssä musiikkia joka hetkeen ja leffahyllyssä elokuvia/sarjoja joka hetkeen, tykkään siitäkin että juomahyllyissä on aidosti vaihtoehtoja.
 
Liittynyt
10.08.2021
Viestejä
46
Useampi sata pulloo ja lisää pitää tilata jatkuvasti varastoon? "Maltillisella" juomisella menis se pullo viikossa, eli huonoimmassakin tapauksessa siinä on juomia kahdeksi vuodeksi. Alkoholismia tuo on, vääntää sen miten vaan.
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
2 729
Useampi sata pulloo ja lisää pitää tilata jatkuvasti varastoon? "Maltillisella" juomisella menis se pullo viikossa, eli huonoimmassakin tapauksessa siinä on juomia kahdeksi vuodeksi. Alkoholismia tuo on, vääntää sen miten vaan.
Eli sun mielestä esim. henkilöt jotka harrastavat viinejä ja keräävät kymmeniä ja kymmeniä pulloja viinikokoelmiinsa on automaattisesti alkoholisteja ? Vai onko niin, että viinien keräily on fiiniä ja ylevän kultturellia mutta viinojen keräily alkoholismia ?
 
Liittynyt
10.08.2021
Viestejä
46
Eli sun mielestä esim. henkilöt jotka harrastavat viinejä ja keräävät kymmeniä ja kymmeniä pulloja viinikokoelmiinsa on automaattisesti alkoholisteja ? Vai onko niin, että viinien keräily on fiiniä ja ylevän kultturellia mutta viinojen keräily alkoholismia ?
Viini on huomattavasti laimeempaa kuin mikään viina. Toki jos menee useampi pullo viikossa niin selvästi sitä on riippuvainen.
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
2 729
Viini on huomattavasti laimeempaa kuin mikään viina. Toki jos menee useampi pullo viikossa niin selvästi sitä on riippuvainen.
:rofl: , sä et ole tosissasi ? Eli sun mielestä whiskeyn, konjakkien yms. väkevien harrastajat on alkoholisteja, denoja, spugeja yms. mutta mietojen nauttijat ovat vain nautiskelijoita.
Laimeudella ei ole mitään merkitystä, jos henkilö on alkoholisti. Kunhan parikin prossaa nesteestä löytyy, niin alkoholisti löytää syyn kumota sitä. Henkilö johon viittasit, että tilailee väkeviä varastoon on tuskin alkoholisti, koska viinoja edelleen varastossa nautittavaksi. Mikäli olisi alkoholisti, niin olisi kurlannut ne ajat sitten jo kitaansa.
Offtopic olkoon tässä.
 
Liittynyt
06.08.2020
Viestejä
1 432
Useampi sata pulloo ja lisää pitää tilata jatkuvasti varastoon? "Maltillisella" juomisella menis se pullo viikossa, eli huonoimmassakin tapauksessa siinä on juomia kahdeksi vuodeksi. Alkoholismia tuo on, vääntää sen miten vaan.
Ei minulla kulu pulloa viinaa viikossa. Ei lähimainkaan.

Alkoholisteja ovat ne, joilla on pakkomielle alkoholn kulutukseen ja jotka käyttävät sitä runsaasti. Sekin on huolestuttava piirre, jos kotona säilytettävä alkoholi aiheuttaa pakkomielteen juomiselle.

Väkeviä minä tilailen, kun mielenkiintoisia kauppoja ja tarjouksia tulee vastaan. Tällä viikolla tein ALKS- ja Alkostar-tilaukset ennen kaikkea edullisen Havana Clubin innoittamana. Muistaakseni edelliset väkevien tilaukset tein viime vuoden kesällä, jolloin Vinosonline kauppasi Suomeen laaturommeja verrattomaan hintaan ja postikuluvapaasti. Silloin tulikin useamman pakettitilauksen voimin laitettua rommikokoelma kertaheitolla uuteen uskoon. Valitettavasti PayPal kuitenkin esti sieltä kaikkien kuubalaisrommien tilaamisen, joten esim. Havana Clubin tilaaminen sieltä jäi haaveeksi.

Vastaavasti ennen Vinosolinesia edellinen suurempi tilausrupeama tuli tehtyä BerlinBottlesta, josta varmaan tuli tilattua lähemmäs sata pulloa, laittaen esim. viskihylly kerralla kuntoon, rommitilauksiakaan unohtamatta. Kun on katsonut tuonkin kaupan hintojen kehitystä, toimituskulujen kehitystä ja kaupankäynnin siirtymistä pois yksiseliteisestä etämyynnistä, niin eipä ole noitakaan hankintoja tarvinnut katua.

Mutta jokainen tavallaan. Jos joku haluaa ostaa väkevät juomat pullo kerrallaan pitkäripaisesta tai niistä nettikaupoista, joissa olut on edullista, mutta väkevät yleensä tolkuttoman kalliita, siihen toki on oikeus.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.11.2020
Viestejä
93
Ehdottomasti kunnon varasto kannattaa olla, se tuo lopulta vaan säästöä, kun ehtii rauhassa tutkia paikkoja ja hintoja, ja voi aina ostaa vaan tarjouksista, kun mitään paniikkia juomien saamiselle ei ole, varsinkin väkevissä en ole itsekään pariin vuoteen ostanut kuin tarjouksista, oluissa varasto kannattaa olla maltillisempi, ja vaatii hieman enemmän seurantaa ja "fifoa" päiväyksien takia. Mutta kuitenkin sellainen kymmenisen laatikkoa hyvä olla puskuria, niin tilaaminen ja pakettien odottelu on huomattavasti mukavampaa.
 
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
64
Kertokaas viskinystävät mistä tilailette juomanne. Olen pari tilausta tehny ewhisky.de. Hinnat ja varsinkin valikoima on loistava. Nyt edellisestä tilauksesta puuttui 2 pikkupulloa ja paperisessa toimituslistassakin ne ovat yliviivattuna. Kuukauden odottelin palauttavatko rahoja kortille mutta nyt olen ollut yhteydessä puljuun. Aika heikkoa toimintaa kun kyselevät oletko varma että pullot puuttuivat jne, luulisi kauan toimineella firmalla olevan täsmällisemmät systeemit. Kaipa tämä alkoholiläträys on aina amatöörimäistä puuhastelua.
 
Liittynyt
23.09.2021
Viestejä
135
Alks latvian tilaus kotiutettu eilen 29.1. Saapui vähän alle viikossa ja kaikki ehjinä/pitkillä päiväyksillä. Mietojen valikoima hyvä tuolla latvian varastolla mutta vahvoista saisivat lisätä mm: miedompaa minttua / eri versioita esim black mint ja hirvilimua hiukan pienemmässä pullokoossa, muuten ihan 10 tähden putiikki.
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
1 444
Saan kyllä pahoja vaikutteita sinulta. Hieman parempia rommeja on aiemmin tullut tilattua kommenttiesi perusteella. Nyt innostuin vielä tuosta halvemmasta Havana Clubista alkuviikon ALKS-tilauksen jatkoksi. Tilasin tosin nyt Alkostarista, jossa hinta oli vielä euron edullisempi, eli puolella tusinalla putelilla 6 euron säästö. Myös Angosturaa lähti pullo tilaukseen, jossa hinta sama kuin ALKS:ssä. Sitä onkin entuudestaan yksi pullo hyllyssä. Laatikon lopun täytti pari pulloa vaaleaa Havanaa ja tilauksen heikoimpana lenkkinä tarjouskampiksesta kolme pulloa vaaleaa Bacardia.

Taas toki mietin, että mihin hittoon mä näitä väkeviä hamstraan, kun kulutus on kohtuullisen maltillista. Mutta nyt kun paljon puhutaan miten suojautua inflaatiota vastaan, niin ehkä viinavarastot on sellainen hankintaerä? Ainakin rahtikustannukset nousee selvästi perusinflaatiota nopeammin.
Rahtikulut tulee kyllä vain nousemaan, tuossa olen samaa mieltä. Ja väkevissähän ei "parasta ennen" päiväystä käytännössä ole niin miksikäs ei hommaa vähän bufferivarastoon omaan käyttöön.
Ja sitähän ei koskaan tiedä mikä kauppa yhtäkkiä lopettaa toimittamisen Suomeen, esimerkkinä nuo BerlinBottle ja Vinosonline.
Olivat ainakin meikäläiselle ihan ykköskauppoja niin pitkään kun sitä hupia riitti.

Hyh, Bacardin vaaleaa en kyllä itse pysty käyttämään sitten ikinä, mutta makuasioitahan nämä ovat. :)
 
Liittynyt
09.09.2020
Viestejä
210
Alkostore24 kun tilaan 700kg satsin, norlog 329e ja shippii 229e. Onko tosiaan näin? Postinumero 28xxx. Onko joku ottanut lavallisen as24 ja kuljetuksen shippii?
 
Liittynyt
24.05.2021
Viestejä
465
Alkostore24 kun tilaan 700kg satsin, norlog 329e ja shippii 229e. Onko tosiaan näin? Postinumero 28xxx. Onko joku ottanut lavallisen as24 ja kuljetuksen shippii?
En ole. Mut sen verran sanon et mieti tarkkaan ennenkö tuosta kaupassa tilaat lavallista. Ymmärtääkseni tulkitaan etäostoksi. Korjatkaa jos olen väärässä
 
Liittynyt
10.04.2021
Viestejä
218
Tuli pistettyä tilaus kun näyttää saavan ilmaisen toimituksen 800€ tilaukselle.
Olipas mielenkiintoinen paikka, ennen kuin rekisteröityi ja alkoi katsoa toimituskulujen nousua. Tuo 800 euron ylitys taitaa olla ainut fiksu tilaus tuolta. Mietintään, onhan siellä cavaa yms.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
498
Olipas mielenkiintoinen paikka, ennen kuin rekisteröifyi ja alkoi katsoa toimituskulujen nousua. Tuo 800 euron ylitys taitaa olla ainut fiksu tilaus tuolta. Mietintään, onhan siellä cavaa yms.
Fedex:sin seuranta näyttää toimituspäiväksi 02.02.2022
Nopea oli kyllä pakkaaminen ja lähetys.
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
907
Yllä olevaa kauppaa testasin. Esim 6 whicky pullon toimitus Fedexillä maksaa 30€
 
Liittynyt
16.06.2020
Viestejä
239
Olipas mielenkiintoinen paikka, ennen kuin rekisteröityi ja alkoi katsoa toimituskulujen nousua. Tuo 800 euron ylitys taitaa olla ainut fiksu tilaus tuolta. Mietintään, onhan siellä cavaa yms.
Oudosti ei anna lisätä mitään ostoskoriin, ainakaan kännykän selaimella.
 
Liittynyt
02.11.2020
Viestejä
93
Asun pikkukaupungissa. Toimiiko Shippiin Big bucks kuljetus siis Suomen joka kolkkaan tuolla 8,50€ lisämaksulla? Jos se on per tilaus, voisi esimerkiksi tilata 2 laatikkoa hintaan 43,50?
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
907
Itse tilasin viikko sitten ja viimeisin päivitys on vain että maksu hyväksytty..



Jos ei ole varastossa, niin ei mene koriin.
juu näin on. Kannattaa suodattimessa valita että vain varastossa
edit: tilasin uutiskirjeen josko vaikka jokin alennuskoodi tulisi. Hinnat ovat kyllä muutenkin edullisia
 
Liittynyt
06.08.2020
Viestejä
1 432
Fedex:sin seuranta näyttää toimituspäiväksi 02.02.2022
Nopea oli kyllä pakkaaminen ja lähetys.
Vaatiko tuo postikuluttomuus jonkun alekoodin, vai onko kaupan ehdot muuttuneet? En nyt ole ihan varma, haluanko enää tällä viikolla tilata 800 eurolla viinaa, mutta kunhan räpeltelen nettikaupan kanssa, ja itse en ainakana saanut postikuluttomuutta näkyviin.
 

jll

Liittynyt
21.02.2020
Viestejä
372
Asun pikkukaupungissa. Toimiiko Shippiin Big bucks kuljetus siis Suomen joka kolkkaan tuolla 8,50€ lisämaksulla? Jos se on per tilaus, voisi esimerkiksi tilata 2 laatikkoa hintaan 43,50?
21630-22950,39750-44970,52720-86999,87000-99999
Nuo postinumerot joihin lisämaksu tulee.

Itsekkin pienessä kaupungissa asun muttei osu nuo onneksi. :p
 
Liittynyt
10.04.2021
Viestejä
218
P
Vaatiko tuo postikuluttomuus jonkun alekoodin, vai onko kaupan ehdot muuttuneet? En nyt ole ihan varma, haluanko enää tällä viikolla tilata 800 eurolla viinaa, mutta kunhan räpeltelen nettikaupan kanssa, ja itse en ainakana saanut postikuluttomuutta näkyviin.
Ei tietoa, mutta siellähän säännöissä lukee, että tuo 800 ilmainen kuljetus on aina kuukauden kolmannella viikolla. Pitää 4 viikon (?) päästä kokeilla.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
600
Liittynyt
29.10.2021
Viestejä
58
Mielenkiintoista, tilasin tuttuni kanssa netprisistä tavaraa aikalailla saman kokoinen lähetys samana päivänä aika lailla samaan aikaan. Kaverin lähetys saapui eilen noutopisteeseen ja minulla ei ole vielä seuranta päivittynyt. Eipä noilla kiire ole mutta erikoista
 
Liittynyt
24.05.2021
Viestejä
465
Mielenkiintoista, tilasin tuttuni kanssa netprisistä tavaraa aikalailla saman kokoinen lähetys samana päivänä aika lailla samaan aikaan. Kaverin lähetys saapui eilen noutopisteeseen ja minulla ei ole vielä seuranta päivittynyt. Eipä noilla kiire ole mutta erikoista
Ei siinä mitään erikoista ole. Joku sun tilaama tuote loppu varastosta ja odottavat et sitä tulee lisää
 
Liittynyt
29.10.2021
Viestejä
58
Ei siinä mitään erikoista ole. Joku sun tilaama tuote loppu varastosta ja odottavat et sitä tulee lisää
Totta, hyvin mahdollista. Yleensä tosin netprisillä ei ole saanut tilausta sisään jos jokin tuote loppunut varastolta. Odotellaan jos alkaisi pian tapahtua seurannassa jotain
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
907
Mielenkiintoista, tilasin tuttuni kanssa netprisistä tavaraa aikalailla saman kokoinen lähetys samana päivänä aika lailla samaan aikaan. Kaverin lähetys saapui eilen noutopisteeseen ja minulla ei ole vielä seuranta päivittynyt. Eipä noilla kiire ole mutta erikoista
Kannattaa kysäistä aspasta. Kerran odottelin seurantaa ja sit laittelin viestiä,että missä tilaus. Heidän järjestelmään ei ollut eollut paino päivittynyt joten ei ollut lähtenyt mihinkään.
 
Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
269
Discandoolla ja Netprisillä seuraava olut tarjouksessa

Laitoin itse 12 pulloa, menee Budbee 15 euro posteihin. Ekaa kertaa koitan saada budbee:lla kuljetusta tilattua, mutta en tajua miten tuo toimii. Latasin Budbee sovelluksenkin, mutta en mistään löydä toimituksen tilausta. Eli miten tuo toimitus tulee tilata?
Minkähänlaista tuo on? Jouluoluet yleensä sattui olemaan tummaa, niin tuokin varmaan on
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 095
Testataas taas alks.fi saksan varaston nopeutta. Olutta 12 laatikkoa. Onko kulut nousseet kun 97€ neljälle pahvilaatikolle kotiinkuljetuksella. Vai onko latvian varastolta tilattaessa eri hinta (85€)?

Fransberg toimittaa
 
Liittynyt
10.11.2021
Viestejä
180
Nielsen online pakettipäivitys osa xx
Nielsen sitä mieltä, että Ups ei ole toimittanut rahtikirjoja, joten pakettia ei voida lähettää.
Ups sitä mieltä että rahtikirjat luotu ja nyt odotellaan pakettia,
Lopputulema, jommallakummalla tapahtunut virhe.
 
Liittynyt
26.08.2020
Viestejä
14
Parikymmentä sivua taaksepäin lukeneena vähän huolestuneena mutta seikkailunhaluisena ajattelin laittaa ensimmäisen viinatilauksen tulille.

Osallistun ketjuun kysymällä tyhmiä: mikä olisi idioottivarmin tapa tilata esim. lonkeroa, viinoja ja ehkä viinejä kotiovelle. Niin että hitaampikin osaisi laskea tilauksen kokonaishinnan (tuotteet + kuljetus). Alla esimerkkilaskelma mihin päädyin, onko siinä nyt kaikki oleellinen? Parempiakin ja erityisesti nopeampiakin kauppoja + kuljetuksia saa suositella. Ainakaan alkuun ei mitään erikoisia tilauksia olisi tiedossa.

Aika helpolta ja hintakin vaikutti ensisilmäyksellä ihan hyvältä seuraava setti netpris.netistä ja kuljetus shippii.fillä:
3x Hartwall cool grape 24x0,33 Hartwall Cool Grape 24 x 33 cl 5,5%
2x captain morgan 1l + jägermeister 1l + finlandia vodka 1l Captain Morgan Spiced Gold 35% 1l + Jägermeister 35% 1l + Finlandia Vodka 40% 1l

Nämä yht 175~e ja siihen toimitustavaksi shippii.fi: big-bucks (Shippii) ja kaiken järjen mukaan 2x pakettia pitäisi tulla 35eurolla ovelle.
Parikolmisen viikkoa kestänyt toimitukset keskimäärin, eikös? Ei taida parin viikon päähän saada tilausta perille erityistilaisuutta varten.

Entäs verot, verottajan ohjeistuksen (Alkoholin tilaaminen ulkomailta) mukaan kai näissä on kyse etäostosta kun järjestän tuotteiden kuljetuksen itse joka tarkoittaisi että pitäisi maksaa valmisteverot.
Onko jengi maksellut noita, tulkitsenko väärin vai mitä vittua nyt. :confused: Kannattaako tässä tilata luottokortilla muutenkin, meneekö näitä kauppoja usein nurin?
Jano vain olisi... pitääkö tässä kumminkin Alkoon lähteä :psmoke:
 
Liittynyt
29.10.2021
Viestejä
58
Parikymmentä sivua taaksepäin lukeneena vähän huolestuneena mutta seikkailunhaluisena ajattelin laittaa ensimmäisen viinatilauksen tulille.

Osallistun ketjuun kysymällä tyhmiä: mikä olisi idioottivarmin tapa tilata esim. lonkeroa, viinoja ja ehkä viinejä kotiovelle. Niin että hitaampikin osaisi laskea tilauksen kokonaishinnan (tuotteet + kuljetus). Alla esimerkkilaskelma mihin päädyin, onko siinä nyt kaikki oleellinen? Parempiakin ja erityisesti nopeampiakin kauppoja + kuljetuksia saa suositella. Ainakaan alkuun ei mitään erikoisia tilauksia olisi tiedossa.

Aika helpolta ja hintakin vaikutti ensisilmäyksellä ihan hyvältä seuraava setti netpris.netistä ja kuljetus shippii.fillä:
3x Hartwall cool grape 24x0,33 Hartwall Cool Grape 24 x 33 cl 5,5%
2x captain morgan 1l + jägermeister 1l + finlandia vodka 1l Captain Morgan Spiced Gold 35% 1l + Jägermeister 35% 1l + Finlandia Vodka 40% 1l

Nämä yht 175~e ja siihen toimitustavaksi shippii.fi: big-bucks (Shippii) ja kaiken järjen mukaan 2x pakettia pitäisi tulla 35eurolla ovelle.
Parikolmisen viikkoa kestänyt toimitukset keskimäärin, eikös? Ei taida parin viikon päähän saada tilausta perille erityistilaisuutta varten.

Entäs verot, verottajan ohjeistuksen (Alkoholin tilaaminen ulkomailta) mukaan kai näissä on kyse etäostosta kun järjestän tuotteiden kuljetuksen itse joka tarkoittaisi että pitäisi maksaa valmisteverot.
Onko jengi maksellut noita, tulkitsenko väärin vai mitä vittua nyt. :confused: Kannattaako tässä tilata luottokortilla muutenkin, meneekö näitä kauppoja usein nurin?
Jano vain olisi... pitääkö tässä kumminkin Alkoon lähteä :psmoke:
Kyllä voi netprisiltä tulla helpostikin alle parissa viikossa. Itsellä saapui tänään paketti eli viikko meni
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
11
Onko tuo Shippiin Big Buck$ käytössä kaikissa noissa kaupoissa mitkä voi valita luottelosta.
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Kovaa vääntöä on mutta en löytänyt viestejä liittyen siihen, onko tilaajat hoitaneet velvoitteensa vai keksineet jonkun tavan kiertää sitä. Kai jengi on sitten reipasta ja antaa verottajalle ilmoituksen alkoholijuomaverosta saatuaan tuotteet. :confused:
Kukaan ei ole hoitanut mitään velvoitteita, eikä mikään instanssi ole ottanut asiasta mitään yhteyksiä.
 
Liittynyt
06.08.2020
Viestejä
1 432
Kovaa vääntöä on mutta en löytänyt viestejä liittyen siihen, onko tilaajat hoitaneet velvoitteensa vai keksineet jonkun tavan kiertää sitä. Kai jengi on sitten reipasta ja antaa verottajalle ilmoituksen alkoholijuomaverosta saatuaan tuotteet. :confused:
Koska tuota teemaa on käsitelty täällä varmaan sadalla sivulla, niin se voi olla syynä ettei kukaan jaksa kauhean syvällisiä vastauksia aiheesta antaa.

Mutta tiivistetysti, jos katsot olevasi verovelvollinen, niin silloin sinun tulee tehdä jo ennakkoilmoitus saapuvasta lähetyksestä: Ennakkoilmoitus - Yksityishenkilö

Tällä palstalla me emme tuollaisia ilmoituksia täyttele, vaan ostelemme juomamme etämyyjiltä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 782
Viestejä
4 191 809
Jäsenet
70 787
Uusin jäsen
Pädington

Hinta.fi

Ylös Bottom